Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Zaloguj się, aby obserwować  
Piuriel

Ducati Hypermotard 821

Polecane posty

Piuriel

Siema,

Jako, że zawsze mi się Ducati podobało, ale sporta już mam to myślę bardzo powolutku o czymś w dalsze jazdy. Moim zrobiłem ostatnio coś ponad 300km i byłem dość wymęczony. To Ducati z pudełkami nadaje się do jazdy we dwoje? Czy to tylko udaje takie? 
Co do silnika to ma jakieś wady, poza kosztownym serwisem rozrządu? 
Jakieś inne uwagi? 

hyperstrada1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krasus

jak na jazdę dalej i we dwoje i od ducati, to chyba multistardka a nie hypermotard... da sie na wsyztskim, ale tam z tyłu to jest taki twardy zydelek, podnóżki wysoko, pasażerowi to za fajnie nie będzie na dłuższej wycieczce.

ale ladny.. jak prawie kazdy ducat zresztą :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Tyle, że Multistrada ma taką samą kanapę prawie. Róznica to silnik. W mutli jest 1200 ot cała róznica i cena od razu prawie 30kzl więcej. 

Edytowano przez Piuriel (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krasus

mnie się zdaje, że jest więcej różnic niż jedynie silnik i cena, na pewno ergonomia pasażera jest jednak inna. Ale żaden ze mnie spec, nie znam się na nich. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Z drugiej strony za cenę dwuletniego ducati można kupić nowego i sprawdzonego dużego GSa...

Ehh, czasem człowiek by się pokierował sercem a nie rozumem zamiast robić sobie problemy :P

Edytowano przez Piuriel (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krasus

ciągle sobie powtarzam, żeby chociaż motocykle kupować sercem i oczami, ale nie mogę się przestawić :biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Do turystyki tylko Multistrada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaszczomb

ciągle sobie powtarzam, żeby chociaż motocykle kupować sercem i oczami, ale nie mogę się przestawić :biggrin:

Ale przy turystyce to nie serce ani oczy bolą po złym wyborze - tylko d*pa :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Nie mam tu na myśli turystyki typu Łódź-Kair-Łódź.
Raczej coś bardziej przyziemnego. Chyba muszę iść i się przysiąść jak przyjdzie pora.
Generalnie Ducati kupuje się sercem chyba a nie rozsądkiem.
Dlatego nie wiem czy kiedykolwiek sobie je kupię :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

I tu sie mylisz i podlegasz grupie ktora wierzy w mity. Ducati to pod kazdym wzgledem swietnie dopracowany sprzet. Idz przejedz sie w Liberty to sam zobaczysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaszczomb

No i jeszcze owiewka tego Hypermotard'a nie wydaje się zbyt imponująca, więc tak jak Mateusz bym się skłaniał ku multistradzie. Nie mówię że naketem nie da się jechać w trase, ale bez owiewki prędkość 'komfortowa' znacznie spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Też uważam, że ducati to bardzo dobre i porządne maszyny. Jednak za 30% ceny Multistrady mam sprawdzonego dużego GSa. Tu własnie wchodzi rozsądek :/

NIe sztuką jest wydać hajs ;) chociaż bardzo bym chciał ducati :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

No niestety to motocykle klasy premium i nie sa tanie i nigdy nie beda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Pytanie czy aż tak bardzo są warte tej ceny. Pożyjemy zobaczymy.
Zostawmy jednak temat klasy samej w sobie a skupmy się na technologii.

Showa czy Ohlins robią wow w broszurach itp. Desmo też.
Na ile to poza logo odbiega w kosmos nad resztą "seryjnych" zawiasów?

Ducati podobno przenosi wibracje na kierowce. Mateusz? Możesz coś powiedzieć? Swoją drogą to muszę jakość usiąść na Twoim i pokręcić manętą na postoju. Może wtedy zrozumiem fenomen.
O kosztach i interwałach Desmo już wiem więc to zostawić możemy.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Nie przenosi, nic nie przeszkadza w jezdzie, nic nie rozprasza motocyklisty. Wszystko jest ergonomiczne i na swoim miejscu. Zawieszenie idealne, hamulce rewelacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Nie przenosi, nic nie przeszkadza w jezdzie, nic nie rozprasza motocyklisty. Wszystko jest ergonomiczne i na swoim miejscu. Zawieszenie idealne, hamulce rewelacja.

Jaki sprzedawca :biggrin: haha

 

Ale dasz manetą pokręcić? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Trochę zgłębiłem temat Multistrady. Jest faktycznie genialna. Tylko cena z dodatkami to jakies 90k :/ Jedyny konkurent to BMW S 1000 XR, który jest za jakieś 70k z dodatkami. 
Temat to sprawdzenia może w przyszłym sezonie. 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaszczomb

Trochę zgłębiłem temat Multistrady. Jest faktycznie genialna. Tylko cena z dodatkami to jakies 90k :/ Jedyny konkurent to BMW S 1000 XR, który jest za jakieś 70k z dodatkami. 

Temat to sprawdzenia może w przyszłym sezonie. 

 

nie zapominaj o pomarańczowych, też są genialne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pit71

Trochę zgłębiłem temat Multistrady. Jest faktycznie genialna. Tylko cena z dodatkami to jakies 90k :/ Jedyny konkurent to BMW S 1000 XR

 

W numerze wrześniowym "Motocykla" z 2015 jest fajny test i podsumowanie tabelkowe

Ducati Multi 1200

BMW S1000XR

Kawa Versys 1000GT

Triumph Tiger 1050 S

Aprilia Caponord 1200 Travel Pack

jak coś to dam do poczytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

 

 

nie zapominaj o pomarańczowych, też są genialne

no fakt KTM są też super, ale jakoś tak nie wiem. Nie miałem styczności. Muszę poczytać. 

 

W numerze wrześniowym "Motocykla" z 2015 jest fajny test i podsumowanie tabelkowe


Chętnie poczytam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pit71

 

 

no fakt KTM są też super, ale jakoś tak nie wiem. Nie miałem styczności. Muszę poczytać.

KTM 1050 Adventure,też dam do poczytania :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Tak swoja droga to Monster od 821 w gore wraz z akcesoryjnymi kuframi, siedzeniem touring i szyba do lekkej turystyki tez jest ok. Robie nim 400-500km bez schodzenia z moto (tylko tankowanie) i nie jestem zmeczony

Edytowano przez matthewspl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

Nie widziałem monstera w kufrach -_-

Nawet gdzieś czytałem, że nie ma opcji takiej poza torbą na bak lub za plecy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaquzie

I tak bym GS'a nie oddał za te czerwone "zabawki" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piuriel

I tak bym GS'a nie oddał za te czerwone "zabawki" ;)

Oo!! Fajnie, że jesteś. Weź rozwiń temat, bo masz GSa.

Czemu nie a czemu GS tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×