Jump to content

Regulacja Naciągu Łańcucha Gs500


Rambo413
 Share

Recommended Posts

Siemanko. Mam pytanie co do regulacji łańcucha w Gs500. Otóż najpierw poluzowuje śrubę od tylnej osi , a następnie reguluje nakrętkę od oby dwu napinaczy czy tylko jednego (tego przy łańcuchu) ? I co w przypadku kiedy poluzowałem tylko tą przy łańcuchu ? (ta druga przy odkręceniu o obrót tak jakby spada)

 

Tak wyglądają te napinacze:

http://i.imged.pl/napinacz-lancucha-regulacja-kola-suzuki-gs-500-2390107.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oba napinacze musisz ustawić tak samo, tylko tak zagwarantujesz, że koło będzie ustaione równo z osią pojazdu.

Link to comment
Share on other sites

A masz może jakiś pomysł żeby to 'zniwelować" , wyrównać je oba ? Chyba że odkręcić całkiem i wkręcać od nowa ?

Link to comment
Share on other sites

A nie próbowałeś za pomocą suwmiarki. Nawet jeśli nie będziesz mieć tolerancji do 1/10 to w tym przypadku nie jest ona niezbędna. Tak każde ustawienia geometrii jak i obecnie napięcie łańcucha robię właśnie na takiej bazie i całkiem dobrze się to sprawdza ;)

Link to comment
Share on other sites

A przybliż mi trochę patent z suwmiarką , bo nie jestem pewien czy myślę o tym samym :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...