Wladca-Swiata Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Dziękuję za słowa uznania, ale proszę mnie już nie zawstydzać Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejM Opublikowano 16 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Pogratulować, naprawdę miło usłyszeć ożywiony silnik. 1 Cytuj Nie spieszy mi się, ale lubię jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Miejsce ukrycia czujnika ciśnienia oleju oraz sposób podłączenia węża Mój tymczasowy sposób sterowania v-boostem. A że tymczasowy to pewnie już tak zostanie A żeby było jeszcze śmieszniej - tak, jest to część rowerowa (dźwigienka) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Wskaźnik ciśnienia oleju, obudowa nierdzewna made by myself Wskazuje ciśnienie. Nie odpalałem, bo było już późno a mam przelotowy wydech... wiecie jak to jest 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxStone Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Dla mnie jesteś miszczu . Ja po takiej awarii to rozkręciłbym sprzęta i puścił na części a sobie kupił kolejny. Wielkie gratulacje za cierpliwość i pasję, jaką włożyłeś w odbudowanie (jakby nie było) kultowego motura. Jako że śledzę temat, będę miał małą prośbę, ale resztę przedstawię Ci na PM. Gratki i wielki szacun. Max 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Tak po prawdzie to zanim wziąłem się za remont to próbowałem go sprzedać rozebranego handlarzowi (to był jeden z pomysłów), ale transakcja szła bardzo opornie i sobie odpuściłem. Poza tym było mi go zwyczajnie szkoda. Jak się nic nie stanie to w czwartek będę pod "oszołomem", nareszcie :-) Wczoraj jeszcze nie byłem gotów. Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karpiu Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Powiem tak. Mało kogo darzę szacunkiem bez "uścisku dłoni i flaszki wódki" ale Ty już zasłużyłeś. Brawo! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korrus Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Szacun. Maszyna pracuje aż miło posłuchać. Chętnie w najbliższy czwartek zobaczę twoje dzieło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salat Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 No to będzie trzeba podjechać na spocik w przyszły czwartek Ta obudowa by your self super zdaje się że w związku z tym będę miał do ciebie sprawę ale to jak się zobaczymy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) manometrem od ciśnienia możesz sobie w głowie zrobić zamieszanie . czujnik od kontrolki jest 0-1 ciśnienie jest albo nie ma jak pokazują sie cyferki zaczyna sie kombinatoryka , nie żebym miał coś przeciw tylko pamiętam kukiełki które wyszły po zamontowaniu pomiary ciśnienia doładowania u kolegi.ale tak to super robota Edytowane 19 Maja 2017 przez pafcio (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 No nie do końca. Ten silnik jest specyficzny. Lepiej mieć pomiar. Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejM Opublikowano 20 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 No nie do końca. Ten silnik jest specyficzny. Lepiej mieć pomiar. Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka Tu raczej zgodzę się z Pawłem, nieraz za dużo wskazań komplikuje sprawę, ale za to ten wskaźnik fajnie wygląda. Szerokości, niezawodności i do zobaczenia na trasie. 0 Cytuj Nie spieszy mi się, ale lubię jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Wadą tego silnika jest wyrzucanie o-ringa z magistrali olejowej. Mój się przez to zatarł. Ciśnienie spada, ale nie zanika całkiem od razu. Lepiej mieć pomiar. Poza tym fajnie wygląda :-) Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Wladca-Swiata Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 https://youtu.be/OhCk6JuPZsI Dla tych co nie widzieli na żywo Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Zrobiłem już przeszło 2kkm. Czasem coś jeszcze poprawię. Przyszedł czas na zapowietrzające się sprzęgło. Zacząłem od wysprzęglika.Zapasowy wysprzęglik po rozbiórce.Obudowa po szkiełkowaniu, tłoczek został też wyszkiełkowany, wżery zaczyszczone papierem ściernym (w korpusie też - gradacja 800). Później tłoczek oksydowałem na zimno (2 razy).Tak wygląda mój "nowy" wysprzeglik. Czas na pompę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 P.S. Stała się rzecz straszna, nawet nie wiem jak o tym napisać. Zamontowałem db-killery, serio... 