Rambo413 Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Siemanko. Mam pytanie co do regulacji łańcucha w Gs500. Otóż najpierw poluzowuje śrubę od tylnej osi , a następnie reguluje nakrętkę od oby dwu napinaczy czy tylko jednego (tego przy łańcuchu) ? I co w przypadku kiedy poluzowałem tylko tą przy łańcuchu ? (ta druga przy odkręceniu o obrót tak jakby spada) Tak wyglądają te napinacze: http://i.imged.pl/napinacz-lancucha-regulacja-kola-suzuki-gs-500-2390107.jpg 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszczomb Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Oba napinacze musisz ustawić tak samo, tylko tak zagwarantujesz, że koło będzie ustaione równo z osią pojazdu. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rambo413 Posted July 5, 2016 Author Report Share Posted July 5, 2016 A masz może jakiś pomysł żeby to 'zniwelować" , wyrównać je oba ? Chyba że odkręcić całkiem i wkręcać od nowa ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StefanPL Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 A nie próbowałeś za pomocą suwmiarki. Nawet jeśli nie będziesz mieć tolerancji do 1/10 to w tym przypadku nie jest ona niezbędna. Tak każde ustawienia geometrii jak i obecnie napięcie łańcucha robię właśnie na takiej bazie i całkiem dobrze się to sprawdza 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rambo413 Posted July 6, 2016 Author Report Share Posted July 6, 2016 A przybliż mi trochę patent z suwmiarką , bo nie jestem pewien czy myślę o tym samym 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.