Skocz do zawartości

Ducati Hypermotard 821


Piuriel

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

Jako, że zawsze mi się Ducati podobało, ale sporta już mam to myślę bardzo powolutku o czymś w dalsze jazdy. Moim zrobiłem ostatnio coś ponad 300km i byłem dość wymęczony. To Ducati z pudełkami nadaje się do jazdy we dwoje? Czy to tylko udaje takie? 
Co do silnika to ma jakieś wady, poza kosztownym serwisem rozrządu? 
Jakieś inne uwagi? 

hyperstrada1.jpg

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na jazdę dalej i we dwoje i od ducati, to chyba multistardka a nie hypermotard... da sie na wsyztskim, ale tam z tyłu to jest taki twardy zydelek, podnóżki wysoko, pasażerowi to za fajnie nie będzie na dłuższej wycieczce.

ale ladny.. jak prawie kazdy ducat zresztą :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że Multistrada ma taką samą kanapę prawie. Róznica to silnik. W mutli jest 1200 ot cała róznica i cena od razu prawie 30kzl więcej. 

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie się zdaje, że jest więcej różnic niż jedynie silnik i cena, na pewno ergonomia pasażera jest jednak inna. Ale żaden ze mnie spec, nie znam się na nich. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony za cenę dwuletniego ducati można kupić nowego i sprawdzonego dużego GSa...

Ehh, czasem człowiek by się pokierował sercem a nie rozumem zamiast robić sobie problemy :P

Edytowane przez Piuriel (wyświetl historię edycji)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciągle sobie powtarzam, żeby chociaż motocykle kupować sercem i oczami, ale nie mogę się przestawić :biggrin:

Ale przy turystyce to nie serce ani oczy bolą po złym wyborze - tylko d*pa :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam tu na myśli turystyki typu Łódź-Kair-Łódź.
Raczej coś bardziej przyziemnego. Chyba muszę iść i się przysiąść jak przyjdzie pora.
Generalnie Ducati kupuje się sercem chyba a nie rozsądkiem.
Dlatego nie wiem czy kiedykolwiek sobie je kupię :P

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze owiewka tego Hypermotard'a nie wydaje się zbyt imponująca, więc tak jak Mateusz bym się skłaniał ku multistradzie. Nie mówię że naketem nie da się jechać w trase, ale bez owiewki prędkość 'komfortowa' znacznie spada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, że ducati to bardzo dobre i porządne maszyny. Jednak za 30% ceny Multistrady mam sprawdzonego dużego GSa. Tu własnie wchodzi rozsądek :/

NIe sztuką jest wydać hajs ;) chociaż bardzo bym chciał ducati :unsure:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy aż tak bardzo są warte tej ceny. Pożyjemy zobaczymy.
Zostawmy jednak temat klasy samej w sobie a skupmy się na technologii.

Showa czy Ohlins robią wow w broszurach itp. Desmo też.
Na ile to poza logo odbiega w kosmos nad resztą "seryjnych" zawiasów?

Ducati podobno przenosi wibracje na kierowce. Mateusz? Możesz coś powiedzieć? Swoją drogą to muszę jakość usiąść na Twoim i pokręcić manętą na postoju. Może wtedy zrozumiem fenomen.
O kosztach i interwałach Desmo już wiem więc to zostawić możemy.
 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przenosi, nic nie przeszkadza w jezdzie, nic nie rozprasza motocyklisty. Wszystko jest ergonomiczne i na swoim miejscu. Zawieszenie idealne, hamulce rewelacja.

Jaki sprzedawca :biggrin: haha

 

Ale dasz manetą pokręcić? ;)

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zgłębiłem temat Multistrady. Jest faktycznie genialna. Tylko cena z dodatkami to jakies 90k :/ Jedyny konkurent to BMW S 1000 XR, który jest za jakieś 70k z dodatkami. 
Temat to sprawdzenia może w przyszłym sezonie. 
 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zgłębiłem temat Multistrady. Jest faktycznie genialna. Tylko cena z dodatkami to jakies 90k :/ Jedyny konkurent to BMW S 1000 XR, który jest za jakieś 70k z dodatkami. 

Temat to sprawdzenia może w przyszłym sezonie. 

 

nie zapominaj o pomarańczowych, też są genialne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zgłębiłem temat Multistrady. Jest faktycznie genialna. Tylko cena z dodatkami to jakies 90k :/ Jedyny konkurent to BMW S 1000 XR

 

W numerze wrześniowym "Motocykla" z 2015 jest fajny test i podsumowanie tabelkowe

Ducati Multi 1200

BMW S1000XR

Kawa Versys 1000GT

Triumph Tiger 1050 S

Aprilia Caponord 1200 Travel Pack

jak coś to dam do poczytania.

"Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie zapominaj o pomarańczowych, też są genialne

no fakt KTM są też super, ale jakoś tak nie wiem. Nie miałem styczności. Muszę poczytać. 

 

W numerze wrześniowym "Motocykla" z 2015 jest fajny test i podsumowanie tabelkowe


Chętnie poczytam. 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

no fakt KTM są też super, ale jakoś tak nie wiem. Nie miałem styczności. Muszę poczytać.

KTM 1050 Adventure,też dam do poczytania :smile:

"Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem monstera w kufrach -_-

Nawet gdzieś czytałem, że nie ma opcji takiej poza torbą na bak lub za plecy..

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak bym GS'a nie oddał za te czerwone "zabawki" ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak bym GS'a nie oddał za te czerwone "zabawki" ;)

Oo!! Fajnie, że jesteś. Weź rozwiń temat, bo masz GSa.

Czemu nie a czemu GS tak?

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GSa mozna tylko porownac tylko z Multistrada i to najlepiej Enduro. Nie porownujmy go do Monstera bo to zupelnie inny motocykl.

 

GSa to można porównać ze "Społem", to to samo tyle że wiejskie :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym i w tamtym roku testowałem XR1000 S, Multistrade Super Duka GT, BMW GS1200 Adventure Wszystkimi jechało się ok ale w każdym coś mi nie pasowało. XR silnik ze szlifiery dziwne drgania w pewnym zakresie obrotów silnik petarda, pozycja super, Multi najbliżej mojego kata, fajne drgania na tyłku. Duke Gt strasznie mocny silnik niby wszystko ok ale nie kupił bym go. Nie ta pozycja i w długich zakrętach dziwnie się zachowywał. Gs super zachowanie na dziurawych drogach, ale dla mnie jednak za cieżki za duży. Silnikowi nic nie brakuje.Moim SMT pokonałem trasy rzędu 1400 km jednego dnia z nad jeziora Garda do Łodzi i następnego dnia normalnie chodziłem. Oraz w zeszłym roku 21 godzin w siodle z Rumunii około 1300km. To jest dla mnie wyznacznik czy moto jest wygodne. Kiedyś Intruderem pojechałem do Zakopca i nie mogłem na niego patrzeć na myśl że mam nim wracać. Z wymienionych moto Dukat i XR są najbliżej pozycji mojego KTMa. A jeszcze jechałem nową Afrą tylko tam brakowało mi troszkę pazura w silniku.Ale moto do przemyśleń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...



BMW wydaje się ładnie orać pod każdym względem Ducati w tej klasie w tym tescie przynajmniej.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

 

Jako, że zawsze mi się Ducati podobało, ale sporta już mam to myślę bardzo powolutku o czymś w dalsze jazdy. Moim zrobiłem ostatnio coś ponad 300km i byłem dość wymęczony. To Ducati z pudełkami nadaje się do jazdy we dwoje? Czy to tylko udaje takie? 

Co do silnika to ma jakieś wady, poza kosztownym serwisem rozrządu? 

Jakieś inne uwagi? 

 

hyperstrada1.jpg

tez sie nad tym zastanawiam tylko uzywany wchodzi w rachubę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odkopię dość stary temat, bo  idealnie trafia w moje dylematy.

Przez kilka sezonów jeździłem Ducati (Monster 1000 DS i Multistrada 1000 DS).

W zeszłym roku postanowiłem nabyć coś młodszego. Na Multistradę 1200 nie było mnie stać. Myślałem nawet o Hyperstradzie, ale nic ciekawego i godnego uwagi nie było na rynku

No a trafił mi się świetnie wyposażony BMW F800GS (taki "wszystko-mający") z dobrego źródła, z niewielkim sprawdzonym przebiegiem. No i kupiłem. 

Jestem z niego bardzo zadowolony, zrobiłem na nim w zeszłym roku bezproblemowo 11.000 km.

No - ale to ne jest Ducati ;)  :D

No a teraz okazuje się, że kolega z klubu Ducati sprzedaje swoją Hypestradę (a nie mógł sprzedawać roku temu????). Też pierwszy właściciel, polski salon, porównywalny przebieg.

No i - nie ukrywam - mam dylemat.

GS na pewno jest lepszy do turystyki. I bardziej wszechstronny.

Ale Hyperstrada jest po prostu ZA-JE- itd. ;)

Poradzi ktoś coś?

 

Edytowane przez Pigweed
literówka (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...