crazyy Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 (edited) Witam wszystkich. Po 2 intensywnych latach odkąd zacząłem przygodę z moto dotarłem w końcu do celu i zakupiłem swój wymarzony sprzęt jakim jest widoczny poniżej kloc Jednym się podoba, inni go nienawidzą. Ja należę zdecydowanie do tych pierwszych. Motocykl dla osób, którzy chcą mieć coś pomiędzy klasykiem, a mocnym nakedem. Wszelkie info jakie można wyczytać w necie to zabobony ludzi, którzy chyba tylko stali obok niego. Ja po przejechaniu 50km i wyczuciu jak postępować z nim w zakrętach śmie twierdzić, że prowadzi się jak każde inne moto. Jedynie trzeba z nim postępować zdecydowanie. Na razie tylko jedno foto, moto kupione na jesień więc nie było sposobności na więcej. Edited February 10, 2017 by crazyy (see edit history) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szerszung Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Fajny pocisk 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychoslav Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 zacząłem należeć do tych którym się podoba. ładny jest! może jak 5 wskoczy z przodu ... 1 Quote "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agi Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Nie chciałabym takiego mieć [przynajmniej w bliżej nieokreślonej przyszłości], ale piękny jest Niechaj służy 1 Quote Non quo sed quo modo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu94 Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Sprzęt jest mega;d sąsiad ma takiego, kiedyś się przymierzyłem;d bak mega szeroki, a o wadzę to już nie mówię, trzeba się porządnie oswoić z tą maszyną Gratulacje! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilu79 Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Mnie się podoba. Fajna maszynka. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu94 Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Z tego co mi się kojarzy to sucho on ma jakoś 320kg? Nie jestem pewny;d Ale odejście to ma konkretne, bo akurat to widziałem;d 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted February 11, 2017 Author Report Share Posted February 11, 2017 (edited) Fajnie, że wam się podoba Dane katalogowe to 125km i 160Nm. Ile ma ten konkretny tego nie wiem i nie będę sprawdzał, jest wystarczająco sprawny Ale z tego co wiem nie trzymają serii z tendencją w dół.Opanowanie go do tego stopnia aby 1,2 odkręcać do oporu nie będzie łatwe, tylny lacz zaczyna dymić, czym to grozi dla niewprawnego kierownika nie muszę mówić Zalany płynami i zatankowany waży 348kg. Ważyłem u znajomego na wadze samochodowej. Dużo, ale najwięcej daje to się we znaki na parkingowych manewrach, mam z czym walczyć, mimo że sam ważę 130kg... Sama jazda to przyjemność, pozycja trochę bardziej aktywna niż na klasycznym kiblu. W zakrętach przeciwskręt daje mu radę choć nie poszalejemy, podnóżki przycierają wcześnie i tu masa jest na + zachowuje się bardzo spokojnie nie odbija się. Mocniejsze hamowanie na mokrym bez ABS to też nic fajnego mimo chwili na nim spędzonej już miałem pełne gacie gdy babka wyszła mi na pasy 3m przede mną. O dziwo gdy już się walił na bok puściłem hamulec i wrócił do pionu bez pomocy gdzie na czymś lżejszym prawdopodobnie bym leżał. Pierwszy motocykl, na którym podmuchy zza tira i ekranów dźwiękochłonnych na autobanie nie są mi straszne. Co niektórzy szydercy śmieją się, że to tylko do lansu się nadaje Jednak ten gość udowadnia co innego kręcąc tysiące po europie. Najważniejsza rzecz w każdym moto........one nie mają wad tylko cechy charakteru Edited February 11, 2017 by crazyy (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted February 11, 2017 Author Report Share Posted February 11, 2017 (edited) Zaciski, klocki i tarcze są zamienne z GSX-R1000 Dają radę, testowałem kilka innych cruiserów i dzieli je przepaść. Nie trzeba dusić klamki aby hamowanie było efektywne. Tyłu właściwie nie ma sensu używać jego dozowalność też nie jest fajna długo nie dzieje się nic potem chwila hamowania i blokada. Zawias oczywiście miękki, ale też nie do przesady. Żeby napisać coś więcej muszę trochę nawinąć Edited February 11, 2017 by crazyy (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dajczuWK Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Siema. Piękna maszyna. Widzę, że trzymasz go w domu przez tą pogodę. Prawilnie Powodzenia na trasie. 