adam2613 Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Witam wszystkich, liczę na pomoc osób mających doświadczenie w temacie .Zbliża się sezon motocyklowy więc nadeszła pora na zakup motocykla, mam niewielkie doświadczenie w motocyklach za dzieciaka jeździło się czym popadło i na tym koniec, dopiero w zeszlym sezonie coś mnie wzięło i nabylem gsx600 trochę stare to było więc na jesień sprzedalem. Teraz zastanawiam się nad banditem 600 lub kawasaki zr7 motocykl ma być wygodny i mało awaryjny w większości do jazdy po mieście sporadycznie jakiś dalszy wypad z żoną, chciał bym zapytać właścicieli tych motocykli o wrazenia z jazdy, na jakie rzeczy zwrócić uwagę przy zakupie,zaznaczę tylko że oba motocykle po wyżej 2000roku Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka Witam wszystkich, liczę na pomoc osób mających doświadczenie w temacie .Zbliża się sezon motocyklowy więc nadeszła pora na zakup motocykla, mam niewielkie doświadczenie w motocyklach za dzieciaka jeździło się czym popadło i na tym koniec, dopiero w zeszlym sezonie coś mnie wzięło i nabylem gsx600 trochę stare to było więc na jesień sprzedalem. Teraz zastanawiam się nad banditem 600 lub kawasaki zr7 motocykl ma być wygodny i mało awaryjny w większości do jazdy po mieście sporadycznie jakiś dalszy wypad z żoną, chciał bym zapytać właścicieli tych motocykli o wrazenia z jazdy, na jakie rzeczy zwrócić uwagę przy zakupie,zaznaczę tylko że oba motocykle po wyżej 2000roku Wysłane z mojego H60-L04 przy użyciu Tapatalka 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amoook Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Z tych dwóch opcji skłaniałbym się ku GSF 600 czyli popularnemu Banditowi. Silnik jest chłodzony olejem i powietrzem, skrajnie tani i prosty w eksploatacji, a co najważniejsze ciężko o jednostkę napędową z taką żywotnością. Piec nie do zajechania w normalnych warunkach użytkowania. Lubi obroty i palenie gumy. Przewidywalny sprzęcik, z wygodną pozycją do jazdy, który rozpędza się i hamuje przyzwoicie. Eksploatacja całej maszyny jest tania, prosta i przyjemna, mnóstwo łatwo dostępnych i nie drogich części. Na rynku wtórnym w częściach i motocyklach naprawdę jest w czym wybierać. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam2613 Posted March 7, 2017 Author Report Share Posted March 7, 2017 Żywotność silnika bandita jak narazie bardziej skłania mnie ku niemu zwłaszcza że gsx którym jeździłem to chyba ta sama konstrukcja faktem jest że kultura pracy tych silników nie powala, niestety nie miałem możliwości skonfrontować osobiście suzuki z kawą,choć parametrami i cała reszta są bardzo zbliżone do siebie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B3DNAR Posted March 8, 2017 Report Share Posted March 8, 2017 Rzuć okiem na mój kanał. Przez dwa sezony jeździłem Suzuki GSR 600. Wdzięczna maszynka Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka 0 Quote Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Link to comment Share on other sites More sharing options...
amoook Posted March 8, 2017 Report Share Posted March 8, 2017 GSR 600 to już zupełnie inny motocykl. Bandzior będzie odporny na wszelkiego rodzaju małe zaniedbania czy niedociągnięcia podczas użytkowania, to twardy "ukuty" sprzęt, nie to co te nowe plastik fantastik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam2613 Posted March 8, 2017 Author Report Share Posted March 8, 2017 Trochę się naczytalem i jednak suzuki będzie lepszym wyborem mam nadzieję że uda mi się trafić na jakiś zadbany egzemplarz dylematem jest wersja n czy s obie wersje mi się podobają i każda wersja ma zalety i wady, najprawdopodobniej zdecyduje się na ten który będzie w leprzym stanie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buziak Posted March 8, 2017 Report Share Posted March 8, 2017 F4I nie bez powodów jest to ulubiony motocykl stunterów. A co do Bandita. klasa w prostocie. Miałem 4 lata 600cm3 i złego słowa powiedzieć nie mogę. Ale czy znajdziesz dobrą sztukę tego Ci nie zapewnię. Każdy motocykl ma jakąś wadę. Jak tego nie akceptujesz to idź do salonu po nowy. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam2613 Posted March 8, 2017 Author Report Share Posted March 8, 2017 Liczę się z tym że zawsze jest coś do zrobienia, dobrze jak jest coś, a nie wszystko 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B3DNAR Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 GSR 600 to już zupełnie inny motocykl. Bandzior będzie odporny na wszelkiego rodzaju małe zaniedbania czy niedociągnięcia podczas użytkowania, to twardy "ukuty" sprzęt, nie to co te nowe plastik fantastik Co to znaczy całkiem inny motocykl? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka 0 Quote Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Link to comment Share on other sites More sharing options...
mih00 Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 ZR-7 też jest pancerną maszyną z olejakiem. Miałem wcześniej bandziora 600 i powiem szczerze, że są to bardzo porównywalne motocykle. Na korzyść Kawy przemawia to, że jest wygodniejsza niż Bandzior i lepiej znosi ubytki w naszych pięknych drogach. Także jeśli planujesz jakieś dłuższe wypady z plecakiem to na Kawie będzie wygodniej. Silnik jest też bardziej elastyczny od Bandziorowego. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam2613 Posted March 9, 2017 Author Report Share Posted March 9, 2017 Trudna sprawa, jedynym wyjściem było by przejechać się kawą i suzuki i samemu ocenić co lepsze 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amoook Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 Co to znaczy całkiem inny motocykl? To znaczy, że Bandit 600 i GSR 600 mają ze sobą wspólnego tyle co logo na zbiorniku i zbliżoną pojemność. A kolega Adam2613 pytał o bandziora i kawe zr7 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B3DNAR Posted March 10, 2017 Report Share Posted March 10, 2017 To znaczy, że Bandit 600 i GSR 600 mają ze sobą wspólnego tyle co logo na zbiorniku i zbliżoną pojemność. A kolega Adam2613 pytał o bandziora i kawe zr7Nie no zgadza się. To całkiem inna epoka ale na pierwsze moto jak najbardziej Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka 0 Quote Bednar Moto: https://www.youtube.com/channel/UCQm5eRSQ6IGDfC-RD3k62Ow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kornaś Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Ja na pierwsze moto wybrałem Bandita. Ważna była pozycja siedząca a nie leżąca. Przy wyborze pomogło mi posiedzenie na moto jednym, drugim ,trzecim i wybranie tego najwygodniejszego. Pozycja jest bardzo ważna. Dobrać moto pod wzrost, zwrócić uwagę na ułożenie rąk szyi itd. Dla mnie najwygodniejszy był bandit. Do tego, tak jak wszyscy piszą jest prosty e eksploatacji, "tani" w utrzymaniu itd. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buziak Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Tak samo ja. Pierwsze moto to suzuki bandit. 4 lata jazdy bez żadnej usterki. moto super się sprawowalo. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.