Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Gdzie Jest Najwiekszy Wybór Skórzanych Kombi?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mike666

Mike666
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Suzuki GS500f
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 27 lipiec 2016 - 11:35

Siemanko :)
Gdzie w Łodzi jest najwiekszy wybór kombinezonów skórzanych? (jednoczęściowych edit: dwuczęściowych)

Chciałbym poprzymierzać troche tak, żeby wiedzieć jakie rozmiary na mnie pasuja z poszczególnych czołowych marek a nie chce w miare mozliwości krążyć od sklepu do sklepu.
Byłem juz w BlackJack. Ktoś pisał o Wolfie ale na stronce maja tylko 2Tschula i 2Alpiny i tyle :/

Dzięki za odp ;)
Pozdrawiam


Użytkownik Mike666 edytował ten post 10 styczeń 2017 - 01:27


#2 Lucass

Lucass
  • Dawca
  • 227 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:Yamaha R1 rn09
  • Lokalizacja:Łódź/krw

Napisano 27 lipiec 2016 - 12:27

W Profi na Obywatelskiej, jest dosyć duży wybór w Dainese.
Ewentualnie na Dąbrowskiego w Liberty masz całego Alpinestars'a
" The helmet hides feelings that cannot be understood " - A. Senna

#3 Mike666

Mike666
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Suzuki GS500f
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 27 lipiec 2016 - 18:02

Dzięki ;)



#4 SMmaciek

SMmaciek
  • Użytkownik
  • 472 postów
  • Imię:uuuuu

Napisano 27 lipiec 2016 - 18:59

jak masz taki moto jak w opisie to bym szukał dwuczęściowego, dużo wygodniejszy i bezpieczeństwo to samo



#5 Lesiu94

Lesiu94
  • Dawca
  • 675 postów
  • Imię:Kuba
  • Motocykl:F3-> 954rr
  • Lokalizacja:Łódź-Wiskitno

Napisano 27 lipiec 2016 - 22:21

Podjadź na dąbrowskiego do Liberty.
I pomyśł nad dwuczęściowym, wygodniejszy i praktyczniejszy;) w gorące dni odepniesz górę i możesz się wietrzyć

#6 Mike666

Mike666
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Suzuki GS500f
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 07 styczeń 2017 - 02:34

Witam :)

Gwoli wyjaśnienia - miałem ciężką sytuację :( i musiałem odłożyć poszukiwania.
 

Dzieki za wskazówki. 

Teraz wróciłem do poszukiwań i myslę, że w sposób bardziej przemyślany :)
Wiec szukam kombinezonu dwuczęściowego (tak macie racje  ^_^) w granicach 1500zł.
Wygląda na to, że do wyboru albo nowy Tschul albo jakieś używane lepsze - chyba, że złapie kontakt z jakims importerem to moze wychacze jakąś promocje na nówkę z jakiejś wyższej półki typu np.Berik

 

Problem jest z rozmiarem na mnie, bo jestem jak na wszelkie rozmiarówki za wysoki i za... chudy - albo innymi słowy 'za mało rozjebany w klacie'  :P

 

Jak nie znajdę teraz odpowiedniego to moze uda sie z wiekszym funduszem  wrócic - byle przed sezonem/kwietniem

WRACAJĄC:

Mówicie, że wybór:

  • Dainese w Profi
  • Alpina w Liberty

Od tych zaczynam  ;)​ 

Ktoś coś jeszcze?  Wie ktoś gdzie można przymierzyć właśnie Berika (Arlen Ness), bo właśnie z tych sa ciekawe jakość/cena oferty?

Jeszcze raz dzieki za odpowiedź chłopaki ;)



#7 Darek_Lodz

Darek_Lodz
  • Dawca
  • 639 postów
  • Imię:Darek
  • Motocykl:Honda Varadero 125 / Suzuki GS 500
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 07 styczeń 2017 - 10:59

FLM w Metro :)

TsCHUL kupisz w Korando

 

tez planwoalem wziąć tschula w promo za 1000 w Korando (wólczańska), ale ostatecznie poszło na FLM w Metro na wrocławskiej obok manu (takie promo dali, że no nie mogłem inaczej :biggrin:


Użytkownik Darek_Lodz edytował ten post 07 styczeń 2017 - 10:59

  • Kejcior, Piuriel i Mike666 lubią to

#8 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1850 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 07 styczeń 2017 - 12:03

FLM ma zdecydowanie lepszą skórę. Szwagier ma FLM i Tschul więc potwierdzone info :D


  • Bocian@13 lubi to
...You can be better than that..

