Jump to content

Zakup Motocykla


adam2613
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich, liczę na pomoc osób mających doświadczenie w temacie .Zbliża się sezon motocyklowy więc nadeszła pora na zakup motocykla, mam niewielkie doświadczenie w motocyklach za dzieciaka jeździło się czym popadło i na tym koniec, dopiero w zeszlym sezonie coś mnie wzięło i nabylem gsx600 trochę stare to było więc na jesień sprzedalem. Teraz zastanawiam się nad banditem 600 lub kawasaki zr7 motocykl ma być wygodny i mało awaryjny w większości do jazdy po mieście sporadycznie jakiś dalszy wypad z żoną, chciał bym zapytać właścicieli tych motocykli o wrazenia z jazdy, na jakie rzeczy zwrócić uwagę przy zakupie,zaznaczę tylko że oba motocykle po wyżej 2000roku

 

Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka

Witam wszystkich, liczę na pomoc osób mających doświadczenie w temacie .Zbliża się sezon motocyklowy więc nadeszła pora na zakup motocykla, mam niewielkie doświadczenie w motocyklach za dzieciaka jeździło się czym popadło i na tym koniec, dopiero w zeszlym sezonie coś mnie wzięło i nabylem gsx600 trochę stare to było więc na jesień sprzedalem. Teraz zastanawiam się nad banditem 600 lub kawasaki zr7 motocykl ma być wygodny i mało awaryjny w większości do jazdy po mieście sporadycznie jakiś dalszy wypad z żoną, chciał bym zapytać właścicieli tych motocykli o wrazenia z jazdy, na jakie rzeczy zwrócić uwagę przy zakupie,zaznaczę tylko że oba motocykle po wyżej 2000roku

 

Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Z tych dwóch opcji skłaniałbym się ku GSF 600 czyli popularnemu Banditowi. Silnik jest chłodzony olejem i powietrzem, skrajnie tani i prosty w eksploatacji, a co najważniejsze ciężko o jednostkę napędową z taką żywotnością. Piec nie do zajechania w normalnych warunkach użytkowania. Lubi obroty i palenie gumy. Przewidywalny sprzęcik, z wygodną pozycją do jazdy, który rozpędza się i hamuje przyzwoicie.

Eksploatacja całej maszyny jest tania, prosta i przyjemna, mnóstwo łatwo dostępnych i nie drogich części. Na rynku wtórnym w częściach i motocyklach naprawdę jest w czym wybierać.

Link to comment
Share on other sites

Żywotność silnika bandita jak narazie bardziej skłania mnie ku niemu zwłaszcza że gsx którym jeździłem to chyba ta sama konstrukcja faktem jest że kultura pracy tych silników nie powala, niestety nie miałem możliwości skonfrontować osobiście suzuki z kawą,choć parametrami i cała reszta są bardzo zbliżone do siebie

Link to comment
Share on other sites

GSR 600 to już zupełnie inny motocykl. Bandzior będzie odporny na wszelkiego rodzaju małe zaniedbania czy niedociągnięcia podczas użytkowania, to twardy "ukuty" sprzęt, nie to co te nowe plastik fantastik  :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Trochę się naczytalem i jednak suzuki będzie lepszym wyborem mam nadzieję że uda mi się trafić na jakiś zadbany egzemplarz dylematem jest wersja n czy s obie wersje mi się podobają i każda wersja ma zalety i wady, najprawdopodobniej zdecyduje się na ten który będzie w leprzym stanie

Link to comment
Share on other sites

F4I   nie bez powodów jest to ulubiony motocykl stunterów. 

 

A co do Bandita. klasa w prostocie. Miałem 4 lata  600cm3 i złego słowa  powiedzieć nie mogę.  Ale czy znajdziesz  dobrą sztukę   tego Ci nie zapewnię. Każdy motocykl ma jakąś wadę. Jak  tego nie akceptujesz to idź do salonu po nowy.  

Link to comment
Share on other sites

GSR 600 to już zupełnie inny motocykl. Bandzior będzie odporny na wszelkiego rodzaju małe zaniedbania czy niedociągnięcia podczas użytkowania, to twardy "ukuty" sprzęt, nie to co te nowe plastik fantastik :decayed:

Co to znaczy całkiem inny motocykl?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

ZR-7 też jest pancerną maszyną z olejakiem. Miałem wcześniej bandziora 600 i powiem szczerze, że są to bardzo porównywalne motocykle. Na korzyść Kawy przemawia to, że jest wygodniejsza niż Bandzior i lepiej znosi ubytki w naszych pięknych drogach. Także jeśli planujesz jakieś dłuższe wypady z plecakiem to na Kawie będzie wygodniej. Silnik jest też bardziej elastyczny od Bandziorowego.  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Co to znaczy całkiem inny motocykl? emoji1.png 

 

To znaczy, że Bandit 600 i GSR 600 mają ze sobą wspólnego tyle co logo na zbiorniku i zbliżoną pojemność. A kolega Adam2613 pytał o bandziora i kawe zr7

Link to comment
Share on other sites

To znaczy, że Bandit 600 i GSR 600 mają ze sobą wspólnego tyle co logo na zbiorniku i zbliżoną pojemność. A kolega Adam2613 pytał o bandziora i kawe zr7

Nie no zgadza się. To całkiem inna epoka ale na pierwsze moto jak najbardziej

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja na pierwsze moto wybrałem Bandita. Ważna była pozycja siedząca a nie leżąca. 

Przy wyborze pomogło mi posiedzenie na moto jednym, drugim ,trzecim i wybranie tego najwygodniejszego. Pozycja jest bardzo ważna. Dobrać moto pod wzrost, zwrócić uwagę na ułożenie rąk szyi itd. Dla mnie najwygodniejszy był bandit. Do tego, tak jak wszyscy piszą jest prosty e eksploatacji, "tani" w utrzymaniu itd.

Link to comment
Share on other sites

Tak samo ja. Pierwsze moto to suzuki bandit. 4 lata jazdy bez żadnej usterki. moto super się sprawowalo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...