Skocz do zawartości

Yamaha Dragstar 650 "rumbling Hedvige" :)


Rado

Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie skończone przeróbki, mogłem wrócić na drogę no i mogę pokazać co z tego wszystkiego wyszło. Fotki niestety "na szybko" bo w pracy siedzę ale nie mogłem się doczekać (po pół roku w warsztatach) :

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że Ci się podoba. Co do prowadzenia: wszyscy w warsztacie mówili że będę narzekał na siodło bo przez sprężyny "nie czuje" się motocykla, ale jeśli mam być szczery ja nie widzę różnicy w prowadzeniu przed customizacją i teraz. Jest trochę bardziej "miękko" ale to wszystko. Zresztą- wstyd by mi było gdyby się okazało że "hamerykany" dają radę na customowych siodłach a ja nie."Ja nie ogarnę !? Ja go k...a nie ogarnę !!?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna maszyna. Biel jeb... po oczach ;).Tylko jak dla mnie ma jedna wadę. Nie ma gdzie przygarnąć fajnego plecaka z odpowiednim bufetem ;P

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gustów- jasne, każdy ma swój także broń boże żebym się obrażał jak komuś nie leży ten styl (tak naprawdę mało komu pasuje). Brak plecaka- celowy. Wiecie jak to jest, człowiek mówi żonie że jedzie się przejechać i słyszy "taaaak ? znowu jakieś k...y po drodze będziesz zbierał ?" A tak- przynajmniej nie posądzi że ze sobą jakieś kobiety wożę.Mawet- żaden problem, możemy się gdzieś zgadać na trasie. Wydechy seryjne. Pewnie bym zmienił ale i bez tego z kasy się wyplułem, także do końca sezonu na tych pojeżdżę. Nie wyglądają tak najgorzej, w sumie same z siebie są trochę old school, ale jak na mój gust troszkę za ciche (chociaż i tak sąsiad się pazurami w sufit wbija jak odpalam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rado, piękne dzieło-respect. Jeżeli mam włożyć łyżeczkę dziekciu do tej beczki miodu, to nie tak brak miejsca dla plecaczka ale brak miejsca na jakąś sakwę na bagaż przy dalszej wyprawie. No chyba że masz odpowiedni substytut w postaci plastikowej karty ;)

yamaha-stars.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak dla mnie to kwestia plecaczków jest dokładnie przemyślana. Po prostu Rado będzie woził dziewczyny sadzając je na swoich kolanach/baku okrakiem, tyłem do kierunku jazdy;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję pięknie.Dla mnie to już jedna rzecz jest do zmiany- tylny błotnik powinien się (jak dla mnie) na dole kończyć równo z dolną krawędzią ramy. Jest za wysoki. Na szczęście mam "nadmiarowy" od Dragstara, będzie jako baza- niech trochę odpocznę i spróbuję zrobić drugi z laminatów bez zdejmowania tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jakies stylowe wydechy by sie przydały...:smile:

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozak! Chociaz to nie moj styl to naprawde szacun wyglada jak maszyna zza oceanu! ;) Tylko wydeszki zrobic ale to jak nie chcesz kupowac to moze przerobic u Edzia? jak chcesz wiecej informacji to napisz mi na PW to dam ci kontakt do typa co robi przerobki wydechu i jest w tym naprawde dobry i profesjonalny (robi przeloty) a nie wybebesza i zostawia pusta pusze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

a ja sie musze zdecydowanie nie zgodzic z moim przedmówcą :smile: hehe ten brąz to zdecydowanie pasuje i to pasuje przedewszystkim do konwencji i stylu motoru.

 

Ale zdecydowanie masz racje co do tylnego błotnika powinien sie konczyc tak jak przedni mniej wiecej na wysokosci dolnej rury ramy i wygladalby o niebo lepiej ale zachowałeś stopnie skosów końcoweczek tył/przód, Wyglada za.....scie !!!! Dopracowany zadbany wymuskany :smile: Ktory to rocznik 2005?

A jeszcze jedno on ma położenie pedałów takie oryginalnie? Wygodnie sie jezdzi czy trzeba sie delikatnie spinać?

No No

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się że się podoba. Rocznik 1998 :biggrin:, na liczniku 21 000 (z czego 11 000 moje). Pedały są przesunięte w przód (mam długie nogi)- cały motocykl jest dopasowany do mnie i kiedy ktoś niższy próbuje jeździć zwykle narzeka (do poziomu "na tym się w ogóle ruszyć nie da"). Z drugiej strony osoby mojego wzrostu nigdy nie narzekały.

 

Myślę o sprzedaniu go po sezonie (za coś muszę kupić nowy silnik do następnego projektu).

Edytowane przez Rado (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z drugiej strony osoby mojego wzrostu nigdy nie narzekały.

 

Myślę o sprzedaniu go po sezonie (za coś muszę kupić nowy silnik do następnego projektu).

 

Rado, mało jest osób Twojego wzrostu :biggrin:

 

Zdradzisz jaki masz następny projekt w planach ??? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne. Chcę zrobić choppera według starej filozofii (czyli cięcia seryjnego motocykla) ale nowych części. Plan na dziś jest taki: wezmę którąś 600-700 (Bandit, Fazer), wyrzucę całą amortyzację (ramę też), plastiki tak samo do śmieci, zamiast tego dam długą, trudną do podniesienia przy przyśpieszeniach ramę, laczek 30 cm szerokości z tyłu, customowy bak... no i w sumie to już. Coś w tym stylu (oczywiście nie identyczne):

 

Dołączona grafika

 

 

Póki co powolutku rozglądam sie za "dawcą"- jakbyś słyszał o kimś kto stuknął się tak (nikomu nie życzę ale jakby już się zdarzyło) że rama pognieciona czy pęknięta ale silnik zdrowy to daj znać.

Edytowane przez Rado (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na bandicie to proponuje na silniku 1.2 . 600 bedziesz musial wysoko krecic aby jezdzic,a do takiego sprzeta to nie pasuje.Wymiary zewnetrzne prawie,ze identyczne,a dwa razy wiecej frajdy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...