adam2613 Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Witam wszystkich, liczę na pomoc osób mających doświadczenie w temacie .Zbliża się sezon motocyklowy więc nadeszła pora na zakup motocykla, mam niewielkie doświadczenie w motocyklach za dzieciaka jeździło się czym popadło i na tym koniec, dopiero w zeszlym sezonie coś mnie wzięło i nabylem gsx600 trochę stare to było więc na jesień sprzedalem. Teraz zastanawiam się nad banditem 600 lub kawasaki zr7 motocykl ma być wygodny i mało awaryjny w większości do jazdy po mieście sporadycznie jakiś dalszy wypad z żoną, chciał bym zapytać właścicieli tych motocykli o wrazenia z jazdy, na jakie rzeczy zwrócić uwagę przy zakupie,zaznaczę tylko że oba motocykle po wyżej 2000roku Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka Witam wszystkich, liczę na pomoc osób mających doświadczenie w temacie .Zbliża się sezon motocyklowy więc nadeszła pora na zakup motocykla, mam niewielkie doświadczenie w motocyklach za dzieciaka jeździło się czym popadło i na tym koniec, dopiero w zeszlym sezonie coś mnie wzięło i nabylem gsx600 trochę stare to było więc na jesień sprzedalem. Teraz zastanawiam się nad banditem 600 lub kawasaki zr7 motocykl ma być wygodny i mało awaryjny w większości do jazdy po mieście sporadycznie jakiś dalszy wypad z żoną, chciał bym zapytać właścicieli tych motocykli o wrazenia z jazdy, na jakie rzeczy zwrócić uwagę przy zakupie,zaznaczę tylko że oba motocykle po wyżej 2000roku Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amoook Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Z tych dwóch opcji skłaniałbym się ku GSF 600 czyli popularnemu Banditowi. Silnik jest chłodzony olejem i powietrzem, skrajnie tani i prosty w eksploatacji, a co najważniejsze ciężko o jednostkę napędową z taką żywotnością. Piec nie do zajechania w normalnych warunkach użytkowania. Lubi obroty i palenie gumy. Przewidywalny sprzęcik, z wygodną pozycją do jazdy, który rozpędza się i hamuje przyzwoicie. Eksploatacja całej maszyny jest tania, prosta i przyjemna, mnóstwo łatwo dostępnych i nie drogich części. Na rynku wtórnym w częściach i motocyklach naprawdę jest w czym wybierać. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2613 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Żywotność silnika bandita jak narazie bardziej skłania mnie ku niemu zwłaszcza że gsx którym jeździłem to chyba ta sama konstrukcja faktem jest że kultura pracy tych silników nie powala, niestety nie miałem możliwości skonfrontować osobiście suzuki z kawą,choć parametrami i cała reszta są bardzo zbliżone do siebie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3DNAR Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Rzuć okiem na mój kanał. Przez dwa sezony jeździłem Suzuki GSR 600. Wdzięczna maszynka Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amoook Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 GSR 600 to już zupełnie inny motocykl. Bandzior będzie odporny na wszelkiego rodzaju małe zaniedbania czy niedociągnięcia podczas użytkowania, to twardy "ukuty" sprzęt, nie to co te nowe plastik fantastik 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2613 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Trochę się naczytalem i jednak suzuki będzie lepszym wyborem mam nadzieję że uda mi się trafić na jakiś zadbany egzemplarz dylematem jest wersja n czy s obie wersje mi się podobają i każda wersja ma zalety i wady, najprawdopodobniej zdecyduje się na ten który będzie w leprzym stanie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziak Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 F4I nie bez powodów jest to ulubiony motocykl stunterów. A co do Bandita. klasa w prostocie. Miałem 4 lata 600cm3 i złego słowa powiedzieć nie mogę. Ale czy znajdziesz dobrą sztukę tego Ci nie zapewnię. Każdy motocykl ma jakąś wadę. Jak tego nie akceptujesz to idź do salonu po nowy. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2613 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Liczę się z tym że zawsze jest coś do zrobienia, dobrze jak jest coś, a nie wszystko 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3DNAR Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 GSR 600 to już zupełnie inny motocykl. Bandzior będzie odporny na wszelkiego rodzaju małe zaniedbania czy niedociągnięcia podczas użytkowania, to twardy "ukuty" sprzęt, nie to co te nowe plastik fantastik Co to znaczy całkiem inny motocykl? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih00 Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 ZR-7 też jest pancerną maszyną z olejakiem. Miałem wcześniej bandziora 600 i powiem szczerze, że są to bardzo porównywalne motocykle. Na korzyść Kawy przemawia to, że jest wygodniejsza niż Bandzior i lepiej znosi ubytki w naszych pięknych drogach. Także jeśli planujesz jakieś dłuższe wypady z plecakiem to na Kawie będzie wygodniej. Silnik jest też bardziej elastyczny od Bandziorowego. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2613 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Trudna sprawa, jedynym wyjściem było by przejechać się kawą i suzuki i samemu ocenić co lepsze 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amoook Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Co to znaczy całkiem inny motocykl? To znaczy, że Bandit 600 i GSR 600 mają ze sobą wspólnego tyle co logo na zbiorniku i zbliżoną pojemność. A kolega Adam2613 pytał o bandziora i kawe zr7 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3DNAR Opublikowano 10 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 To znaczy, że Bandit 600 i GSR 600 mają ze sobą wspólnego tyle co logo na zbiorniku i zbliżoną pojemność. A kolega Adam2613 pytał o bandziora i kawe zr7Nie no zgadza się. To całkiem inna epoka ale na pierwsze moto jak najbardziej Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornaś Opublikowano 18 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Ja na pierwsze moto wybrałem Bandita. Ważna była pozycja siedząca a nie leżąca. Przy wyborze pomogło mi posiedzenie na moto jednym, drugim ,trzecim i wybranie tego najwygodniejszego. Pozycja jest bardzo ważna. Dobrać moto pod wzrost, zwrócić uwagę na ułożenie rąk szyi itd. Dla mnie najwygodniejszy był bandit. Do tego, tak jak wszyscy piszą jest prosty e eksploatacji, "tani" w utrzymaniu itd. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziak Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Tak samo ja. Pierwsze moto to suzuki bandit. 4 lata jazdy bez żadnej usterki. moto super się sprawowalo. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.