Rado Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 Wreszcie skończone przeróbki, mogłem wrócić na drogę no i mogę pokazać co z tego wszystkiego wyszło. Fotki niestety "na szybko" bo w pracy siedzę ale nie mogłem się doczekać (po pół roku w warsztatach) : 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajejman Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 Pieknosc widze :-) Nie wiem jak takie sprzety sie prowadza,ale wyglada rewelacyjnie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado Posted April 23, 2012 Author Report Share Posted April 23, 2012 Fajnie że Ci się podoba. Co do prowadzenia: wszyscy w warsztacie mówili że będę narzekał na siodło bo przez sprężyny "nie czuje" się motocykla, ale jeśli mam być szczery ja nie widzę różnicy w prowadzeniu przed customizacją i teraz. Jest trochę bardziej "miękko" ale to wszystko. Zresztą- wstyd by mi było gdyby się okazało że "hamerykany" dają radę na customowych siodłach a ja nie."Ja nie ogarnę !? Ja go k...a nie ogarnę !!?" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mawet Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 nie mój klimat, ale podoba mi się, że włożyłeś w to pracę i masz motocykl zrobiony pod siebie. Chętnie bym obejrzał yamahę na żywo:) wydechy masz seryjne? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridrick Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 Fajna maszyna. Biel jeb... po oczach .Tylko jak dla mnie ma jedna wadę. Nie ma gdzie przygarnąć fajnego plecaka z odpowiednim bufetem ;P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muodyv6 Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 W ogóle nie ma miejsca na plecak;D, Ale motor wyszedl fajnie mimo że to nie mój gust;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado Posted April 23, 2012 Author Report Share Posted April 23, 2012 Co do gustów- jasne, każdy ma swój także broń boże żebym się obrażał jak komuś nie leży ten styl (tak naprawdę mało komu pasuje). Brak plecaka- celowy. Wiecie jak to jest, człowiek mówi żonie że jedzie się przejechać i słyszy "taaaak ? znowu jakieś k...y po drodze będziesz zbierał ?" A tak- przynajmniej nie posądzi że ze sobą jakieś kobiety wożę.Mawet- żaden problem, możemy się gdzieś zgadać na trasie. Wydechy seryjne. Pewnie bym zmienił ale i bez tego z kasy się wyplułem, także do końca sezonu na tych pojeżdżę. Nie wyglądają tak najgorzej, w sumie same z siebie są trochę old school, ale jak na mój gust troszkę za ciche (chociaż i tak sąsiad się pazurami w sufit wbija jak odpalam). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bemol Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 Rado, piękne dzieło-respect. Jeżeli mam włożyć łyżeczkę dziekciu do tej beczki miodu, to nie tak brak miejsca dla plecaczka ale brak miejsca na jakąś sakwę na bagaż przy dalszej wyprawie. No chyba że masz odpowiedni substytut w postaci plastikowej karty 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado Posted April 23, 2012 Author Report Share Posted April 23, 2012 No takie są założenia . Myślałem o sakwach od La Rosa (może jeszcze włożę- kto wie) ale wiesz- w tej chwili szkoda mi ten tylny błotnik psuć stelażem. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mawet Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 A jak dla mnie to kwestia plecaczków jest dokładnie przemyślana. Po prostu Rado będzie woził dziewczyny sadzając je na swoich kolanach/baku okrakiem, tyłem do kierunku jazdy;] 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strozz Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 Motong bajka, trudno nie docenić wkładu pracy i pomysłu. Szerokości i bezawaryjności życzę 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado Posted April 23, 2012 Author Report Share Posted April 23, 2012 Dziękuję pięknie.Dla mnie to już jedna rzecz jest do zmiany- tylny błotnik powinien się (jak dla mnie) na dole kończyć równo z dolną krawędzią ramy. Jest za wysoki. Na szczęście mam "nadmiarowy" od Dragstara, będzie jako baza- niech trochę odpocznę i spróbuję zrobić drugi z laminatów bez zdejmowania tego. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Jeszcze jakies stylowe wydechy by sie przydały... