master611 Opublikowano 29 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Chce przeniesc w moim gixie regulator w inne miejsce, a co sie z tym wiaze chce przeciac przewody od regulatora w polowie i dolozyc tak aby starczylo w inne miejsce; lutowac? skrecic i zaizolowac a moze polaczyc na kostki elektryczne jak w instalacjach domowych? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 29 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Lutować + zaizolować koszukami termokurczliwymi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 a czy laczenie przewodow nie bedzie mialo wplywu na ladowanie? nie bedzie spadku? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 29 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 raczej nie, i jest to jedyny sposób na uniknięcie korozji która by wprowadziła takie spadki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 a czy laczenie przewodow nie bedzie mialo wplywu na ladowanie? nie bedzie spadku? Typ łączenia przewodów ma wpływ na spadki napięcia. Standardowe łączenie na wsówki daje spadki nawet powyżej 1,5 volta. Dlatego należy porządnie zlutować a nie stosować rozwiązań fabrycznych, które przydają się tylko w czasie produkcyjnym. Zarówno przewody jak i wspomniane połączenia typu wsówki przegrzewają się i powodują utratę sprawności układu elektrycznego. Kable też się psują ale stosunkowo rzadko, natomiast tam gdzie są połączenia i styki są narażone na utlenianie następuje mocniejsze nagrzewanie i przez to utratę właściwości. Nie masz odpowiedniego napięcia to brak mocnej iskry. Wszystko siada. Wielu motocyklistów (USA) wymienia całe wiązki, w naszych warunkach dużo lepszym rozwiązaniem jest lutowanie połączeń. Tanio i efekt jest odczuwalny od razu. Zmierz jakie masz napięcie ładowania i porównaj z serwisówką, a potem zlutuj przewody między regulatorem a akumulatorem to zobaczysz różnicę. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.