• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Logan

Rozterki Około-Powrotowe (Remont Vs Dct[, Albo Jeszcze Inaczej?])

3 posty w tym temacie

Miało być coraz prościej, a jest coraz trudniej.
Byłem przekonany do remontu Bandziora, ale przyznaję że mam coraz więcej wątpliwości. Jakby to nie zabrzmiało, mimo że rama i zawieszenie są proste, a motocykl po wypadku wrócił na kołach pod moim kolegą- zastanawiam się, czy go nie sprzedać (po remoncie lub przed) i ukierunkować się na nowy motocykl.

Jak wiecie z wątku w "okolicznościowych", za niecały miesiąc się żenię- następnie zaczynam kompletować braki w ubiorze i robię utęskniony come-back.

 

Obecnie biorąc pod uwagę mój stan zdrowia i dalej nie do końca sprawną lewą rękę, zacząłem rozważać Hondy z DCT.

W przypadku słabszych finansów NC7--X, albo przy hossie nową AT lub VFR1200X- na chwilę obecną najchętniej tę ostatnią.

 

Tutaj pojawia się pytanie, czy wśród maszyn do wygodnej 2-osobowej turystyki pojawia się coś z automatycznym sprzęgłem nie pochodzące jednocześnie ze stajni Hondy?

 

Czy ktoś orientuje się, czy DCT w VFR i w AT jest tą samą skrzynią, czy w AT jest to już "kolejna generacja"?
 

Rozważam te modele, ponieważ 90% moich przebiegów prowadzi asfaltem, a na nieutwardzone drogi zjeżdżałem czysto rekreacyjnie.
Chętniej patrzę na 1000 i 1200, niż na 700- Mój GSF600S w 2 osoby z bagażem był paskudnie nieelastyczny i trzeba było co chwilę operować dźwignią (solo było OK).

Czekam na opinie i propozycje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie podpowiem Ci w temacie wyboru następcy,

mogę za to postarać się utwierdzić Cię w przekonaniu że zmiana wyjdzie Ci na dobre.

 

Byłem posiadaczem GS600 rocznik '97, zamieniłem na Kawę Versys 650 '15 i nie żałuję.

 

Różnica w prowadzeniu nowoczesnych motocykli w porównaniu do Bandit'a z lat 90 jest ogromna, będzie pan uśmiechnięty i zadowolony.

Nawet już nie chodzi o elastyczność silnika, hamulce czy ABS, ale to jak ... prościej , łagodniej się steruje motocyklem :smile: .

Możesz oczywiście się ze mną nie zgodzić, nie jestem weteranem jeżeli chodzi o moto, ale dla mnie różnica była ogromna.

 

Nieśmiało zaproponuje jeszcze żebyś sprawdził dużego Versysa, można w Łodzi sobie jazdę próbną odbyć z tego co wiem.

Warto mieć jakąś alternatywę dla Hondy, choć VFR1200X brzmi bosko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie podpowiem Ci w temacie wyboru następcy,

mogę za to postarać się utwierdzić Cię w przekonaniu że zmiana wyjdzie Ci na dobre.

 

Byłem posiadaczem GS600 rocznik '97, zamieniłem na Kawę Versys 650 '15 i nie żałuję.

 

Różnica w prowadzeniu nowoczesnych motocykli w porównaniu do Bandit'a z lat 90 jest ogromna, będzie pan uśmiechnięty i zadowolony.

Nawet już nie chodzi o elastyczność silnika, hamulce czy ABS, ale to jak ... prościej , łagodniej się steruje motocyklem :smile: .

Możesz oczywiście się ze mną nie zgodzić, nie jestem weteranem jeżeli chodzi o moto, ale dla mnie różnica była ogromna.

 

Nieśmiało zaproponuje jeszcze żebyś sprawdził dużego Versysa, można w Łodzi sobie jazdę próbną odbyć z tego co wiem.

Warto mieć jakąś alternatywę dla Hondy, choć VFR1200X brzmi bosko.

Zdążyło się nieco pozmieniać- Następcą będzie kolejne Suzuki- model GSX1250FA. Niestety Obecna rehabilitacja potwierdza, że jakikolwiek offroad jeszcze nie dla mnie. GSX wygrał relacją ceny do jakości. Natomiast stary Bandit powróci jako naked do treningów Gymkhany i szkoleń na torze.

 

Niemniej dziękuję za opinię ;)

2 osoby lubią to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0