Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Zaloguj się, aby obserwować  
cichy

Czy To Jest Oryginalne Malowanie Gsxr-1000 K5

Polecane posty

cichy   
cichy

Siema!

Moglibyście zerknąć na te aukcje: http://olx.pl/oferta/suzuki-gsxr-1000-k5-k6-k7-k8-doinwestowana-okazja-pomorskie-CID5-IDh4cRJ.html#99b92bb3df

Czy jest to oryginalne malowanie? 

Szczerze mówiąc, to ten motocykl w tym malowaniu po prostu bardzo mi się podoba i chciałbym na weekend pojechać go kupić o ile wszystko będzie ok ;) 

Piuriel   
Piuriel

Ehh

Litrowy plastik mający 10 lat z przebiegiem max 2 letniego moto. Używane opony koleś kupił. 
Nie znam się, ale śmierdzi. 
Jak chcesz jebnąć nad morze to weź sobie zlokalizuj kilka moto do obejrzenia na miejscu, żeby na jednego czasu nie wtopić. 

tuono1000   
tuono1000

Na milion procent to nie jest oryginalne malowanie. Nalepki boczne sa również krzywo naklejone. Nie oznacza to oczywiście dyskwalifikacji motocykla ale proste jest że leżał na którejś stronie. Weź może kogoś kto sie dobrze zna na moto i niech oceni czy warty zakupu czy gruz.

koperta4512   
koperta4512

Suzuki na swojej stronie miało kiedyś rozpiskę malowań GSXR 600/750/1000 ale usunęli to (albo nie mogę tego znaleźć). Na pewno K5 wychodziła niebiesko-biała oraz żółto-czarna ale wątpię żeby w takim malowaniu wychodziła z fabryki.

PS: Pamiętaj że K5 miało akcje serwisową dotyczącą pękającej ramy :smile:

kosmaty   
kosmaty

żaden gixer nigdy nie wychodził w jednolitej barwie, śruby od stelaża czachy i lusterek każda inna i dzidy takie że strach sie na nie nadziać :P w rzuciu również nie kupiłbym motocykla z oklejoną ramą, chyba że gość zgodzi się ją zedrzeć w co wątpie, z resztą z prawej strony coś na tej ramie odchodzi, albo folia albo coś nie tak ze spawami i jest przykryte, także wizualnie d*pa, pytanie jak to technicznie wygląda

krzychoslav   
krzychoslav