Skocz do zawartości

Drugi Motocykl Do 12.000


Efpkaf

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

W przyszlym sezonie stukną mi 23 lata, wiec powoli zaczynam sie rozgladac za motocyklem do okolo 12 tys. 

Aktualnie posiadam gs500(mam go od czerwca zeszlego roku), ktory mi bardzo pasowal. Jedna gleba przy okolo 50km/h.

 

Szukam nakeda/sportowego. Zalezy mi aby nie mial wiecej niz 100km. (Mysle ze okolo 70-80 bedzie w sam raz)

Do tej pory znalazlem trzy motocykle ktore mi odpowiadaja: gladiusa, sv650s, er6f, gsxr600(jednak ten ostatni chyba ma za duzo koni).

Co sadzicie o tych motocyklach? Czy moze polecacie cos innego.

Moje gabaryty: 188cm i 81 kg.

 

 

Dzieki za pomoc!

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem pisać o Ducati Monster 821 i nawet miałem polecić jednego kolegi z forum, bo to maszyna, która by spełniła wszystkie wymagania, ale dopiero doczytałem, że masz budżet 12k.

Z drugiej strony czy jest sens przesiadać się z ok 50Km na ok 80Km jak w wymienionych przez Ciebie maszynach?

Ja bym proponował poszlifować technikę, polatać z nami na torze, bo jeden sezon to nie jest wiele. Jesteś w stanie wyciągnąć jeszcze sporo funu z jazdy tym GS i gwarantuję Ci to, że jak polecisz na tor to zrozumiesz o czym mówię.
Nie moc a technika czyni z Ciebie zawodnika.
Nie bądź mistrzem prostej ;)


http://motocykle-lodz.pl/topic/12422-tor-%C5%82%C3%B3d%C5%BA-szkolenie-motocyklowe-9-pa%C5%BAdziernika/#entry247143

Lecimy w tą niedzielę jak coś :smile:

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sens przesiadać się z 50 na "tylko" 80KM.

 

Ja bym się chętnie przesiadł jeźdżąc GS500 na SV 650 bo to dwa różne moto. Mocy na papierze niewiele więcej ale w realu spora zmiana.

(Jeździłem i jednym i drugim)

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no pewnie, że ma to sens. To nawet dobre rozwiązanie takie małe skoki i w sumie powolne podnoszenie poprzeczki. Jednak kolega Piotr jeździ od czerwca więc 3 miesiące raptem. Ja bym sobie dał jeszcze więcej czasu zanim bym podnosił poprzeczkę, bo jestem pewien, że zabrakło mocy do dzidowania na wprost nie na wyjściu z winkla w tym przypadku ;)

 

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jednak kolega Piotr jeździ od czerwca więc 3 miesiące raptem.

 

Jeździ od czerwca ale 2015 :biggrin:

 

 

 

Szukam nakeda/sportowego. Zalezy mi aby nie mial wiecej niz 100km. (Mysle ze okolo 70-80 bedzie w sam raz) Do tej pory znalazlem trzy motocykle ktore mi odpowiadaja: gladiusa, sv650s, er6f, gsxr600(jednak ten ostatni chyba ma za duzo koni).

 

Ja bym rozważył jeszcze gsr600, przymierzałeś się na żywca do tej sv650, bo to trochę małe moto jak na 188cm wzrostu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monster 821 jest uniwersalny bo ma tryb 75 KM a jak ktos juz ogarnia to przelaczy sobie na 112 km i ma drugi zupelnie inny motocykl praktycznie.

Dlatego zacząłem o nim, ale pominąłem budżet wspomniany :/

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monster 821 jest uniwersalny bo ma tryb 75 KM a jak ktos juz ogarnia to przelaczy sobie na 112 km i ma drugi zupelnie inny motocykl praktycznie.

 

Ale Monster jest bardzo przyjazny. Dopiero co były dni otwarte w Ducatii i można było wypróbować wersję nieco silniejszą tj. Monster 1200r . Tam są trzy mapy i właściwie od razu można je wykorzystywać. Także mnie się wydaje że jak jest dużo mniej czyli 112 koni  w Monster 821 to idealnie dla naked'a. Drobny kredyt i można kupować to co należy.

large.593303dbf0906_NapisthebeginerR.jpg.d8326e9181116ec3f6b8722b716ec5c8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No właśnie nie bardzo bo mój ma ostrą reakcję na gaz i trzeba naprawdę wprawnej ręki.

 

To właśnie zależy od wgranych map zapłonu. Można to modyfikować za pomocą Tunecu. U mnie też mapy zapłonu są takie mało płynne. Zmiana biegu na niższy gdy jest mokro wymaga sporej uwagi :P . Nie ma lekko. Nowsze mapy są bardziej bezpieczne. Wystarczy mieć złącze do motocykla.

large.593303dbf0906_NapisthebeginerR.jpg.d8326e9181116ec3f6b8722b716ec5c8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naked na miasto a drugi to Trumph Tiger Sport 1050

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

A na tor?

 

Ja widzę to tak:

Sport na tor i do wściekania nieodpowiedzialnego na miasto

Ostry naked typu monster 12R do robienia huku na mieście podczas dojazdów do pracy i wsiekania na torze również.

GS 1200 do wyjazdów dalekich np. na tor do Włoch gdzie wypożyczasz torówkę i upalasz bez szacunku, bo nie twoje :biggrin:

 

 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...