Xarvas Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Też ciężko widzę przepustowość tego ronda po otwarciu. No ale firmy budujące przytuliły zielone i to się liczy. Wcale bym się nie zdziwił jakby między tymi krawężnikami nasadzili jeszcze progi zwalniające. Pożyjemy, zobaczymy. Rondo ma być otwarte na Wszystkich Świętych - bliskość cmentarza sprawi że skuteczność tego rozwiązania zostanie szybko zweryfikowana. A trasa WZ jest tragedią. Wracając nocą (po 22) puszką z Al. Politechniki nie mam możliwości zjazdu do tunelu i jestem zmuszony korzystać z gory, gdzie dwa ciągi aut (jeden z wyjazdu z tunelu, drugi właśnie z góry) są "kompresowane" w pewnym momencie na jeden pas do jazdy na wprost do tego z prawoskrętem czego efektem jest to że czas powrotu (też jak autor tematu na Olechów) jest dłuższy niż przed powstaniem WZ-tki. Dobra robota! Dobrze wydane pieniądze! Jeszcze troche to jedyną sensowną alternatywą do poruszania się po Łodzi będzie helicopter... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 ni ma miesjc parkingowych dla helicopterow 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arpe Opublikowano 27 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 z Al. Politechniki nie mam możliwości zjazdu do tunelu przez to WZ jest bezużyteczna jeśli wracasz z centrum, ja po staremu Nawrot do Rydza, albo na południe do Radwańskiej / Tymienieckiego ni ma miesjc parkingowych dla helicopterow od czego budżet obywatelski ? "MIejsca parkingowe dla helikopterów i jednorożców" 0 Cytuj Lepiej na bitumice niż w botanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 a gdzie ja kupie jednorożca ciekawe, czy na tym i tak beznadziejnym rondzie postawią światła, bo stwierdzą że jednak ruch jest za wolny i trzeba go usprawnić, bo kierowcy nie umieją szybko włączyć się do ruchu i wszyscy sobie ustepują 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) a gdzie ja kupie jednorożca Stajnię Jednorożcó w Łodzi mamy, może tam ? przepustowość może i będzie mniejsza, faktycznie.. ale w przebudowie tego ronda chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo. niestety przy starym wyglądzie tego ronda kupa ludzi jechała tam jakby mieli pierwszeństwo. kilka do kilkunastu dzwonów tygodniowo to ciut za dużo jak na zwykłe rondo jeżdżac tamtey zawsze traktowałem nawet zjazd z ronda jakbym nie miał pierwszeństwa, widząc co się tam działo ostrożność x10 coś kosztem czegoś, tak mi sie wydaje.. parę lat temu nawet karetka pogotowia na sygnale miała tam dzwona Edytowane 27 Października 2016 przez krzychoslav (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 wstawiliby progi przed rondem, czerwone i świecące, problem z głowy ale fakt był taki że można było stówą+ przez rondo na wprost przejechać, a że widoczność wyśmienita, to było widać czy hamować czy gazuuu chociaż jak ktoś jedzie i patrzy raz na rok, bo po co patrzeć cały czas, to fakt, bywały tam stłuczki ... ale chyba nie kilka tygodniowo ? fakt, wielu kierowców nie umi jeździć, ale przez nich cierpią niewinni (zarówno w wypadkach przez nich spowodowanych i przebudowach, które robi się przez takowych). 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Darek, uwierz. kilka tygodniowo, zdarzało się kika dziennie. zazwyczaj niezbyt groźne, ale zdecydowanie zbyt często były tam naprawdę groźne wypadki. widziałem tego dzwona karetki.. ambulans stoi pierdyknięty a tamci wyciągają z paki kogoś kogo wieźli do szpitala. dziękuję za takie widoki .... jeździłem tamtędy przez 6 lat codziennie, więc co nieco widziałem tam 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu94 Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 wstawiliby progi przed rondem, czerwone i świecące, problem z głowy Były znaki pionowe, poziome, wielkie czerwone linie i to też nie pomogło. Są takie miejsca, że kierowcy w ogóle nie patrzą na znaki, a jak jadą w linii prostej i nie muszą chociażby trochę zmienić kierunku to zaraz zakładają, że mają pierwszeństwo a później to już wiadomo jak to się kończy 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arpe Opublikowano 27 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) ... a jak jadą w linii prostej i nie muszą chociażby trochę zmienić kierunku ... dokładnie, rondo "umowne" czyli mamy skrzyżowanie, stawiamy znaki i powstaje "rondo" jest złym rozwiązaniem, nie sprawdziło się na Inwalidów jeszcze gorzej na Sybiraków (tam były czasem 2 słuczki dziennie), trzeba było przebudować. ale na jakiego ch...ja likwidować zmiejszające kolizyjność skrzyżowania i zabierające połowę ruchu z ronda dodatkowe łuki-prawoskręty ?! i to w sytuacji, gdzie miałyby swój pas na wylocie ! to jest zwykłe pedalstwo Edytowane 27 Października 2016 przez Arpe (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Lepiej na bitumice niż w botanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_Lodz Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) myślałem że trochę wyolbrzymiacie z tymi kilkoma tygodniowo, ale może faktycznie tak było to tylko pokazuje dramat wyszkolenia polskich pseudokierowców - oznakowanie tego ronda było wszak b. dobre, widoczność też nienaganna. wiedziałem że było ich więcej od jakiegoś czasu, kiedy to postawili kauflanda. Zaraz za rondem jest zjazd do sklepu i tam bywały wypadli. Ale nie myślałbym że na tak dużym i ładnym skrzyżowaniu może dochodzić do tyle wypadków. ale ... będzie coraz gorzej kierowcy coraz gorsi i głupsi, do tego listki i porąbane przepisy Ciekawe czy na moto też będą chcieli jakieś listki na szybę z dopiskiem "motocykliści świeżo po egzaminie nie będą mogli palić gumy i stawiać motocykla na koło oraz mijać stojących w korku pomiędzy pasami ruchu" dobrze, że nas obowiązuje jakiś inny kodeks drogowy (he, he, tak jakoś słyszałem, he) i możemy jeździć bezpiecznie Edytowane 27 Października 2016 przez Darek_Lodz (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arpe Opublikowano 29 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 chybe nie jeździłeś tam za często, przede wszystkim to nie było rondo, na tego typu skrzyżowaniu zawsze dochodzi do wypadków, możesz przejechać 100 razy a za 101 się zapomnisz i nic do tego nie ma wyszkolenie, pilna obsewacja wjeżdżających była kluczem do przetrwania, miałem kilka przypadków, że z usmiechem ustępowałem pierwszeństwa wjeżdżającym (przerażonym, bo w końcu się ogarniali ) Kaufland ma wjazdy/wyjazdy daleko poza rondem i nic nie ma do wypadków, ja największy przyrost ilości stłuczek widziałem po remoncie Przybyszewskiego i wprowadzeniu świateł przy cmentarzu, zielone podświadomie prowokowało wjazd bez ustąpienia pierwszeństwa ciekawe czy znajdzie się ktoś na forum, może znający decydentów z Władz, Rady czy Zarządu dróg, kto sensownie wyjaśni usunięcie bezkolizyjnych prowoskrętów 1 Cytuj Lepiej na bitumice niż w botanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.