#9 Bocian@13

Bocian@13
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • Imię:Paweł
  • Motocykl:Honda CBR 600 F4
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 07 styczeń 2017 - 16:15

Potwierdzam. Z tym ze FLM jako tako jest trudno dostepne. Z tego co wiem metro juz sie wycofuje z regularnej dystrybucji wiec pozostaje zamawianie z katalogu polo a tam ceny juz sa niemale i na promocje nie ma co liczyc. Jezeli chodzi o tschul to popatrz sobie na model 555. Nie wiem jak z jakoscia ale jest to dosc nowy model i prezentuje sie na prawde ciekawie

#10 Mike666

Mike666
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Suzuki GS500f
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 07 styczeń 2017 - 18:38

Dzięki chłopaki zanotowane ;)

Daro co i za ile wyrwałeś?
 

Jezeli chodzi o tschul to popatrz sobie na model 555. Nie wiem jak z jakoscia ale jest to dosc nowy model i prezentuje sie na prawde ciekawie

 

 

u siebie w Moto-GP przymierzałem Tschula 727 ale 52 rozmiar był za duży - no i sprzedawca był na tyle mega uczciwy, że mimo iz sprzedają tylko tą marke powiedział ze to tak średnio z jej jakością i to nie to samo co te wyższe //z delikatna sugestia ze szukałby używek z tą kasą// (choć jego kumpel lata w Tschulu 6sezon i super) + ze nie dostane w Tschulu 48góry i 50dołu a mówi że tak by mi najlepiej pasowało - suma sumarum dobrego Tschula w sumie też jeszcze nie przymierzyłem wiec to też do weryfikacji ;)

Czy na tym kończy się wybór kombi w naszym cudnym mieście?? Ciągle szukam Berika xD a może ktoś po prostu ma jakiś po ludzku dać przymierzyć xD



#11 dark.o

dark.o
  • Użytkownik
  • 41 postów
  • Imię:darek
  • Motocykl:xj600n
  • Lokalizacja:lodz

Napisano 07 styczeń 2017 - 19:12

A czy ktoś z Was użytkuje kombi marki seca? Oglądałem w profi i wygląda to bardzo ok, skóra gruba i ładnie zszyta.

Tschul w porównaniu z seca wygląda moim zdaniem bardzo słabo.

#12 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1850 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 07 styczeń 2017 - 19:28

Słyszałem, że SECA ma spoko skóry. Berik również.
Podjedź do Liberty tam teraz mają niezłe przeceny i może jakąś Alpine wyrwiesz w budżecie, bo niektóre sztuką są po -1000zł od metkowej ceny.


Użytkownik Piuriel edytował ten post 07 styczeń 2017 - 19:29

  • Mike666 lubi to
...You can be better than that..

#13 kosmaty

kosmaty
  • Członek Stowarzyszenia
  • 1927 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:R1 rn19
  • Lokalizacja:LDZ/CZMP
  • Karta FŁM:0158

Napisano 09 styczeń 2017 - 10:43

Mike666 jak znajdziesz jakiś model który ci sie podoba daj znać, sprawdzimy co da sie zrobić ;)


  • Piuriel i Mike666 lubią to

#14 Kejcior

Kejcior
  • Członek Stowarzyszenia
  • 151 postów
  • Imię:Kasia
  • Motocykl:Fazer Fzs 600
  • Lokalizacja:Aleksandrów/ Łódź Bałuty
  • Karta FŁM:0132

Napisano 09 styczeń 2017 - 12:28

Potwierdzam. Z tym ze FLM jako tako jest trudno dostepne. Z tego co wiem metro juz sie wycofuje z regularnej dystrybucji wiec pozostaje zamawianie z katalogu polo a tam ceny juz sa niemale i na promocje nie ma co liczyc. Jezeli chodzi o tschul to popatrz sobie na model 555. Nie wiem jak z jakoscia ale jest to dosc nowy model i prezentuje sie na prawde ciekawie

Nie wycofujemy się z marki FLM, jednak faktycznie na skórzane typowo sportowe kombi w naszym sklepie było małe zapotrzebowanie. A ceny mieliśmy takie jak w Polo po przeliczeniu z € na PLN. Chyba,  że mieliśmy promocję to tak jak Darek mogłeś trafić coś w mega atrakcyjnej cenie. I przypominam, że jesteśmy ludźmi i można się z nami dogadać co do ceny :P nie jesteśmy sztywniakami :D :D :D

Zawsze możemy zamówić kombi na przymiarkę - Ciebie to nic nie kosztuje (musisz tylko poczekać ok 3-4 dni roboczych) a nie musisz kupować.

