Rambo413 Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Siemanko. Mam pytanie co do regulacji łańcucha w Gs500. Otóż najpierw poluzowuje śrubę od tylnej osi , a następnie reguluje nakrętkę od oby dwu napinaczy czy tylko jednego (tego przy łańcuchu) ? I co w przypadku kiedy poluzowałem tylko tą przy łańcuchu ? (ta druga przy odkręceniu o obrót tak jakby spada) Tak wyglądają te napinacze: http://i.imged.pl/napinacz-lancucha-regulacja-kola-suzuki-gs-500-2390107.jpg 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Oba napinacze musisz ustawić tak samo, tylko tak zagwarantujesz, że koło będzie ustaione równo z osią pojazdu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rambo413 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 A masz może jakiś pomysł żeby to 'zniwelować" , wyrównać je oba ? Chyba że odkręcić całkiem i wkręcać od nowa ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanPL Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 A nie próbowałeś za pomocą suwmiarki. Nawet jeśli nie będziesz mieć tolerancji do 1/10 to w tym przypadku nie jest ona niezbędna. Tak każde ustawienia geometrii jak i obecnie napięcie łańcucha robię właśnie na takiej bazie i całkiem dobrze się to sprawdza 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rambo413 Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 A przybliż mi trochę patent z suwmiarką , bo nie jestem pewien czy myślę o tym samym 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.