crazyy Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Witam. Sklep dał ciała miał mi przysłać świece denso U24ETR, dostałem U27ETR Te, które dostałem są zimniejsze od tych, jakie zaleca fabryka. Czy odpowie mi ktoś z praktycznego punktu widzenia, wielka rzecz się stanie kiedy wkręcę i zacznę jeździć na U27? Jest jakaś kolosalna różnica w tym jak one się grzeją? Nie wiem, przejadę 500km i świece zakleją się nagarem bo nie będą miały odpowiedniej temperatury? Internetów nie czytam głowa mnie boli od tego. Jest w skrócie albo tak jak fabryka mówi albo coś wybuchnie!!!!!!!!! Nie chce mi się zwracać czekać na drugie itp.itd.etc. Wiecie jak to jest. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian85 Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) Ja do swojej Yamaszki założyłem o jeden stopień temp inne i żyje, (jakieś NGK 07, zamiast 06, czy odwrotnie) Yamaha też nigdy nie narzekała. Półtora roku tak jeździłem. Edytowane 23 Lutego 2017 przez julian85 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyy Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Przy 125 ma to jakaś racje bytu bo używasz stale wysokich obrotów i grzejesz. 1800 nie da się jeździć stale na obrotach. Ok może się da ale to nie ja. Stąd moja obawa czy za 1000km nie będę znowu wymieniał świec bo ciuchcia złapie zadyszkę... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian85 Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Ja tam za dobrze się nie znam. Wiem jedno, że im silnik bardziej wyżyłowany tym mniej zniesie. Taka moja Yamaszka jeździ i na nic nie narzeka, w samochodach nigdy nie miałem turbin i nigdy problemów z silnikiem nie miałem. A skoro masz czas, bo jeszcze nie sezon, to odmień skoro wina sklepu. Ja dostałem złą w sklepie, którą założyłem zanim się zorientowałem, dlatego później nie chciałem robić zamieszania. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Źle dobrana świeca to problemy z zapalaniem. Spojrzyj na tabelę świeca okopcona. http://motocykle-lodz.pl/topic/12535-spadek-mocy-silnik-zdech%C5%82-nie-odpala-pomocy-pilne/page-3 Tam wszystko opisane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Suchy-wolk Opublikowano 24 Lutego 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Szczerze mówiąc - czy nie szkoda czasu na kręcenie głową i klepanie w klawiaturę? Bierzesz telefon w rękę, dzwonisz do delikwenta (pomyłki się zdarzają, no trudno) i tłumaczysz co za sytuacja wyszła. Muszą Ci wymienić, przecież chciałeś inny towar. Jeśli sprzedaż wysyłkowa, no to koniecznie zwrot pieniędzy za przesyłkę musi nastąpić. Jeśli było kurierem, trudno, zaboli może ich 15 złotych, które akurat na tych świecach zarobili, ale się nauczą. Jest chłodno, mokro, ch*jowa pogoda - gdzie Ci się spieszy? Zamontuj właściwą świecę dla Twojego modelu i za miesiąc, jak Ci nie odpali od strzała motocykl, to nie będziesz musiał mówić "k**wa, trzeba było posłuchać Suchego." 8 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyy Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Leci zatem już druga paczka z własciwymi 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.