master611 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 mam luz na tarczach w swoim gixie,luz dosc spory (slychac stuki podczas jazdy po dziurach);tarcz ogolnie jest sporo jeszcze wiec mam dylemat co z tym zrobic... ktos testowal prasowanie nitow na tarczach? sugestie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Podjedź to wingsów i pokaż te tarcze. Może ten typ tak ma. Ja mam u siebie sportowe tarcze i też dzwonią, ale muszą. U wingsów mi zwrócił uwagę jak zmieniałem koło przód, żebym nie dał sobie wmówić przypadkiem, że tarcze są do wymiany, bo mają luz na nitach... 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 bylem na plonowej w serwisie metro i sam z ciekawosci looknal na tarcze i powiedzial ze tak nie moze byc;jedna z tarcz ma luz przod i tyl i na boki wiec szalu ni ma : p druga troche lepsza 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 No chyba, że stwierdzone to co innego 1 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Luz na nitach tarczy określa ściśle serwisówka, a nie spojrzenia tego czy tamtego. Jak jest za duży i jest to kwestia wyklepanych nitów można zanitować nowe. W Zgierzu jest gość który się tym zajmuje. 1 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StefanPL Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Nie wiem czy tam jest tarcza pływająca czy klasyczna. Jeśli masz luz na pływaku to raczej lipa i nie polecam tego robić bo niestety to się nie uda/ lub uda ale tylko na bardzo krótki czas. Jeżeli zaś nity są tam mocowane na stałe możecie spróbować ale sprawdź sobie zdatność tych tarcz z serwisówką. Żadko się zdarza aby nity padły wcześniej niż sama tarcza wytarła. Może tak być że ktoś przed tobą oddał ją do regeneracji... sprawdz sobie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.