Fijolek1990 Posted January 31, 2017 Report Share Posted January 31, 2017 Witam serdecznie wszystkich. Jestem z Brzezin moja maszyna to kawasaki ninja zx9r 2003 r . jest to moja pierwsza maszyna poszukuje kogos kto pomorze mi wymienic olej filtry itp mianowicie przygotowac do sezonu. Moze macie kogos zaufanego lub jakis maly przyjazny warsztat blisko mojego miasta? Boje sie obcych mechanikow i oddawania kawy w nieznajome rece. Bardzo prosze o jakies namiary . 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post rooland Posted January 31, 2017 Popular Post Report Share Posted January 31, 2017 Jak to jest Twoja pierwsza maszyna to przygotowania zacznij od dobrego ubezpieczenia na życie 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fijolek1990 Posted January 31, 2017 Author Report Share Posted January 31, 2017 Wiem wiem juz to slyszalem jezdzilem wczesniej na crossach i to jest moj pierwszy scigacz.wybralem ten model ze wzgledu na moje gabaryty. Ale milo ze sie martwisz o moje zycie;) jeszcze jakbys polecil kogos do serwisu to byloby super hehe 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted January 31, 2017 Report Share Posted January 31, 2017 Ja za pierwszym razem ogarnąłem temat po jednym tutoriali na youtube. Serio to nic skomplikowanego.Podłóż wiadro/miskę pod spływ oleju, wykręć korek, wlew i patrz. Przed odkręcaniem filtra oleju warto zabezpieczyć kolektor czymś (folia?) aby olej nie spływał po kolektorze.Jak spłynie wszystko wkręć nowy filtr, zakręć korek spustowy i wlej nowy olej pilnująć poziomu w silniku. 0 Quote ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aroon77 Posted January 31, 2017 Report Share Posted January 31, 2017 Podstawowy serwis olejowy plus filtry powinieneś sam ogarnąć, jeżeli tylko masz pojęcie jak trzymać klucze to nie powinieneś mieć problemu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu94 Posted January 31, 2017 Report Share Posted January 31, 2017 Z okolicy Brzezin to nikogo nie kojarzę kto by siedział w temacie. Jeśli nie masz tam czegoś skomplikowanego, to pobaw sie sam. Oleje, filtry na spokojnie są do ogarnięcia bez większej filozofii;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielebny67 Posted February 1, 2017 Report Share Posted February 1, 2017 Jak do andrspola ci nie za daleko to polecam https://panoramafirm.pl/%C5%82%C3%B3dzkie,%C5%82%C3%B3dzki_wschodni,andrespol,lipowa,3/serwis_auto_moto_marcin_piec-auooyx_pad.html 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HAYA1910 Posted February 1, 2017 Report Share Posted February 1, 2017 W Brzezinach jest firma MOTODROM Lasockich 30 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 140 KM pozdro na pierwszą maszynkę 3 Quote Myślisz że każdy motocyklista to wariat ? Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć. Suzuki SV650s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario.dgla Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Myślicie, że płyn hamulcowy i klocki, też da rade samemu wymienić, czy lepiej oddać do profesjonalisty, bo hamulce poważna rzecz, a chcę na wiosnę sam spróbować? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemko89 Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Moze macie kogos zaufanego lub jakis maly przyjazny warsztat blisko mojego miasta? jasne, już Ci piszę priv Jak to jest Twoja pierwsza maszyna to przygotowania zacznij od dobrego ubezpieczenia na życie :biggrin: Myślicie, że płyn hamulcowy i klocki, też da rade samemu wymienić, czy lepiej oddać do profesjonalisty, bo hamulce poważna rzecz, a chcę na wiosnę sam spróbować? pewnie że dasz radę, tylko uzbrój się w cierpliwość 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seko82 Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 hej Mam Zippa Manics RS 125. Jaki olej polecacie do niego? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek94 Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 kujawski (klania sie powitalnia) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seko82 Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 kujawski (klania sie powitalnia) Taką odpowiedź to mogłeś sobie darować 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 Panowie nie kozaczyć.http://www.scigacz.pl/Olej,silnikowy,od,Zippa,4987.html 1 Quote ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marttino Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 Taką odpowiedź to mogłeś sobie darować jak sie przywitasz to glupich odp, nie bedziesz dostawal prosze piuriel sie zna odp,gotowa 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seko82 Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 Panowie nie kozaczyć. http://www.scigacz.pl/Olej,silnikowy,od,Zippa,4987.html No i fajnie dziękuję bardzo 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
divek Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Myślicie, że płyn hamulcowy i klocki, też da rade samemu wymienić, czy lepiej oddać do profesjonalisty, bo hamulce poważna rzecz, a chcę na wiosnę sam spróbować? Też dasz radę. O ile po ściągnięciu zacisku nie okaże się, że jeden z tłoczków nie działa A tak na poważnie, nic trudnego. Cofasz tłoczki, odkręcasz i ściągasz zacisk, a potem składasz wszystko z nowymi klockami. Zobaczy tylko, czy tłoczki pracują dobrze, czy wszystko z nimi okay, nie mają wycieków, zgrębianej gumy. Jak złożysz wszystko to naciśnij klamkę najpierw, a potem dopiero wsiadaj Co do wymiany płynu, to musisz mieć kogoś po ręką w celu odpowietrzenia... albo strzykawkę i wymianę przez odpowietrznik do góry pompy; albo jak to kiedy czytałem patent przepompowanie płynu dolewając go do zbiorniczka wyrównującego (trzeba tylko pamiętać, żeby założyć wężyk na odpowietrznik, odkręcić go i umieścić końcówkę w płynie żeby przypadkiem zacisk nie pociągnął powietrza). A nawet jeśli patent nie wyjdzie, i będziesz miał `miękki` hamulec, no to klasyczne odpowietrzenie Cię czeka. W każdym razie to hydrauliczne hamulce są trywialnie proste, gorzej z bębnami, bo tam czasami to trzeba się tak namęczyć ze sprężynkami, że nie wiesz kiedy skończysz. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mario.dgla Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Dałem radę, klocki zmienione, zaciski poczyszczone, płyn wymieniony, układ odpowietrzony, wycieków nie ma i od razu lepiej hamuje Roboty trochę było, ale satysfakcja jest, że samemu ogarnąłem 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
divek Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Dałem radę, klocki zmienione, zaciski poczyszczone, płyn wymieniony, układ odpowietrzony, wycieków nie ma i od razu lepiej hamuje Roboty trochę było, ale satysfakcja jest, że samemu ogarnąłem I git Cieszę się Chcieć to móc, o ile ma się trochę sprzętu. Btw, ja jak zmieniłem kiedyś wężyki na takie w stalowym oplocie, to bo była rewelacja! Polecam każdemu. Ba, powinni takie w każdym wyprodukowanym motocyklu przynajmniej na przód stosować. Dozowalność siły hamowania o wiele wiele większa. Po prostu czuję się wszystko na klamce (fakt, nie miałem wtedy też i ABSu). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.