Steelo Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Witam, dzisiaj odwoziłem żonkę do rodziców, i wracając spotkałem się z delikatnym spadkiem mocy, ale zredukowałem bieg i po chwili się ustatkowało, pojechałem pod dom, siedziałem 15 minut, po czym, odpaliłem i chciałem jechać do pracy, po przejechaniu 2 km, znowu, spadek mocy, jednak, teraz jak sprzęgło wcisnąłem na chwilkę to gasł, zjechałem na pobocze więc i nie chciał odpalić, jakby paliwa nie było, jednak bak pełny, olej jest, aku pełny, nowy, POMOCY, bo motor stoi na parkingu, a ja po pracy chciałem go sprawdzić, dlatego że jutro od rana pracuje ;x 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nervous Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Sprawdzałeś filtr powietrza ? Może coś z gaźnikiem ? Jak wygląda świeca ? Ostatecznie sprawdziłbym kompresje. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Sprawdzałeś filtr powietrza ? A co ma filtr powietrza z brakiem mocy? i brakiem zapalania. To jest mylny kierunek. Dwutakty są proste w działaniu. Jest iskra i paliwo to musi działać. Zacznij od gaźnika. Coś się przytyka np. zagięty przewód paliwa, lub może nie trzyma poziomu paliwa na gaźniku. Serwisówka i czyszczenie gaźnika. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 2, 2016 Author Report Share Posted October 2, 2016 Fajnie że ktoś odpisał, bo wracam z pracy o 18, i będę miał mało czasu aby zdiagnozować i naprawić, bo jutro na rano do pracy już śmigam. Więc im więcej będę miał wypisanych przyczyn tym łatwiej mi będzie się wyrobić, stokrotne dzięki 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Sprawdź fajkę czy nie ma przebicia. Najlepiej obwinąć taśmą izolacyjną, jak zapali to kupuj nową. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 2, 2016 Author Report Share Posted October 2, 2016 o tym bym nigdy nie pomyślał, na pewno tak zrobię! mam nadzieję że jednak to jakaś drobnostka i da się załatwić to szybciutko i bez boleśnie ! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 A co ma filtr powietrza z brakiem mocy? i brakiem zapalania. To jest mylny kierunek. Bzdura, zapchany filtr zwłaszcza przy gaźniku będzie właśnie skutkował nadmiernym laniem paliwa w cylinder, trudnym zapalaniem i brakiem mocy. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcio Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Zdarzyło mnie się że filter zaciągnął reklamówkę po drugim śniadaniui taki był objaw 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 2, 2016 Author Report Share Posted October 2, 2016 Bzdura, zapchany filtr zwłaszcza przy gaźniku będzie właśnie skutkował nadmiernym laniem paliwa w cylinder, trudnym zapalaniem i brakiem mocy. Filtr czyściłem akurat tydzień temu, także myślę że to odpada. Zdarzyło mnie się że filter zaciągnął reklamówkę po drugim śniadaniui taki był objaw Hahah, może był głodny, no co zrobisz ;D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Bzdura, zapchany filtr zwłaszcza przy gaźniku będzie właśnie skutkował nadmiernym laniem paliwa w cylinder, trudnym zapalaniem i brakiem mocy. Będzie efekt podobny ale nie opisywany tj. silnik zapali bez problemu ale nie będzie wkręcał się na obroty przewidywalnie i będą to obroty bez mocy czyli będą się dławiły mimo, że czasami wejdzie na wysokie obroty. Czasami zdławi się na niskich a czasami wejdzie na wysokie i bez mocy. To samo uzyskamy przy lewym powietrzu jak szczelina się powiększa od czasu do czasu. Tutaj sytuacja jest inna, silnik zdechł i nie chce zapalić. Inną przyczyną może być przytarcie silnika. Zapali gdy ostygnie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 2, 2016 Author Report Share Posted October 2, 2016 Krzysiu, czytając Twoje ostatnie zdanie, mam ochotę strzelić sobie w głowę... Przytarcie = Zatarcie? Niedługo po silniku? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Oj tak nie będzie to ekstremalna sytuacja. Na pewno coś prostego, może paprochy w gaźniku lub ta fajka. Podobno Yamaha jest nie do zajechania. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 2, 2016 Author Report Share Posted October 2, 2016 No kupiłem niedawno, a mam pecha do motocykli ;D Mam nadzieję, bo właśnie się dowiedziałem że pracuje 6-7 tygodni bez przerwy, również soboty i niedziele xD Więc przydał by się transprtinio Wieczorkiem rozbiorę cały gazior, i przeczyszczę. <modli się> Mam nadzieję cholera.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 2, 2016 Author Report Share Posted October 2, 2016 (edited) No i klops. W gazniku paliwko bylo. Co teraz Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edited October 2, 2016 by Steelo (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcb Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 No na tej świecy to juz raczej nie pojeździsz Nowa świeca to podstawa. Potem proponuję sprawdzić gaźnik - czyszczenie i regulacja. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 3, 2016 Author Report Share Posted October 3, 2016 gaźnik wymyłem co do śrubeczki, dziś kupią mi świecę, bo ja niestety pracuję. aczkolwiek nie pojeżdżę 2 tygodnie deszczu zapowiadają ;x 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszczomb Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 aczkolwiek nie pojeżdżę 2 tygodnie deszczu zapowiadają ;x Spokojnie, yamahy nie są z cukru 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 3, 2016 Author Report Share Posted October 3, 2016 Haha Jaszczomb, ja wiem, ale nie mam spodni ani butów typowo motocyklowych :C muszę zainwestować 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 Haha Jaszczomb, ja wiem, ale nie mam spodni ani butów typowo motocyklowych :C muszę zainwestować Co Ty się przejmujesz takimi drobnostkami, to tylko buty ... czy coś tam coś tam. Sprawdź jak jeździ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 3, 2016 Author Report Share Posted October 3, 2016 drobnostkami xD ostatnio wracałem na gb streecie w taką pogodę to jak dojechałem to nogawki w spodniach to sztywne jak kamien xD buty od razu do prania xD 15km prawie z lodzi do aleksa, przez aleksandrowską ;D wieczorem będę w domu a kupią mi świecę, to będę testował.. PS. Jest to możliwe że tak słabo jeździł na niskich obrotach bo ta świeca w takim stanie? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mih00 Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 Ciekawy jestem, gdzie znajduje się reszta tej elektrody 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 (edited) Wypaliło Ci świecę, przypilnuj żebyś kolejną świecę miał zgodną z serwisówką bo takie rzeczy dzieją się często przez złe dobranie ciepłoty świecy, nieprawidłowe ustawienie zapłonu lub zła mieszanka paliwo/powietrze. Edited October 3, 2016 by michal_lc4 (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted October 3, 2016 Author Report Share Posted October 3, 2016 Oki, świecę kupię, ale z tym zapłonem to nie wiem bo nie rozbierałem tego silnika jeszcze 2t. ale z tego co wiem to wyszedł nie dawno od TIM'a po remoncie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mih00 Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 Albo wypaliło albo się ukruszyła i wpadła do cylindra, a ten spiek na resztce elektrody to nagar po niespalonym oleju. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karwoj25 Posted October 3, 2016 Report Share Posted October 3, 2016 Cos lipa Panie z tym motorem. Albo świeca była nowa, ale z powodu kiepskiego spalania wygląda jak z II Wojny Światowej, albo po 'remoncie' włożyli starą święcę 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.