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 24 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Dziś "zapodałem" nowy moduł zapłonowy od firmy Ignitech (programowalny). Oryginalny jest sprawny, taki kaprys A tak zupełnie poważnie to najbardziej zależało mi na odcince obrotów (ory nie ma, serio). Chciałem też dołożyć shift light, a przy okazji modułu można nim z niego sterować. Pewnie włącze też procedurę startu, ale to już chyba zimą (jakiś kawałek instalacji, włącznik itp. trzeba wymodzić). Nie miałem okazji wykonać jazdy próbnej. Będzie pewnie jutro. Mam pewne zastrzeżenia co do wgranej tam mapy. Na mój chłopski rozum nie pokrywa się ona z oryginalnym wykresem. Jeszcze nie wiem czy to źle, czy dobrze. Jest to ciekawa opcja dla osób, które chcą odblokować kastrata. Takim modułem można wysterowac siłownik v-boosta. Do tego wszystko jest programowalne, także będzie otwierał się kiedy będziesz chciał i na ile będziesz chciał. Może kiedyś spróbuję takiego rozwiązania. Koszt sprowadzenia takiego cuda to około 710 zł (165 euro z przesyłką), można też wziąć kabel do programowania za chyba 12 euro (da się zastąpić normalnym RS-232 9 pin lub przelotką USB<->RS-232 bo właśnie za te 12 euro taką przelotkę przesyłają). 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Ponieważ zauważyłem pewną modę w światku motocyklowym tzn. kto zdrów ten psuje ostatnio sprzęta to popsułem też swojego Na chwilę obecną nie chcę podawać pełnej listy planowanych zmian (nie wiem na ile pozwoli mi ciągły brak wolnego czasu) ale co uda mi się zrobić to pokażę. Najtrudniejsze będzie dopasowanie nowych kół. Będę starał się dopasować koła od FJR1300. Nie jest to łatwa droga, nawet powiem inaczej, nie spodziewałem się, że będzie tak ciężko je przerobić. Sama konstrukcja jest bardzo ażurowa i bez spawania się nie obędzie (nie ma z czego obrabiać). Piastę trzeba zwęzić o 30mm. Co do opinii, że opona 180mm jest najszerszą jaka wejdzie w nieprzerabiany wahacz to powiem tyle - prawda, będzie na styk. Jest do tego stopnia wąsko, że aby podjąć próbę montażu koła to trzeba z niego spuścić powietrze, a lewa krawędź opony będzie 1-2mm od ramienia. Czas pokaże co z tego wyjdzie, trzymajcie kciuki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 W pracy mam ciągły kocioł, awarie, wyjazdy. Do tego jak nie jakaś infekcja to ferie itd. itp. Nie mam kiedy porządnie pogonić prac przy moim moto, ale coś tam się kupuje, coś tam się robi. Poza zaplanowanymi pracami dokładam modyfikację leczącą kolejną standardową przypadłość V-Maxów pierwszej generacji. Zamiast standardowych cewek będą zastosowane nasadzane bezpośrednio na świecę (od GSXR K3). Takie jak na zdjęciu. Z tego co udało mi się ustalić dobrze współpracują ze standardowym modułem zapłonowym. Ja mam Ignitecha. Czesi odpisali mi, że takie cewki mogę zastosować z ich modułem. Przysłali mi w mailu nawet parametry dla takiego rozwiązania w formie gotowego wsadu dla modułu. Profesjonalna obsługa posprzedażowa. Nic tylko chwalić Oczywiście tego wsadu nie wykorzystam. Mam swój z lepszą mapą, poprawię tylko różnice w obsłudze cewek. Co do tylnego koła to plan na chwilę obecną polega na wspawaniu piasty od ory kółka do koła od FJR. W związku z tym narodziło się parę pytań: 1. Czy po tym zabiegu będzie dobrze? 2. Czy wytrzyma? 3. Czy będzie "biło" bo spawy ściągną? 4. Czy geometria pod łożyska będzie prawidłowa? Na szczęście mam dostęp do sprzętu, który pozwoli mi odpowiedzieć na większość z tych pytań (poza pierwszym ). "Koło-dawca" nabyty, także jak się nie uda to kolejny sezon przelatam na moim ory. