crazyy Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 (edited) Siemanko Pytanie, jeździ ktoś na forum sprzętem z tytułu? Podobuje mi się to to i z dźwiękiem 1 gara jestem w stanie się polubić, ale niewiele wiem o marce i konkretnym modelu. Chciałbym usłyszeć wasze opinie jak to się zbiera jak jeździ czy wygodne ogólnie jakich przebiegów dochodzi piec czy jest to może maszyna specjalnej troski. Mało info o tym. Z tego co w necie można przeczytać 73 konie i niecałe 150kg na mokro!! Zapowiada się całkiem ciekawie... Edited March 20, 2017 by crazyy (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychoslav Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 i 70 niutków momentu, fajnie to to musi moc oddawać 0 Quote "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted March 20, 2017 Author Report Share Posted March 20, 2017 Cóż, trzeba zrobić wycieczkę do profi i dosiąść 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychoslav Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 fajnie jakby dali jakies dni otwarte zeby mozna bylo sie przejechac tym. ja bym wtedy porwal 1290 super duke na spacer Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka 0 Quote "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Link to comment Share on other sites More sharing options...
B3DNAR Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Ja super Duke gt jechałem w tamtym roku. Boże co za cudna maszyna Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka 0 Quote Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Muszę podbić i się zapisać na testy dużego. Do końca roku muszę być zdecydowany na nastęce CBR. 1 Quote ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Link to comment Share on other sites More sharing options...
esquina Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 (edited) Daj znać jaki rocznik cię interesuje. Jeżdżę 690 ale SM choć z tych roczników (ok 2008) duke i sm to praktycznie identyczne maszyny i bardzo zbliżony wygląd. Różnią się zawiasem i jakimiś pierdołami. Cóż mogę powiedzieć... Silnik to raczej wytrzymała jednostka (jeżdżę 3 rok i mnie nie zawodzi). Hałasuje jakby miał się zaraz rozlecieć ale jest ok Wibracje są delikatne, jak np w SV. Starsze modele KTM to dosłownie wibratory... Jest dynamiczny, hardkorowy, potrafi czasem zaskoczyć ridera ale ogólnie przyjazny. Na niskich obrotach potrafi szarpnąć, trzeba się przyzwyczaić lub wspomagać sprzęgłem. Jak zamykasz przepustnice to mocno hamuje silnikiem. Nadaje się do jazdy w dalsze trasy jak i robienia terroru na mieście Spod świateł szlifiery 600 łykasz. Dźwięk... Grzmi jak grom z nieba. Mam przeloty, klepie jak ak47. Ludzie uciekają jak przejeżdżasz Uwielbiam robić prze-gazówki. Podzespoły są dobrej jakości, raczej nie ma za wielu oszczędności w tej marce. Dostajesz w standardzie mocne heble z przewodami w stalowym oplocie, sprzęgło hydrauliczne. Dobrej jakości zawias. Z minusów... To KTM niby takie zaawansowane technologie mają ale niektóre ich rozwiązania irytują... Do tego czasem coś po prostu nie działa. To raczej pierdoły i przymykasz na to oko. Szybko zżera napęd i tyle opony. Dosyć krótka skrzynia biegów, trzeba się czasem namachać nogą. Prędkość maksymalna ok 200km/h (jeżeli na tym ci zależy) Ready to race! Braap! Edited March 21, 2017 by esquina (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted March 21, 2017 Author Report Share Posted March 21, 2017 Ja raczej jeśli w to pójdę to albo nowy albo lekka używka. Podobno te aktualne są dopracowane pod tymi względami, o których piszesz więc możliwe, że teraz to jest ideał. Swędzi mnie razem z hondą cb650 oczywiście golas. Tyle, że honda wydaje mi się nudna nieco bo to kolejna japońska rzędowa 4. Oczywiście inna moc i charakter. Co do samych chwytów poniżej pasa tj. hamowanie silnika czy szarpanie na niskich mam te atrakcje w aktualnym sprzęcie chyba już tak uwydatnione, że nic nie robi tego mocniej może poza innymi kabaniastymi sprzętami jak rocket3 itp. Zależy mi głównie na mieście i okolicach bardziej liczy się mocny dół i odejście do 100 niż urywanie sobie głowy. 1 garnek brzmi przepięknie mam do czynienia z żużlowymi moto to jest orkiestra 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted March 21, 2017 Author Report Share Posted March 21, 2017 Jest teraz jeszcze jakaś nowość 797 to by bardziej odpowiadało do ktm'a Chłodzony powietrzem ciekawe..... Może trochę się rozpłaczę teraz jak dziecko, ale nie chcę mieć pod d*pą czegoś co ma ponad 100 koni i waży poniżej 200kg. Nie jestem jeszcze na takie atrakcje gotowy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted March 21, 2017 Author Report Share Posted March 21, 2017 To przemawia za ducati. Jeszcze jest kwestia jazdy z pasażerem nie wiem jak to wygląda na tego typu maszynach.... Mam plecak nie raz zabieramy się oboje. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted March 21, 2017 Author Report Share Posted March 21, 2017 Patrząc na obydwa i ogólnie na nakedy jest kiepsko z zadupkiem. Turystyki mnie odrzucają wole zapakować się w kombi na 4 kołach. Mawiają, że najlepszy pasażer to taki, który ma własne moto. Ciężko idzie namawianie, ale na 125 już coś tam powoli łapie, rusza, jedzie prosto i hamuje może za kilka lat .... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.