ox4ride Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Witam, Od ok. roku jestem właścicielem Hondy CB650 Z z 1982r. Poszukuję porządnego specjalisty do ogarnięcia moto po poprzednim właścicielu.Głowica po remoncie, cylindry, nowe pierścienie. Zostały gaźniki (regeneracja lub zmiana), oraz elektyka (najchętniej położyłbym nową wiązkę.Z racji, że jestem nowy w temacie, nie znam zupełnie warsztatów motocyklowych w Łodzi.POZDRAWIAM! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLOSZ Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Jeśli chodzi o gaźniki to z pełnym przekonaniem polecam http://grand-motorbike-garage.pl/ Elektryke pewnie tez da się ogarnąć. A czemu chcesz cała wiązkę wymieniać? Coś z Twoją jest nie tak, czy profilaktycznie z uwagi na wiek maszyny? Może wystarczy zrobić gruntowny przegląd elektryki i ew. wykonać jakieś drobne poprawki w osłabionych miejscach? Gratuluje wyboru. Piękny klasyk! Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez KLOSZ (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Zdrowko KLOSZ ☺ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘ ⌘ Masz kłopot z elektryką motocyklową? Nie wiesz jak coś zrobić? Napisz, może potrafię Ci pomóc.⌘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Część wiązki rozpada się w rękach, częśc poprzedni właściciel pociał na kawałki, polutował. Gdzieś zgineło ładowanie, w lampie jest kilometr przewodów. Jak już robić to chciałbym, żeby było porządnie :-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...