• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Steelo

Zamułka Do 6.5 Tyś Obrotów.

16 postów w tym temacie

Siemka, wczoraj kupiłem w końcu coś lepszego niż miałem :biggrin:

oto właśnie YAMAHA TZR 50 VALENTINO ROSSI <3

 

14398100_1019790988138198_158262957_n.jp

 

tylko mam mały problem, do 6.5 tyś muli, a potem zapierdziela ;D

na luzie, to mniej widoczne ale jednak.

na biegu, jak ruszam, i nie wkręcę go na 7tyś, i delikatnie ze sprzęgłem to masakra ;D

 

myślę że to dawka paliwo powietrze. a Wy co myślicie?

To jest 2T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może ten silnik ma taki rozkład momentu? Chyba, że bardzo muli. Coś strzela, szarpie na tych niskich obrotach?

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo muli tylko. no i szarpnie jak z wysokich obrotów ruszam, ale to raczej norma.

no może nie aż tak, bo jak ruszałem pod górkę z podwórka to 4 razy zgasł xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie zna przyczyny ? Oo.

 

Wysłane za pomocą Yamahy TZR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak tam stoi sprawa filtra paliwa ?? Filtra powietrza ??  Masz wtrysk czy gaźnik ??

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr dzisiaj czyscilem.

Filtru paliwa nima. Bezposrednio pod gaznik. Gaznik probowalem ustawiac inaczej ale nie dawalo skutku

 

 

Wysłane za pomocą Yamahy TZR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdzałeś świecę?

2. A jak na biegu jałowym dasz nagle pełną łychę to co się dzieje?

3. Bierzesz pod uwagę, że może nie być dobrej kompresji?

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale wydaje mi sie ze jakby nie mial dobrej komprechy to chyba wcale by nie reagowal dobrze a on ma odrzut na wysokich obrotach. Swiecy wsumie nie patrzylem

Na jalowym jak dodam to dosc ladnie sie zbiera. Ale i tak dosc powolutku do 6.5 tys. A potem slicznie opada powoli

Wysłane za pomocą Yamahy TZR.

Edytowano przez Steelo (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze byc

-slaba iskra

-niskie napiecie z akumulatora

-moze byc uszkodzona fajka swiecy badz cewki zaplonowe 

-zla mieszanka powietrzno-paliwowa

-zatkana dysza moze byc (gaznik) (brudne gazniki)

-nieszczelnosc kolektora do gaznika

-slabe sprezanie

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli czeka mnie rozbieranie i sprawdzanie kolejno kazdej rzeczy. No nic. Zrobi sie ;D

 

Wysłane za pomocą Yamahy TZR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tłumik z dyfuzorem masz oryginalny czy jakiś sportaśny?

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tzn dyfuzor mam chyba oryginalny, ale wydech jest am racing.pl, nie wiem jak z dyfuzorem, bo kupiłem już jak taki był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jest tak wystrojony ten wydech żeby moc była od tych obrotów. Tak w 2t jest jak są tjuningowe wydechy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To mupic nowy wydech z dyfuzorkiem ;x

 

Wysłane za pomocą Yamahy TZR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście poleciłbym zacząć od sprawdzenia świec (stanu, ciepłoty świecy - a jaka powinna być według serwisówki) a następnie kompresja. Podejrzewam również czyszczenie i ogarnięcie gaźnika bo w 90% to jego wina.
Jeśli to twoje 1 moto w 2T daj przejechać się komuś kto ma z tym sprzętem do czynienie i będzie wiedział jak powinno moto się zachowywać bo również może to zależeć od samej techniki jazdy i ruszania.
Jak miałem NSR 125 to też wydawało się że mam mula do 6-7tyś a później moto zapier****** - te silniki tak mają bo 2T od x obrotów (ok 6-7tyś) wchodzi w tzw. rezo i wtedy ukazuje się prawdziwe oblicze.

 

co do wydechu to jesli masz dyfuzor ori a nie z jakiegoś chinola a moto na gaźniku to końcówkę można wrzucić jaką się chce inaczej sprawa wygląda na wtrysku bo musi być zachowany przepływ spalin.

Edytowano przez Lukas (zobacz historię edycji)
1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, fajnie, dzięki za odpowiedź zawierającą dużo informacji ! 

Przyznaję się bez bicia, że świecy nie ruszałem wcale, komprechy również.

gaźnik tylko przeczyściłem na zewnątrz bo błota w środku 2 cm :biggrin: nie odkręcałem go jeszcze z powodu braku czasu. Jednak coś tam próbowałem regulować dawkę powietrzno paliwową, jednak odziwo, ledwo się zmieniało zachowanie silnika, a regulowałem tylko 4suwy, więc stwierdziłem że jednak to zostawię, aż nie wyczyszczę gaziora i nie sprawdzę dysz.

Co do techniki, rozumiem, ale jak patrzę na yt, ludzie ruszają płynnie, a ja mając na jedynce, tocząc się bez sprzęgła mogę dać full gaz, i ledwo idzie ;D

na skrzyżowaniu, przeważnie puszczam delikatnie sprzęgło z wysokich obrotów żeby jakoś żwawo ruszyć.

 

Co do wydechu, chcę w zimę go troszkę podbić cały motor, więc planowałem kupić cały dyfuzor ori leovince, bądź hebo gdzie sprzedawca na mielochu twierdzi że to pod te silniki do tzr i rs'ki 50, wraz z wydechcem, ale wydech mnie jakoś przekonuje bardziej wm mugen, kwestia wyglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0