Jump to content

Suzuki Gs500 Dziwne Zachowanie..


Steelo
 Share

Recommended Posts

Witam ponownie, tak więc synchronizacja przeprowadzona, jednakże coś jest nie tak, nie wiem jak to opisać, więc nagrałem filmik aby to pokazać...

 

PS. Krzykami się nie przejmujcie, dziewczyny pająka zobaczyły XD

 

Link to comment
Share on other sites

Dobre, moto z reflexem internet explorera ;] A tak poważnie, robisz to na ssaniu tak ? Może po prostu go zalewasz i dlatego tak się zachowuję. Piec zimny czy ciepły ?

Link to comment
Share on other sites

Zimny. Na ssaniu jednakże jeśli ssanie odlaczam silnik gasnie i w tym problem nawet na cieplym piecu

Link to comment
Share on other sites

To co mi się rzuca od razu to źle ustawione wolne obroty, sam posiadam cb500 i u mnie na ssaniu piec ma 2k,

przy pełnym rozgrzaniu powinien oscylować między 1,3 a 1,5, ja praktykuje 1,5k.

W twoim przypadku ty na ssaniu masz obroty normalnej pracy i od tego polecał bym zacząć. Jak to poprawisz daj znać będziemy myśleć dalej ;)

Pewnie wiesz ale wolne obroty zmienia się pokrętłem znajdującym się wewnątrz silnika pod zbiornikiem ;)

Link to comment
Share on other sites

na ssaniu obroty powinny byc wieksze; a kto Ci robil synchro? jakie masz wolne obroty po rozgrzaniu?

Link to comment
Share on other sites

na ssaniu obroty powinny byc wieksze; a kto Ci robil synchro? jakie masz wolne obroty po rozgrzaniu?

 

- Synchronizacje sam zrobiłem za pomocą wężyka i oleju.

 

 

 

Do tematu:

Co do obrotów, po jakimś czasie są większe, jak popuszczę trochę ssania, to obroty zaczynają skakać od 500-3/4k. a jeśli wyłącze ssanie to wiadomo, gaśnie.

jeśli by to było tylko od tych pieprzonych obrotów, to dzisiaj jak skończę prace to spróbuję to zrobić, w najgorszym aczkolwiek też najlepszym wypadku oddam do serwisu niech mi zrobią od razu czyszczenie regulacja synchro, i reszte, by było świeżo rzeźbiony ;D

Link to comment
Share on other sites

To proponuje od tego zacząć, zakładając, że synchronizacja jest OK. Na zgaszonym wkręć obie śruby na maksa i wykręć z 2,5 obrotu(tyle jest chyba bazowo w gs`ie. Następnie odpal rozgrzej  i zobacz jak wchodzi, schodzi z obrotów, jak kicha to jeszcze wykręć z 1/4 i tak aż do skutku. Jak przy wykręcaniu sytuacja będzie się pogarszać to przykręcić od bazowych 2,5 o 1/4. Im będziesz bliżej celu tym ruchy pilotem coraz mniejsze. Na koniec przejażdżka i kontrola świecy. Jakbyś miał jakieś problemy w średnim zakresie rpm to trzeba zerknąć w ustawienie iglic. Ale zacznij od mieszanki na pilotach. Jak nie zjebczyleś synchro i w gaźnikach błoto nie pływa to się to powinno na słuch i wzrok spokojnie dać ustawić.

 

Jeszcze tak zapytam, gumowe zaślepki na króćce po synchronizacji założyłeś rozumiem?

Edited by mih00 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

jcb ma racje, po regulacji mieszanki warto sprawdzić jak synchro wygląda. Bo czasem się lubi rozjechać, zwłaszcza jak korekty są spore. Tak więc kolego Steelo    - do dzieła :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fajnie, że odpowiadacie, dużo mi pomagacie, tak zaślepki tzw. kapturki założyłem, a masz może zdjęcie gdzie są te śrubki od mieszanki? bo szczerze mówiąc szukałem, znalazłem tylko od wypuszczania paliwa z gaźniora;)

Link to comment
Share on other sites

patrząc od góry jak stoisz nad motocyklem, to te śruby są widoczne czy jakoś pod spodem? bo kojarzę kapturki do synchro, których tutaj nie widzę.

 

czyt. wprost pod bakiem?

Edited by Steelo (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

DZIĘKUJĘ CI ŚLICZNIE, DZISIAJ MYŚLĘ, ŻE JEŚLI TO TO TYLKO, TO ZROBIĘ :biggrin: BĘDĘ SIEDZIAŁ DO RANA JEŚLI TRZEBA, A RANO DO PRACY ;d

Link to comment
Share on other sites

Powodzonka :smile: Pamiętaj też o ustawieniu wolnych obrotów, centralną śrubą. Na ciepłym 1200-1500 powinieneś mieć.

Edited by mih00 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

mih00, jak Ci się odwdzięczę? wrócę z pracy to spróbuję to zrobić..

 

-2.5 obrotu mieszanki w obu gaźnikach

-ustawienie wolnych obrotów na ciepłym piecu 1.2-1.5

-ponowna synchronizacja gaźników (o ile będzie potrzebna)

Link to comment
Share on other sites

No i cała regulacja też ma być robiona na ciepłym piecu. Proponuje, posiadać robocze rękawiczki, bo się ławo podsmażyć od pieca. Powinieneś dać radę bez problemu. Nie ma się tu co odwdzięczać, bo i nie ma za co. Po prostu wyreguluj i ciesz się jazdą. Jakbyś miał jakieś problemy to tam możemy się jakoś zgadać, w któryś dzień pod wieczór to Ci pomogę. Do aleksa mam rzut beretem to akurat komin przewietrzę :P

Link to comment
Share on other sites

No ja dzisiaj i jutro w pracy w tesco na pojezierskiej w komisie robię to teraz też blisko bo widzę że z łodzi Jesteś :biggrin:

 

Jest za co się odwdzięczać bo dużo wytłumaczyłeś komuś kto zaczyna przygodę z mechaniką :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

problem. Jak się dostać do tych śrubek nie wykręcając gazników? bardzo słaby dostęp do nich;x

Link to comment
Share on other sites

Ja używam płaskiego bita osadzonego w uchwyt do wkrętarki.  Albo można kupić sobie wkrętak kątowy. W każdym razie gaźników się do regulacji nie zdejmuje.

Link to comment
Share on other sites

właśnie a wczoraj próbowałem się dostać, to szczerze mówiąc za cholere tam nie dotarłem, żeby przekręcić te śrubki

Link to comment
Share on other sites

jutro pewnie się sprawdzi, bo teraz mam wolne 2 dni to go spróbuję zrobić by na piątek mieć motorek do pracy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...