Skocz do zawartości

Kawasaki Zx10R Ninja


Królu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chce pochwalić się moja Kawusia:) Jest ona z 2006 roku, praktycznie cała w fabrycznym stanie prócz wydechów przerobionych przez Edhausta i filtr k&n. Porównując do mojej pięknej Hondy:P charakterystyka silnika jest zupełnie inna, mam wrazenie ze honda miała mocniejszy dół za to dużo słabsza góre. Prowadzenie dość podobne, jest niby delikatnie cięższy(3kg) a przy wyprowadzaniu z garażu mam wrazenie ze jest lżejszy i to sporo(pewnie nizej jest srodek ciezkosci). Pierwsze testy konsumpcji benzynki już były i jestem mile zaskocznony. Pali mniej niż honda, np. żeby honda spaliła mi mniej niż 5,5 l to już musiałem się pilnowac, natomiast tutaj spalanie 5,5 l to zero problemu, przelotowa na poziomie 110km/h plus pare odkrecen. Wydaje mi sie ze jest możliwe zejście poniżej 5 l .W planach jakies delikatne mody, czyli stalowy oplot zielony, czarny womet tech na kierownicy czyli pokrętła zawieszenia i ciężarki kierownicy, pomysle nad zmiana naklejek na felgach ewentualnym doklejeniu jakiś. Przydałyby się tez jakiś kraszpady.

 

https://picasaweb.google.com/lh/photo/MBZVTOPW6s-6mz3k69rEQ9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Edytowane przez Królu (wyświetl historię edycji)

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze testy konsumpcji benzynki już były i jestem mile zaskocznony. Pali mniej niż honda, np. żeby honda spaliła mi mniej niż 5,5 l to już musiałem się pilnowac, natomiast tutaj spalanie 5,5 l to zero problemu, przelotowa na poziomie 110km/h plus pare odkrecen. Wydaje mi sie ze jest możliwe zejście poniżej 5 l .W planach[/url]

 

Może lpg wsadź, będzie jeszcze oszczędniej :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lpg wsadź, będzie jeszcze oszczędniej :smile:

No właśnie - ja wiem, że jazda o kropelce też się zalicza do sportu, ale ten przecinak został stworzony do troche innych konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czuje że jest pocisk :biggrin: pogratulować udanego zakupu. A tak btw to wszystko masz w porządku z główką ramy bo coś mi się kojarzy że kawy z tamtych lat miały pewne problemy z pękaniem na spawach ale nie wiem czy dokładnie ten model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zx9 i pierwsze zx10 miały. A tak naprawdę to każde moto może mieć ten problem jak kierownik napierdziela gwoździe schodząc z gumy.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzi elegancko, nic nie sciaga, sladow spawow nie widac, wiec mam nadzieje ze nic kombinowane nie bylo. SMmaciek, skoro masz taka praktyke to moze mi zalozysz jakas instalacje gazowa, zeby bylo jeszcze taniej to prosze pierwsza generacje. A tak na powaznie to jestem osoba dosyc odpowiedzialna, nie sprawia mi ogromnej przyjemnosci palowanie motocykla w sposob taki jak powinno sie go przegonic na torze tylko, ze w ruchu ulicznym, takze komentarze tego typu troszke podjezdzaja mi szczeniactwem. Staram sie przyczyniac do tego, ze nie bedziemy spostrzegani przez spoleczenstwo jak idioci, tylko jako normalni uczestnicy ruchu.

HONDA CBR 929RR icon3.png

KAWASAKI ZX10R   icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie taki szczeniak ze mnie :P dziwi mnie fakt zwracania uwagi na spalanie w moto. Co to za różnica 6 czy 10 litrów? Moto jest po to żeby fajnie spędzać czas a nie $$$ liczyć przy dystrybutorze :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zx9 i pierwsze zx10 miały. A tak naprawdę to każde moto może mieć ten problem jak kierownik napierdziela gwoździe schodząc z gumy.

