Skocz do zawartości

Świat Społeczny Łódzkich Motocyklistów - Praca Licencjacka


ESP93PL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów!

 

Z tej strony Krzysiek. Studiuję analitykę społeczną na łódzkim Ek-Socu i jestem w trakcie przygotowywania pracy licencjackiej na temat społecznego świata łódzkich motocyklistów. Choć sam motocykla nie posiadam (jeszcze) i choć laikiem w tym temacie nie jestem, to chciałbym zgłębić tę interesującą, a w mojej opinii niedocenianą tematykę na gruncie badawczym i może obalić kilka stereotypów. Głównym zadaniem jest przeprowadzenie serii rozmów/wywiadów (około 15-stu) z możliwie jak najbardziej zróżnicowaną grupą motocyklistów, w kontekście posiadanego sprzętu, tak by poznać możliwie różne punkty widzenia na to samo zagadnienie jakim jest jazda motocyklem, czy szerzej mówiąc motocyklizm. Nie ukrywam że liczę na Wasze przychylne spojrzenie na moją prośbę i odzew. Będę wdzięczny jeśli choć kilka osób zdecyduje poświęcić dla mnie odrobinę czasu na taki wywiad w którym mówiąc w skrócie podzielicie się ze mną swoimi doświadczeniami związanymi z motocyklami, opowiecie mi o swojej pasji, początkach przygody z motocyklami, swoich motywacjach, oraz własnych spostrzeżeniach na temat samej jazdy motocyklem jak i środowiska motocyklowego. Będziecie mogli także pożalić się na to co w jego ramach Was irytuje, więc funkcja terapeutyczna gratis :smile: W każdym razie nie będzie to nic strasznego ;)

 

Przechodząc do sedna, taki wywiad, zależnie od wylewności rozmówcy mógłby trwać w okolicach 30-60 minut i przybierałby formę rejestrowanej dyktafonem swobodnej rozmowy, oczywiście z zapewnieniem całkowitej anonimowości. Nagrania są wyłącznie do mojego użytku i nie będą na nich rejestrowane żadne Wasze dane osobowe, a w opracowaniu będą przedstawiane w sposób uniemożliwiający identyfikację.