0 Quote Mój kanał na youtube: https://www.youtube.com/channel/UCm7YLezTSCJ7bhi64f1luoA Moja strona na facebook: https://www.facebook.com/Iron-Motovlog-1840928436228755/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliźniak Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 SUPER Sprzęt do zobaczenia na trasie 0 Quote intruderpolska.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted February 13, 2017 Author Report Share Posted February 13, 2017 OO siemano Bliźniak FIP 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salat Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 Super maszynka i niejednego sporta na starcie jest w stanie zawstydzić, gratulacje i do zobaczenia 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted February 13, 2017 Author Report Share Posted February 13, 2017 salat Do pierwszego zakretu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu94 Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 niejednego sporta na starcie jest w stanie zawstydzić, Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno 600-tki siadają 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno 600-tki siadająMogę pomóc w weryfikacji jak coś 0 Quote ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu94 Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 Hahaha;dd to już nie do mnie;d 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyy Posted February 13, 2017 Author Report Share Posted February 13, 2017 Dużo zależy od kierownika tej 600tki. U mnie nawet przy niepełnym otwarciu manety na 1 biegu z tyłu się dymi. Może latem w upał opona bardziej będzie się kleić wtedy będę testował. Dojść do poziomu, żeby startować na 100% i się nie wyp.... Trochę czasu zajmie... To samo tyczy się sportu. Na pewno nie mam szans z czymś co ma procedurę startu, a i myślę, że nie z każdą 600 damy sobie radę to w końcu 350+130 mojej masy.... Przewaga wynika tylko z momentu silnika osiąganego dużo wcześniej niż w sportach. Ja mam ciąg wtedy kiedy u was jest dopiero 5000. Powyżej 100km/h moja przewaga będzie szybko maleć. Najbardziej śmieszą mnie wpisy gdzieś w internetach, że objeżdża litra Jaki by on nie był to wciąż ciężki cruiser, mistrz prostej w zjadaniu tylnego lacza. Przed zakupem miałem tęgą rozkminę czy VZR czy w tej samej kasie nowa hanka CB650F Jedno i drugie zupełnie z innej bajki, suzi lepszy wygląd, honda to odchodzące w zapomnienie R4 w klasie 600. Taka klasyczna perfekcja dla mnie w wersji golas. Czuje do niej jakąś miętę Padło na suzuki, ALE.... 2017 pokaże czy nie pójdę w inną stronę. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 Świetnie wygląda! I dostojnie! Fajny! 0 Quote "Be yourself, no matter what they say!" Sting Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooland Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 (edited) Jak jeszcze zloty były pod centralem to był kiedyś taki jeden gościu.... śmigał własnie na takim intruderze (tym albo może mocniejszym, nie ważne, po prostu intruderze)... jeździł na nim w sportowej skórze i z długa brodą wystającą spod sportowego kasku. lubił ustawiać się z litrami na światłach i do 120-140 nie miały szans... potem wiadomo, waga, areodynamika itd. ale tak nią śmigał że łojeju, nie był mistrzem prostej, maszynę miał tak przerobioną, że zakrętów sie nie obawiał. Miał takiego laczka, że gaz i puszczał manetkę, nie bał się że na koło pójdzie... teraz może być trochę inaczej ale z maszyną która ma launch controla albo coś takiego. Oczywiście dużo zalezy od kierownika a tamten był wyśmienity. Edited February 13, 2017 by rooland (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
żółwik Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 Fajne cacko, może kiedyś 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.