Efpkaf Posted October 5, 2016 Report Share Posted October 5, 2016 Hej! W przyszlym sezonie stukną mi 23 lata, wiec powoli zaczynam sie rozgladac za motocyklem do okolo 12 tys. Aktualnie posiadam gs500(mam go od czerwca zeszlego roku), ktory mi bardzo pasowal. Jedna gleba przy okolo 50km/h. Szukam nakeda/sportowego. Zalezy mi aby nie mial wiecej niz 100km. (Mysle ze okolo 70-80 bedzie w sam raz) Do tej pory znalazlem trzy motocykle ktore mi odpowiadaja: gladiusa, sv650s, er6f, gsxr600(jednak ten ostatni chyba ma za duzo koni). Co sadzicie o tych motocyklach? Czy moze polecacie cos innego. Moje gabaryty: 188cm i 81 kg. Dzieki za pomoc! Piotr 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted October 5, 2016 Report Share Posted October 5, 2016 (edited) Zacząłem pisać o Ducati Monster 821 i nawet miałem polecić jednego kolegi z forum, bo to maszyna, która by spełniła wszystkie wymagania, ale dopiero doczytałem, że masz budżet 12k.Z drugiej strony czy jest sens przesiadać się z ok 50Km na ok 80Km jak w wymienionych przez Ciebie maszynach?Ja bym proponował poszlifować technikę, polatać z nami na torze, bo jeden sezon to nie jest wiele. Jesteś w stanie wyciągnąć jeszcze sporo funu z jazdy tym GS i gwarantuję Ci to, że jak polecisz na tor to zrozumiesz o czym mówię.Nie moc a technika czyni z Ciebie zawodnika.Nie bądź mistrzem prostej http://motocykle-lodz.pl/topic/12422-tor-%C5%82%C3%B3d%C5%BA-szkolenie-motocyklowe-9-pa%C5%BAdziernika/#entry247143Lecimy w tą niedzielę jak coś Edited October 5, 2016 by Piuriel (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted October 5, 2016 Report Share Posted October 5, 2016 Jest sens przesiadać się z 50 na "tylko" 80KM. Ja bym się chętnie przesiadł jeźdżąc GS500 na SV 650 bo to dwa różne moto. Mocy na papierze niewiele więcej ale w realu spora zmiana. (Jeździłem i jednym i drugim) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted October 5, 2016 Report Share Posted October 5, 2016 (edited) Nie no pewnie, że ma to sens. To nawet dobre rozwiązanie takie małe skoki i w sumie powolne podnoszenie poprzeczki. Jednak kolega Piotr jeździ od czerwca więc 3 miesiące raptem. Ja bym sobie dał jeszcze więcej czasu zanim bym podnosił poprzeczkę, bo jestem pewien, że zabrakło mocy do dzidowania na wprost nie na wyjściu z winkla w tym przypadku Edited October 5, 2016 by Piuriel (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mih00 Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Jednak kolega Piotr jeździ od czerwca więc 3 miesiące raptem. Jeździ od czerwca ale 2015 Szukam nakeda/sportowego. Zalezy mi aby nie mial wiecej niz 100km. (Mysle ze okolo 70-80 bedzie w sam raz) Do tej pory znalazlem trzy motocykle ktore mi odpowiadaja: gladiusa, sv650s, er6f, gsxr600(jednak ten ostatni chyba ma za duzo koni). Ja bym rozważył jeszcze gsr600, przymierzałeś się na żywca do tej sv650, bo to trochę małe moto jak na 188cm wzrostu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Monster 821 jest uniwersalny bo ma tryb 75 KM a jak ktos juz ogarnia to przelaczy sobie na 112 km i ma drugi zupelnie inny motocykl praktycznie. Dlatego zacząłem o nim, ale pominąłem budżet wspomniany :/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Monster 821 jest uniwersalny bo ma tryb 75 KM a jak ktos juz ogarnia to przelaczy sobie na 112 km i ma drugi zupelnie inny motocykl praktycznie. Ale Monster jest bardzo przyjazny. Dopiero co były dni otwarte w Ducatii i można było wypróbować wersję nieco silniejszą tj. Monster 1200r . Tam są trzy mapy i właściwie od razu można je wykorzystywać. Także mnie się wydaje że jak jest dużo mniej czyli 112 koni w Monster 821 to idealnie dla naked'a. Drobny kredyt i można kupować to co należy. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 No właśnie nie bardzo bo mój ma ostrą reakcję na gaz i trzeba naprawdę wprawnej ręki. To właśnie zależy od wgranych map zapłonu. Można to modyfikować za pomocą Tunecu. U mnie też mapy zapłonu są takie mało płynne. Zmiana biegu na niższy gdy jest mokro wymaga sporej uwagi . Nie ma lekko. Nowsze mapy są bardziej bezpieczne. Wystarczy mieć złącze do motocykla. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipson Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Naked na miasto a drugi to Trumph Tiger Sport 1050 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Naked na miasto a drugi to Trumph Tiger Sport 1050 Sent from my iPhone using Tapatalk A na tor? Ja widzę to tak: Sport na tor i do wściekania nieodpowiedzialnego na miasto Ostry naked typu monster 12R do robienia huku na mieście podczas dojazdów do pracy i wsiekania na torze również. GS 1200 do wyjazdów dalekich np. na tor do Włoch gdzie wypożyczasz torówkę i upalasz bez szacunku, bo nie twoje 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.