 

Pokaż mi ZX9R w której pękła rama w okolicach główki ramy???  :hihi:(moto bezwypadkowe)! W ZX9R modelu E czyli roczniki 00-01 owszem zdarzyły się incydenty pękania ram (podobne ZX6R modele G, w modelu J zmieniono nawet stop aluminum!) ale nie w tym miejscu! W której ZX10R pękała rama w tym miejscu? :unsure:  Miałem ZX9R model F (02-03) gdzie są zupełnie inne mocowania ramy do silnika i nie spotkałem się podobnie jak inni użytkownicy z tym zjawiskiem!!! Więc z całym szacunkiem przestańcie siać mity i pieprzyć głupoty o tym jak w kawach ramy pękają bo to śmiech na sali!!! Zapytajcie firmę Suzuki o szeroko zakrojoną akcję serwisową ram w modelu GSX-R 1000 K5-K6  :laugh2: Tyle w temacie! 

 

Królu - graty! Również miałem taką dychę tylko '07 i sprzęt był zajefajny  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No miałem okazje jedzić trochę z kolegą Królem i faktycznie, jeździ statycznie... Ale potrafi też takie rzeczy ze wielu wytrawnych motocyklistów jeszcze wiele by sie nauczyło ;)

Hanka była cudna, ale Kawa tez robi wrażenie! Gratuluje!

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ja napisałem ze pękają ja główce ramy? Czytaj dokładnie. Zx9 pękają na wysokości airboxa.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ja napisałem ze pękają ja główce ramy? Czytaj dokładnie. Zx9 pękają na wysokości airboxa.

 

Nie tylko w tym miejscu kolego mogły pękać, jeśli chodzi o ZX9R  :smile: ale nie od normalnego użytkowania :P a o ZX10R to nie słyszałem... 

 

To fakt, StefanPL "zasugerował" czy w moto kolegi Królu jest wszystko ok w okolicach główki ramy / czy też "szeroko rozumianych spawach"... Co nie zmienia faktu, że pękanie ram w ZX9R, a zwłaszcza ZX10R to raczej niezwykle rzadkie zjawisko ;) Sporo "osób słyszało" ale mało kto widział  :laugh2:

 

Nie wiem czy wiesz kosmaty ale "ponoć" w modelu ZX6R, którą kiedyś miałeś i sprzedałeś też pękały - jeśli tak to od czego..?

Edytowane przez _Michał_ (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ZX6R, którą kiedyś miałeś i sprzedałeś też pękały - jeśli tak to od czeg

 

każde moto może mieć ten problem jak kierownik napierdziela gwoździe schodząc z gumy.


Nie bijcie się :P 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz napisałem wcześniej to jak ktoś chce to w każdym moto może polecieć rama.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piuriel - my się nie bijemy z kosmatym :P Tylko sobie dyskutujemy  :cheers:

 

A tak na poważnie ;) to bardzo denerwuje mnie gadanie jak to w kawach ramy "pękają"... i przypinanie jakiś dziwnych "łatek" jakie to są awaryjne motocykle i co się z nimi nie dzieje... Mity i tyle. Co do pękających ram to w 99% jest tak jak kosmaty napisał - od wbijania gwoździ w asfalt, bądź w przypadku moto powypadkowych. Ja na własne oczy widziałem 1 egzemplarz ZX9R z 2000 r. z pękniętą ramą - okazało się później, że sprzęt było po przejściach, a 2 raz widziałem na foto u gościa z forum w ZX6R 2000 r. - też się okazało, że moto po przygodzie o czym właściciel nie wiedział :unsure:

 

Sorry za OT

Edytowane przez _Michał_ (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi mitami to troche tak jak w 954 wszyscy mnie straszyli że bloki silnika pękają, owszem była akcja serwisowa ale pękały głownie jak na zimnym piecu ktoś katował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...