Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Drugi Motocykl Do 12.000


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Efpkaf

Efpkaf
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 05 październik 2016 - 17:27

Hej!

W przyszlym sezonie stukną mi 23 lata, wiec powoli zaczynam sie rozgladac za motocyklem do okolo 12 tys. 

Aktualnie posiadam gs500(mam go od czerwca zeszlego roku), ktory mi bardzo pasowal. Jedna gleba przy okolo 50km/h.

 

Szukam nakeda/sportowego. Zalezy mi aby nie mial wiecej niz 100km. (Mysle ze okolo 70-80 bedzie w sam raz)

Do tej pory znalazlem trzy motocykle ktore mi odpowiadaja: gladiusa, sv650s, er6f, gsxr600(jednak ten ostatni chyba ma za duzo koni).

Co sadzicie o tych motocyklach? Czy moze polecacie cos innego.

Moje gabaryty: 188cm i 81 kg.

 

 

Dzieki za pomoc!

Piotr



#2 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1736 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 05 październik 2016 - 18:01

Zacząłem pisać o Ducati Monster 821 i nawet miałem polecić jednego kolegi z forum, bo to maszyna, która by spełniła wszystkie wymagania, ale dopiero doczytałem, że masz budżet 12k.

Z drugiej strony czy jest sens przesiadać się z ok 50Km na ok 80Km jak w wymienionych przez Ciebie maszynach?

Ja bym proponował poszlifować technikę, polatać z nami na torze, bo jeden sezon to nie jest wiele. Jesteś w stanie wyciągnąć jeszcze sporo funu z jazdy tym GS i gwarantuję Ci to, że jak polecisz na tor to zrozumiesz o czym mówię.
Nie moc a technika czyni z Ciebie zawodnika.
Nie bądź mistrzem prostej ;)


http://motocykle-lod...ka/#entry247143

Lecimy w tą niedzielę jak coś :)


Użytkownik Piuriel edytował ten post 05 październik 2016 - 18:02

...You can be better than that..

#3 michal_lc4

michal_lc4
  • Użytkownik
  • 678 postów
  • Imię:Miguel
  • Motocykl:TDM 900 / Braaapp! KTM
  • Lokalizacja:Łódź ...y todo el Mundo

Napisano 05 październik 2016 - 19:20

Jest sens przesiadać się z 50 na "tylko" 80KM.

 

Ja bym się chętnie przesiadł jeźdżąc GS500 na SV 650 bo to dwa różne moto. Mocy na papierze niewiele więcej ale w realu spora zmiana.

(Jeździłem i jednym i drugim)


Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook..._homepage_panel


#4 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1736 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 05 październik 2016 - 19:33

Nie no pewnie, że ma to sens. To nawet dobre rozwiązanie takie małe skoki i w sumie powolne podnoszenie poprzeczki. Jednak kolega Piotr jeździ od czerwca więc 3 miesiące raptem. Ja bym sobie dał jeszcze więcej czasu zanim bym podnosił poprzeczkę, bo jestem pewien, że zabrakło mocy do dzidowania na wprost nie na wyjściu z winkla w tym przypadku ;)

 


Użytkownik Piuriel edytował ten post 05 październik 2016 - 19:33

...You can be better than that..

#5 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1260 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 06 październik 2016 - 07:06

Monster 821 jest uniwersalny bo ma tryb 75 KM a jak ktos juz ogarnia to przelaczy sobie na 112 km i ma drugi zupelnie inny motocykl praktycznie.
  • Krzysiek rst1000 i Piuriel lubią to

#6 mih00

mih00
  • Użytkownik
  • 131 postów
  • Imię:Michal
  • Motocykl:Kawa ZR-7
  • Lokalizacja:LDZ/Grotniki

Napisano 06 październik 2016 - 08:16

Jednak kolega Piotr jeździ od czerwca więc 3 miesiące raptem.

