Jump to content

Kawasaki Zx10R Ninja


Królu
 Share

Recommended Posts

Witam

Chce pochwalić się moja Kawusia:) Jest ona z 2006 roku, praktycznie cała w fabrycznym stanie prócz wydechów przerobionych przez Edhausta i filtr k&n. Porównując do mojej pięknej Hondy:P charakterystyka silnika jest zupełnie inna, mam wrazenie ze honda miała mocniejszy dół za to dużo słabsza góre. Prowadzenie dość podobne, jest niby delikatnie cięższy(3kg) a przy wyprowadzaniu z garażu mam wrazenie ze jest lżejszy i to sporo(pewnie nizej jest srodek ciezkosci). Pierwsze testy konsumpcji benzynki już były i jestem mile zaskocznony. Pali mniej niż honda, np. żeby honda spaliła mi mniej niż 5,5 l to już musiałem się pilnowac, natomiast tutaj spalanie 5,5 l to zero problemu, przelotowa na poziomie 110km/h plus pare odkrecen. Wydaje mi sie ze jest możliwe zejście poniżej 5 l .W planach jakies delikatne mody, czyli stalowy oplot zielony, czarny womet tech na kierownicy czyli pokrętła zawieszenia i ciężarki kierownicy, pomysle nad zmiana naklejek na felgach ewentualnym doklejeniu jakiś. Przydałyby się tez jakiś kraszpady.

 

https://picasaweb.google.com/lh/photo/MBZVTOPW6s-6mz3k69rEQ9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Edited by Królu (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Więc wypada tylko złożyć gratulacje i życzyć szeeeeerokości!

Link to comment
Share on other sites

Pierwsze testy konsumpcji benzynki już były i jestem mile zaskocznony. Pali mniej niż honda, np. żeby honda spaliła mi mniej niż 5,5 l to już musiałem się pilnowac, natomiast tutaj spalanie 5,5 l to zero problemu, przelotowa na poziomie 110km/h plus pare odkrecen. Wydaje mi sie ze jest możliwe zejście poniżej 5 l .W planach[/url]

 

Może lpg wsadź, będzie jeszcze oszczędniej :smile:

Link to comment
Share on other sites

Może lpg wsadź, będzie jeszcze oszczędniej :smile:

No właśnie - ja wiem, że jazda o kropelce też się zalicza do sportu, ale ten przecinak został stworzony do troche innych konkurencji.

Link to comment
Share on other sites

Coś czuje że jest pocisk :biggrin: pogratulować udanego zakupu. A tak btw to wszystko masz w porządku z główką ramy bo coś mi się kojarzy że kawy z tamtych lat miały pewne problemy z pękaniem na spawach ale nie wiem czy dokładnie ten model.

Link to comment
Share on other sites

Zx9 i pierwsze zx10 miały. A tak naprawdę to każde moto może mieć ten problem jak kierownik napierdziela gwoździe schodząc z gumy.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Jezdzi elegancko, nic nie sciaga, sladow spawow nie widac, wiec mam nadzieje ze nic kombinowane nie bylo. SMmaciek, skoro masz taka praktyke to moze mi zalozysz jakas instalacje gazowa, zeby bylo jeszcze taniej to prosze pierwsza generacje. A tak na powaznie to jestem osoba dosyc odpowiedzialna, nie sprawia mi ogromnej przyjemnosci palowanie motocykla w sposob taki jak powinno sie go przegonic na torze tylko, ze w ruchu ulicznym, takze komentarze tego typu troszke podjezdzaja mi szczeniactwem. Staram sie przyczyniac do tego, ze nie bedziemy spostrzegani przez spoleczenstwo jak idioci, tylko jako normalni uczestnicy ruchu.

Link to comment
Share on other sites

Już nie taki szczeniak ze mnie :P dziwi mnie fakt zwracania uwagi na spalanie w moto. Co to za różnica 6 czy 10 litrów? Moto jest po to żeby fajnie spędzać czas a nie $$$ liczyć przy dystrybutorze :smile:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Zx9 i pierwsze zx10 miały. A tak naprawdę to każde moto może mieć ten problem jak kierownik napierdziela gwoździe schodząc z gumy.

