master611 Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 Chce przeniesc w moim gixie regulator w inne miejsce, a co sie z tym wiaze chce przeciac przewody od regulatora w polowie i dolozyc tak aby starczylo w inne miejsce; lutowac? skrecic i zaizolowac a moze polaczyc na kostki elektryczne jak w instalacjach domowych? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszczomb Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 Lutować + zaizolować koszukami termokurczliwymi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
master611 Posted September 29, 2016 Author Report Share Posted September 29, 2016 a czy laczenie przewodow nie bedzie mialo wplywu na ladowanie? nie bedzie spadku? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszczomb Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 raczej nie, i jest to jedyny sposób na uniknięcie korozji która by wprowadziła takie spadki 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 a czy laczenie przewodow nie bedzie mialo wplywu na ladowanie? nie bedzie spadku? Typ łączenia przewodów ma wpływ na spadki napięcia. Standardowe łączenie na wsówki daje spadki nawet powyżej 1,5 volta. Dlatego należy porządnie zlutować a nie stosować rozwiązań fabrycznych, które przydają się tylko w czasie produkcyjnym. Zarówno przewody jak i wspomniane połączenia typu wsówki przegrzewają się i powodują utratę sprawności układu elektrycznego. Kable też się psują ale stosunkowo rzadko, natomiast tam gdzie są połączenia i styki są narażone na utlenianie następuje mocniejsze nagrzewanie i przez to utratę właściwości. Nie masz odpowiedniego napięcia to brak mocnej iskry. Wszystko siada. Wielu motocyklistów (USA) wymienia całe wiązki, w naszych warunkach dużo lepszym rozwiązaniem jest lutowanie połączeń. Tanio i efekt jest odczuwalny od razu. Zmierz jakie masz napięcie ładowania i porównaj z serwisówką, a potem zlutuj przewody między regulatorem a akumulatorem to zobaczysz różnicę. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.