 

Jeździ od czerwca ale 2015 :D

 

Szukam nakeda/sportowego. Zalezy mi aby nie mial wiecej niz 100km. (Mysle ze okolo 70-80 bedzie w sam raz) Do tej pory znalazlem trzy motocykle ktore mi odpowiadaja: gladiusa, sv650s, er6f, gsxr600(jednak ten ostatni chyba ma za duzo koni).

 

Ja bym rozważył jeszcze gsr600, przymierzałeś się na żywca do tej sv650, bo to trochę małe moto jak na 188cm wzrostu :P



#7 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1736 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 06 październik 2016 - 10:21

Monster 821 jest uniwersalny bo ma tryb 75 KM a jak ktos juz ogarnia to przelaczy sobie na 112 km i ma drugi zupelnie inny motocykl praktycznie.

Dlatego zacząłem o nim, ale pominąłem budżet wspomniany :/


...You can be better than that..

#8 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 325 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 06 październik 2016 - 10:47

Monster 821 jest uniwersalny bo ma tryb 75 KM a jak ktos juz ogarnia to przelaczy sobie na 112 km i ma drugi zupelnie inny motocykl praktycznie.

 

Ale Monster jest bardzo przyjazny. Dopiero co były dni otwarte w Ducatii i można było wypróbować wersję nieco silniejszą tj. Monster 1200r . Tam są trzy mapy i właściwie od razu można je wykorzystywać. Także mnie się wydaje że jak jest dużo mniej czyli 112 koni  w Monster 821 to idealnie dla naked'a. Drobny kredyt i można kupować to co należy.



#9 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 1260 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 06 październik 2016 - 11:44

Ale Monster jest bardzo przyjazny. Dopiero co były dni otwarte w Ducatii i można było wypróbować wersję nieco silniejszą tj. Monster 1200r . Tam są trzy mapy i właściwie od razu można je wykorzystywać. Także mnie się wydaje że jak jest dużo mniej czyli 112 koni  w Monster 821 to idealnie dla naked'a. Drobny kredyt i można kupować to co należy.

No właśnie nie bardzo bo mój ma ostrą reakcję na gaz i trzeba naprawdę wprawnej ręki. W 1200 R już bardzo to zostało wygładzone i jest przyjemniej mimo wyższej mocy. Bylem tym bardzo zaskoczony testując 1200 R. Mega dobra robota Ducati, że tak ładnie, płynnie, szybko a zarazem solidnie ale bez szarpania oddaje moc w 1200 R.


  • Piuriel lubi to

#10 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 325 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • Lokalizacja:Rzgów

Napisano 06 październik 2016 - 13:29

No właśnie nie bardzo bo mój ma ostrą reakcję na gaz i trzeba naprawdę wprawnej ręki.

 

To właśnie zależy od wgranych map zapłonu. Można to modyfikować za pomocą Tunecu. U mnie też mapy zapłonu są takie mało płynne. Zmiana biegu na niższy gdy jest mokro wymaga sporej uwagi :P . Nie ma lekko. Nowsze mapy są bardziej bezpieczne. Wystarczy mieć złącze do motocykla.



#11 Lipson

Lipson
  • Użytkownik
  • 314 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Yamaha MT-09
  • Lokalizacja:Łódź - Widzew

Napisano 06 październik 2016 - 20:12

Naked na miasto a drugi to Trumph Tiger Sport 1050


Sent from my iPhone using Tapatalk

#12 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1736 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 06 październik 2016 - 20:21

Naked na miasto a drugi to Trumph Tiger Sport 1050


Sent from my iPhone using Tapatalk

A na tor?

Ja widzę to tak:
Sport na tor i do wściekania nieodpowiedzialnego na miasto
Ostry naked typu monster 12R do robienia huku na mieście podczas dojazdów do pracy i wsiekania na torze również.
GS 1200 do wyjazdów dalekich np. na tor do Włoch gdzie wypożyczasz torówkę i upalasz bez szacunku, bo nie twoje :D

 


  • Lipson lubi to
...You can be better than that..





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!