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Mój stan psychiczny pogarsza się, a wraz z nim stopień skompletowania mojej Yamahy. Dla zachowania pozorów posuwania się w pracach wymieniłem uszczelnienie rozrusznika i czujnika poziomu oleju (chociaż miały tylko rok już się pociły). Zapodałem również nowy olej z filtrem. Resztę sukcesywnie dekompletuję. Zamontowałem również cewki od GSX-R. Nie było jeszcze próbnego rozruchu. C.D.N... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 23 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Prace powoli posuwają się dalej. Dziś odebrałem oklejone elementy z firmy XLine. Jest zrobione bardzo ładnie i dokładnie, cena ok, POLECAM. Wstawię zdjęcia po montażu. Narazie niech to będzie słodką tajemnicą jaki kolor wybrałem. Tylne koło powoli się robi. W przyszłym tygodniu powinno być gotowe do lakieru. Chyba, że podczas spawania coś ściągnie, wtedy huta i zakładamy stare Pozostałe elementy zaraz odbieram z lakieru. Niebawem zaczynamy montaż i 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzyb Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Właśnie do mnie dotarło jakim jestem leszczem. Klęknęło mi sprzęgło w mojej Wędce (okładziny oddzieliły się od tarcz). Graty już zamówiłem i czekam ... ale jakim ja jestem leszczem że najpierw Ciebie nie zapytałem o opinie ... no cóż w najgorszym razie zapłacę frycowe. Kupiłem wszystko co wydawało się dojechane prosto z Yamahy bo nie przemawiały do mnie oferty w sklepach. W sumie 8 okładzin, 7 przekładek, nową sprężynę itd. Jak będziesz miał chwilkę to daj znać gdzie dałem ciała. A co do twojej V-ki to czekam żeby zobaczyć i się poślinić. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Nie mam bladego pojęcia gdzie dałeś ciała. Wrzuć foty tarcz i przekładek sprzęgła. Chyba tylko przegrzaniem można tak załatwić sprzęgło. BTW mam na zbyciu komplet tarcz i przekładek w stanie dobrym. P.S. Moje moto powoli się montuje. Jeśli dojadę w niedzielę to na 90% na oryginalnym kole. Raczej nowego nie dam rady zamontować. Czas pokaże. Wszystko przez brak czasu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzyb Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Raczej myślałem gdzie dałem d#$& przy zamawianiu nowego zestawu. Co do starego - mam uzasadnione podejrzenia że nikt go nie dotykał albo zrobił to bardzo dawno temu. Poleciało mi przy standardowym dorocznym treningu hamowania awaryjnego, i manewrowania, i "awaryjnego" startu. Byłem właśnie po wymianie zabieraka i grzebaniu przy tyle, więc w szoku nie zdiagnozowałem poprawnie i pewnie usmażyło się jak sprawdzałem co jest. Z grubsza objaw był taki że podskoczył mi przy ruszaniu - raz, potem drugi raz, potem miałem już zero napędu - zero wcześniejszego ślizgania itp. Czy się przegrzało? No pewno! Tarcze są czarne a sprężyna dociskowa odbarwiona na zagięciach - od zewnątrz (od obudowy) 3 tarcze czarne 4 średnia 5 i 6 OK, 7 już w "amortyzatorze" (w serwisówce damper, polskiej nazwy nie znam) bez zarzutu. Cierna 1 i 2 łysa, 3 i 4 pęknięte, reszta wizualnie OK ale nawet nie mierzyłem, wewnętrzna (znów w "amortyzatorze") bez zarzutu. Do wymiany idą wszystkie i sprężyna dociskowa, na wszelki wypadek wymieniam też śruby i podkładkę od sprężyny. Kosz po wyczyszczeniu OK, bez zadziorów po tarczach, bez przebarwień czy innych niepokojących śladów. Nic to odezwę się jak poskładam, mam nadzieję że na niedzielę się wyrobię (a raczej Yamaha dowiezie części). Jak Yamaha nie wyrobi się w czasie to dzwonię i porywam twój zestaw jako tymczasową łatkę. Bo nie ma bata na 8-go muszę się wyrobić 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladca-Swiata Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Zestaw mogę Ci wypożyczyć, nie ma problemu. Jeszcze go nie wystawiłem na Alle i leży bez celu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.