W tej chwili mamy jeszcze w dobrej cenie kombinezony firefoxa również jest to marka POLO (tak samo jak FLM)
kurtka: http://sklep.metrora...ox-mugello.html
spodnie: sklep.metroracing.pl/pl/skorzane/654-firefox-mugello.html


Wpadnij do sklepu  na Wrocławskiej to damy Ci katalog z polo :)


  • Mike666 lubi to
Sklep Metro
Wrocławska 1
91-052 Łódź
42 654 29 68

#15 Bocian@13

Bocian@13
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • Imię:Paweł
  • Motocykl:Honda CBR 600 F4
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 09 styczeń 2017 - 13:50

Kejcior - może źle się wyraziłem ale miałem na myśli dokładnie to co napisałeś (edit: napisałaś :blush::) Sam skorzystałem z waszej promocji i kupiłem spodnie FLM w bardzo dobrej cenie, natomiast nie zmienia to faktu, że jeżeli zrezygnujecie z uzupełniania oferty na miejscu i sportowe kombi zostaną tylko na zamówienie to na takie promocje jak dotychczas na te produkty nie ma co liczyć ;)


Użytkownik Bocian@13 edytował ten post 09 styczeń 2017 - 14:24


#16 Darek_Lodz

Darek_Lodz
  • Dawca
  • 639 postów
  • Imię:Darek
  • Motocykl:Honda Varadero 125 / Suzuki GS 500
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 09 styczeń 2017 - 14:05

no, to Bocian - podpadniesz teraz Kasi :D

 

 

Kejcior - .... to co napisałeś :)


  • Piuriel lubi to

#17 Kejcior

Kejcior
  • Członek Stowarzyszenia
  • 151 postów
  • Imię:Kasia
  • Motocykl:Fazer Fzs 600
  • Lokalizacja:Aleksandrów/ Łódź Bałuty
  • Karta FŁM:0132

Napisano 09 styczeń 2017 - 14:47

Kejcior - może źle się wyraziłem ale miałem na myśli dokładnie to co napisałeś (edit: napisałaś :blush:) :) Sam skorzystałem z waszej promocji i kupiłem spodnie FLM w bardzo dobrej cenie, natomiast nie zmienia to faktu, że jeżeli zrezygnujecie z uzupełniania oferty na miejscu i sportowe kombi zostaną tylko na zamówienie to na takie promocje jak dotychczas na te produkty nie ma co liczyć ;)


Być może jeszcze się to zmieni, jesteśmy przed spotkaniem dealerskim więc może coś się pojawi :) Ale na chwilę obecną jest tak jak pisałam w poście wyżej :)

 

 

Bocian@13, dnia 09 Sty 2017 - 13:50, napisał: Kejcior - .... to co napisałeś :)

no no no ja wiem, że panuje teraz gender ale bez takich mi tu :P :whip: :hihi:


  • Piuriel lubi to
Sklep Metro
Wrocławska 1
91-052 Łódź
42 654 29 68

#18 Rebel

Rebel
  • Użytkownik
  • 206 postów
  • Imię:Ad
  • Motocykl:Kilofaza
  • Lokalizacja:LDZ JAN/OLE

Napisano 09 styczeń 2017 - 17:11

takiego Berika ma kumpel na sprzedaż.

https://www.olx.pl/o...html#f6bfb7b999

 

 

Używany w ładnym stanie. Powołaj się na mnie dostaniesz zniżke.

 

Adam


Live slow!!!
 


#19 Mike666

Mike666
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 19 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Suzuki GS500f
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 10 styczeń 2017 - 01:33

Dzięki zwodnicza Kejcior :whip:   :P  Popatrzę co macie w ofercie i sie odezwę.

Kosmaty dam znac  ;) 

Rebel najpierw trzeba poprzymierzac (a oferta nie z Łodzi)
 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!