SQ7MRU Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Witam, 1) stoję przed dylematem - co wybrać : Gmole czy CrashPady do Er6n (2013r). http://allegro.pl/mb-gmole-hepco-becker-kawasaki-er-6n-12-i5803100567.html vs : https://www.kawasakisklep.pl/pl/crash-pady-grzybki-ochronne-28967.htmllub http://www.autostory.pl/produkty-p-4914.html (cena tego 1. trochę mnie zaskoczyła) Pytanie : czy crashpady chronią tez te miniowieki przy silniku ? (ten drugi crashpad niby tak) Pozdrawiam Paweł 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 zawsze każda klatka da lepsze zabezpieczenie 1: mniej podatne na skręcanie, wyginanie przy uderzeniu 2: dużo sztywniejsza konstrukcja 3: chroni większy obszar 4: z racji mocowania w kilku miejscach minimalizuje się niebezpieczeństwo wyrwania kawałka ramy jak to ma miejsce w przypadku niektórych crashpadów 2 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIT Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 W tym roku na torze "Jastrząb" kolega wywinął fikołka z moto ale miał gmole i handbary - wracał na kołach bez uszczerbku oczywiście na gmolach było widać że broniły moto. Także tak jak Tomek pisze gmole lepiej zabezpieczają jest tylko jeden minus. W zależności od modelu/konstrukcji motocykla w niektórych przypadkach gmole mają taki kształt, lub niskie umiejscowienie, że przeszkadzają w niskim pochylaniu się na zakrętach. Podparcie się na gmolu na zakręcie z reguły kończy się zmniejszeniem nacisku i przyczepności kół i glebą (tak było na Jastrzębiu) ale w przypadku ER-6N gmole są na tyle wysoko, że niema tego problemu. Musisz wybrać między estetyką, a poziomem ochrony. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewelina Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Szczerze mówiąc mam ten sam dylemat. Ale chyba zdecyduje się na Crashpady do mojej Kawki. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boodgee Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Gmole Kto widział moje gleby, ten wie, że dobrze chronią 2 Cytuj "Try not to become a man of success but rather to become a man of value."-- Albert Einstein Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Gmole Kto widział moje gleby, ten wie, że dobrze chronią Niektórzy umieją jeździć nie potrzebują 1 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boodgee Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Zacznij ćwiczyć gymkhane na 1150GS, a zrozumiesz o co chodzi 1 Cytuj "Try not to become a man of success but rather to become a man of value."-- Albert Einstein Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Oj Rafał wiesz, że żartowalem. To co na tej gymkhanie robicie to niezły kosmos. Szacun 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanPL Opublikowano 19 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Ile osób tyle poglądów. U siebie mam gmole które ograniczają mocno moją możliwość złożenia się tym nie mniej nie żałuje ze dokonałem takiego wyboru. Głównym problem crash padów jest ich punktowe mocowanie. Jeśli jeździsz po torze to gleba na idealnie płaskim asfalcie oraz ewentualnych terenach przy zielonych może nie mieć aż tak wielkich skutków. Ale wywrotka na zwykłej ulicy wiąże się ze ślizgiem na nierównościach i możliwości zgięcia lub obrócenia padu.Może trochę powtórzyłem wypowiedzi kolegów ale nie taki był cel mojego posta. Której drogi byś nie wybrał to zastanów się czy muszą być to firmy renomowane. Jeśli wybierzesz crash pady zastanów się nad firmą Womet Tech - robią naprawdę solidne rzeczy i myślę ze cena też będzie niższa niż podesłanych przez ciebie. Zaś jeśli jednak zdecydujesz się na gmole to przemyśl czy nie dobrym pomysłem było by zlecenie tego kowalowi który ma pojęcie i zrobi ci dokładnie to co potrzebujesz np http://expeditioncases.pl/ Wiem ze i boodgee i Grinch robili tam zamówienia. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 19 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Jeśli wybierzesz crash pady zastanów się nad firmą Womet Tech - robią naprawdę solidne rzeczy i myślę ze cena też będzie niższa niż podesłanych przez ciebie. absolutnie odradzam, bardzo często crashe wometa wyrywają ramę, nie stosują śrub o lekko osłabionym stopie i sie potem robi GIGA wydatek Są inne równie dobre firmy, np. renner, CSP 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 19 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Ja miałem crashe Womet-Tech w starym Hyosungu i ramy nie wyrwały ani nic nie odpadło, a dzwon był konkret... ale rama była podwójna stalowa. Są solidne i zrobiły robotę. Rama wygięła się w zupełnie innym miejscu od czołowego uderzenia 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marttino Opublikowano 19 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 gmole!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 19 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Ja miałem crashe Womet-Tech w starym Hyosungu i ramy nie wyrwały ani nic nie odpadło, a dzwon był konkret... ale rama była podwójna stalowa. Są solidne i zrobiły robotę. Rama wygięła się w zupełnie innym miejscu od czołowego uderzenia Aidekk przecież ty miałeś jebnięcie od przodu to co ma crach do tego jak lecisz bokiem i zawadzasz np o krawężnik jak w moim przypadku było, z resztą z tego co pamiętam to z którejś strony miałeś wyrwany crash i podgięte mocowanie w ramie, wiem bo stał 2 miesiące u mnie to mogłem się przyjrzeć 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTORWINGS Opublikowano 20 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Przede wszystkim crashy nie powinno się stosować samych, tylko w systemie: protektory przedniego zawieszenia-crashpady-protektory tylngo zawieszenia/ albo rolki wahacza z materiałem takim jak w crashu. Wówczas moto ślizga się po asfalcie, a nie robi bum przednim zawieszeniem po tym jak crash wryje się w glebę. Do tego osłaniasz tylną zawiechę, gdzie szkody od naprzykład uderzenia w krawężnik mogą być naprawdę poważne. Po drugie Womet-Tech to wyrywacze ramy, już niejedno moto musieliśmy po nich naprawiać, gdzie spowodowały większe uszkodzenia niż jakby ich nie było. Po trzecie jeżeli zależy Ci na maksymalnej ochronie pieca to gmole. I do tego protekcja przedniego i tylniego zawieszenia jeżeli występuje. A jak się nie pokrywają miejsca montażowe to crashe też zamontuj Nie, nie robię sobie jaj, po prostu mam duże doświadczenie w materii zabezpieczenia moto i wiem, że coś takiego jak przesadnie zabezpieczony przed wypadkiem motocykl nie istnieje. Ci co widzieli moje motocykle wiedzą co i jak Pozdrawiam Mateusz 3 Cytuj Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 20 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Po drugie Womet-Tech to wyrywacze ramy, już niejedno moto musieliśmy po nich naprawiać, gdzie spowodowały większe uszkodzenia niż jakby ich nie było. Cholera.. moja jest na womet-techach cała...Chyba przy okazji serwisu wymienię te wyrywacze ramy na coś innego.Podjadę jakoś do Was obgadać zbrojenie i przy okazji serwis ustalić w przyszłym tyg. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SQ7MRU Opublikowano 20 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 @MotorWings nad rolkami tez się zastanawiałem - do zimowania. Tylko chciałbym zobaczyć jak to ze stabilnością jest jak oba koła są w powietrzu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.