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanany Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 super maszyna gratulacje http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crosiak Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Kozak! Chociaz to nie moj styl to naprawde szacun wyglada jak maszyna zza oceanu! Tylko wydeszki zrobic ale to jak nie chcesz kupowac to moze przerobic u Edzia? jak chcesz wiecej informacji to napisz mi na PW to dam ci kontakt do typa co robi przerobki wydechu i jest w tym naprawde dobry i profesjonalny (robi przeloty) a nie wybebesza i zostawia pusta pusze 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbarelka Posted September 20, 2012 Report Share Posted September 20, 2012 Rado, design rewelacja 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lans Posted September 20, 2012 Report Share Posted September 20, 2012 Rowniez nie moj typ motocykla Ale na zywo wyglada bardzo ciekawie, i kierowca rasowy Dobra robota! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro Posted September 20, 2012 Report Share Posted September 20, 2012 piekny motocykl rowniez on nie dla mnie ale milo popatrzec LwG pozdr 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weelkoo Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Maszyna wymiata. Ale wg. mnie lepiej pasowałoby siodło czarne albo białe. Ten brąz jakoś tu nie tego.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makak Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 a ja sie musze zdecydowanie nie zgodzic z moim przedmówcą hehe ten brąz to zdecydowanie pasuje i to pasuje przedewszystkim do konwencji i stylu motoru. Ale zdecydowanie masz racje co do tylnego błotnika powinien sie konczyc tak jak przedni mniej wiecej na wysokosci dolnej rury ramy i wygladalby o niebo lepiej ale zachowałeś stopnie skosów końcoweczek tył/przód, Wyglada za.....scie !!!! Dopracowany zadbany wymuskany Ktory to rocznik 2005? A jeszcze jedno on ma położenie pedałów takie oryginalnie? Wygodnie sie jezdzi czy trzeba sie delikatnie spinać? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado Posted September 27, 2012 Author Report Share Posted September 27, 2012 (edited) Ciesze się że się podoba. Rocznik 1998 , na liczniku 21 000 (z czego 11 000 moje). Pedały są przesunięte w przód (mam długie nogi)- cały motocykl jest dopasowany do mnie i kiedy ktoś niższy próbuje jeździć zwykle narzeka (do poziomu "na tym się w ogóle ruszyć nie da"). Z drugiej strony osoby mojego wzrostu nigdy nie narzekały. Myślę o sprzedaniu go po sezonie (za coś muszę kupić nowy silnik do następnego projektu). Edited September 27, 2012 by Rado (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarahu_michu Posted October 9, 2012 Report Share Posted October 9, 2012 Ładne...Klimatyczne... Gratuluje talenta pozdrawiam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lans Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Z drugiej strony osoby mojego wzrostu nigdy nie narzekały. Myślę o sprzedaniu go po sezonie (za coś muszę kupić nowy silnik do następnego projektu). Rado, mało jest osób Twojego wzrostu Zdradzisz jaki masz następny projekt w planach ??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado Posted October 14, 2012 Author Report Share Posted October 14, 2012 (edited) Jasne. Chcę zrobić choppera według starej filozofii (czyli cięcia seryjnego motocykla) ale nowych części. Plan na dziś jest taki: wezmę którąś 600-700 (Bandit, Fazer), wyrzucę całą amortyzację (ramę też), plastiki tak samo do śmieci, zamiast tego dam długą, trudną do podniesienia przy przyśpieszeniach ramę, laczek 30 cm szerokości z tyłu, customowy bak... no i w sumie to już. Coś w tym stylu (oczywiście nie identyczne): Póki co powolutku rozglądam sie za "dawcą"- jakbyś słyszał o kimś kto stuknął się tak (nikomu nie życzę ale jakby już się zdarzyło) że rama pognieciona czy pęknięta ale silnik zdrowy to daj znać. Edited October 14, 2012 by Rado (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajejman Posted October 14, 2012 Report Share Posted October 14, 2012 Jak na bandicie to proponuje na silniku 1.2 . 600 bedziesz musial wysoko krecic aby jezdzic,a do takiego sprzeta to nie pasuje.Wymiary zewnetrzne prawie,ze identyczne,a dwa razy wiecej frajdy :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.