 

Pokaż mi ZX9R w której pękła rama w okolicach główki ramy???  :hihi:(moto bezwypadkowe)! W ZX9R modelu E czyli roczniki 00-01 owszem zdarzyły się incydenty pękania ram (podobne ZX6R modele G, w modelu J zmieniono nawet stop aluminum!) ale nie w tym miejscu! W której ZX10R pękała rama w tym miejscu? :unsure:  Miałem ZX9R model F (02-03) gdzie są zupełnie inne mocowania ramy do silnika i nie spotkałem się podobnie jak inni użytkownicy z tym zjawiskiem!!! Więc z całym szacunkiem przestańcie siać mity i pieprzyć głupoty o tym jak w kawach ramy pękają bo to śmiech na sali!!! Zapytajcie firmę Suzuki o szeroko zakrojoną akcję serwisową ram w modelu GSX-R 1000 K5-K6  :laugh2: Tyle w temacie! 

 

Królu - graty! Również miałem taką dychę tylko '07 i sprzęt był zajefajny  :P

Link to comment
Share on other sites

No miałem okazje jedzić trochę z kolegą Królem i faktycznie, jeździ statycznie... Ale potrafi też takie rzeczy ze wielu wytrawnych motocyklistów jeszcze wiele by sie nauczyło ;)

Hanka była cudna, ale Kawa tez robi wrażenie! Gratuluje!

Link to comment
Share on other sites

A gdzie ja napisałem ze pękają ja główce ramy? Czytaj dokładnie. Zx9 pękają na wysokości airboxa.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

A gdzie ja napisałem ze pękają ja główce ramy? Czytaj dokładnie. Zx9 pękają na wysokości airboxa.

 

Nie tylko w tym miejscu kolego mogły pękać, jeśli chodzi o ZX9R  :smile: ale nie od normalnego użytkowania :P a o ZX10R to nie słyszałem... 

 

To fakt, StefanPL "zasugerował" czy w moto kolegi Królu jest wszystko ok w okolicach główki ramy / czy też "szeroko rozumianych spawach"... Co nie zmienia faktu, że pękanie ram w ZX9R, a zwłaszcza ZX10R to raczej niezwykle rzadkie zjawisko ;) Sporo "osób słyszało" ale mało kto widział  :laugh2:

 

Nie wiem czy wiesz kosmaty ale "ponoć" w modelu ZX6R, którą kiedyś miałeś i sprzedałeś też pękały - jeśli tak to od czego..?

Edited by _Michał_ (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

 

 

ZX6R, którą kiedyś miałeś i sprzedałeś też pękały - jeśli tak to od czeg

 

każde moto może mieć ten problem jak kierownik napierdziela gwoździe schodząc z gumy.


Nie bijcie się :P 
Link to comment
Share on other sites

Jak juz napisałem wcześniej to jak ktoś chce to w każdym moto może polecieć rama.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Piuriel - my się nie bijemy z kosmatym :P Tylko sobie dyskutujemy  :cheers:

 

A tak na poważnie ;) to bardzo denerwuje mnie gadanie jak to w kawach ramy "pękają"... i przypinanie jakiś dziwnych "łatek" jakie to są awaryjne motocykle i co się z nimi nie dzieje... Mity i tyle. Co do pękających ram to w 99% jest tak jak kosmaty napisał - od wbijania gwoździ w asfalt, bądź w przypadku moto powypadkowych. Ja na własne oczy widziałem 1 egzemplarz ZX9R z 2000 r. z pękniętą ramą - okazało się później, że sprzęt było po przejściach, a 2 raz widziałem na foto u gościa z forum w ZX6R 2000 r. - też się okazało, że moto po przygodzie o czym właściciel nie wiedział :unsure:

 

Sorry za OT

Edited by _Michał_ (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

z tymi mitami to troche tak jak w 954 wszyscy mnie straszyli że bloki silnika pękają, owszem była akcja serwisowa ale pękały głownie jak na zimnym piecu ktoś katował

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...