cichy Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Cześć!Stałem się szczęśliwym/ nieszczęśliwym posiadaczem FZ1 z 2006r. Motocykl jest piękny, czyściutki, bezwypadkowy, przebieg 22kkm i na tyle wygląda, ale do rzeczy.Po pierwszej przejażdżce stwierdziłem, że jest coś nie tak, bo fazera jechała 230. Sprawdziłem na forum Yamaha i okazało się, że jest zablokowana, to znaczy w pinie 19tym modułu nie było kabelka. Zrobiłem wszystko tak, jak było opisane na forum. Dodatkowo aby upewnić się, że prawidłowo podpiąłem kabelek, zmierzyłem napięcie i na kabelku jest ok. 10V tak samo jak było na pinie.Wziąłem zaciskarke, dorobiłem pin, podpiąłem go do "-" akumulatora, a w komputerze w trybie serwisowym zmieniłem coś, co było pokazane na filmiku z forum (ikonka silnika nie migała, więc przełączyłem ją w pozycję migania.Niestety ten manewr nie za wiele dał. Teraz zamiast 230 jedzie 248, a kolega na GSXr 600 K1 bierze mnie jak chce powyżej 230km/h Może warto dodać, że motocykl był sprowadzony z Włoch, a w dowodzie miał wbite 110KW.Macie jakieś rady? Edit 1: Dzisiaj po przejażdżce z moim kolegą na GSX-R 750 K4 160KM, stwierdzam, że moja idzie o wiele lepiej, ale powyżej 230-240 on mnie wyprzedza, bo mi motocykl przestaje jechać. Dodatkowo zauważyłem, że nie mam odcinki Edit 2: Znalazłem opis problemu, który w 100% pokrywa się z moim problemem: "Z jednym kolegą z forum doszliśmy do wniosku ze coś musi być jeszcze zblokowane w naszych Fazerach (podobno, w nowszych rocznikach jest elektroniczna blokada przepustnicy - do 80% na 5 i 6 biegu). W zasadzie cala zabawa konczy sie okolo 240kmph kiedy kazdy dodatkowy kmph to dobra sekunda czekania. Jeszcze do konca 4. biegu jest w miare poprawnie, w sensie do 224kmph idzie bardzo zwinnie. " Jest może ktoś z okolic, kto mógłby się tym zajać? Chyba, że jest jakis rposty sposób, żeby to zmienić Pozdrawiam i do zobaczenia na rozpoczęciu sezonu w Łodzi i Bełchatowie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAFAY Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Kolego to tylko frazer. ..to czego się spodziewasz......300+ Hehe Musisz jeszcze pogrzebac 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Spodziewam się chociaż 260, moja FZ6 jechała szybciej, ewidentnie jest coś nie tak, bo poprzednia Yamaha Thunderace 145KM z silnikiem w fatalnym stanie, który kopcił jak smok jechałem 280 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuono1000 Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Kolego to tylko frazer. ..to czego się spodziewasz......300+HeheMusisz jeszcze pogrzebac Cóż za "wyczerpująca" odpowiedź .... Kolega Lafay chyba musi poczytać o osiągach Yamahy FZ1. Wracając do twojego przypadku to bardzo dziwne gdyż motocykle o obniżonej mocy najczęściej pojawiają się we Francji a rzadziej w Niemczech. Pod tym linkiem możesz sprawdzić jak na chwile odblokować wykastrowaną FZ1 Sprawdź ilość zębów na obydwu zębatkach. Edytowane 29 Marca 2016 przez tuono1000 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAFAY Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Sorry kolego tuono 1000. ...może jakiegoś sprzęta od siebie zaproponujesz ,świeżo sprowadzonego 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Velastir Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Po czym tak właściwie się zorientować że motocykle jest zablokowany?Jak to sprawdzić? Myślicie że zorientował bym się ze np moja SV jest zablokowana do kat A2? (zaznaczam że to mój pierwszy moto) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychoslav Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 postaw się na Dellu obok 2giej sv i sprawdź tylko z kimś o podobnych umiejętnościach 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Z tym blokowaniem na kraje to chyba odwrotnie, Niemcy blokują większe pojemności i mocniejsze (pow. 100KM) na 98KM, a mniejsze (i mocowo ok. 50KM) na 27-34KM... 0 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 #tuono - własnie działałem według tej instrukcji+dorobieni kabelka do pinu 19 motocykl nabrał mocy ewidentnie po tym zabiegu, ale zachowuje się jakby był zablokowany na 5tym i 6tym biegu #Velastir - wystarczy się przejechać na dobrej, długiej drodze ja podczas jazdy próbnej pojechałem 180, bo nie było gdzie więcej, a do 180, to biorę mocniejsze motocykle 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih00 Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Poczytaj może sobie na temat EXUP`a w FZ1. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuono1000 Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Sorry kolego tuono 1000. ...może jakiegoś sprzęta od siebie zaproponujesz ,świeżo sprowadzonego Kolejna wiele wnosząca do tematu wypowiedź ... Sorry kolego lafay ale znowu czegoś nie doczytałeś. Kolega Cichy założył ten temat w dziale "Warsztaty, serwisy i porady" a nie w Giełda/Kupię motocykl więc raczej oczekuje pomocy a nie kupna motocykla. Zdradzę Ci jeszcze w tajemnicy ,że Yamaha FZ1 nie nazywa się "frazer" tylko FAZER. #tuono - własnie działałem według tej instrukcji+dorobieni kabelka do pinu 19 motocykl nabrał mocy ewidentnie po tym zabiegu, ale zachowuje się jakby był zablokowany na 5tym i 6tym biegu Hmmm dziwne. Sprawdzałeś może liczbę zębów na zębatkach ?? Jeszcze przychodzi mi do głowy sprawdzenie filtra powietrza oraz tak jak napisał wyżej kolega mih00 sprawdzenie zaworu wydechowego EXUP. Może nie otwiera się do końca tak jak powinien. Manetka gazu ma długi zakres ruchu czy krótki ??? Jeśli krótki to masz wkręcony ogranicznik na przepustnicy + założone najprawdopodobniej kryzy na kolektorze dolotowym. Demontaż tego jest bardzo prosty. Zerknij jeszcze na to ogłoszenie : http://allegro.pl/odblokowanie-motocykli-z-francji-honda-suzuki-ya-i5403269219.html Może oni coś podpowiedzą. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Dzięki za odpowiedź Nie sprawdzałem, bo to nie ma żadanego znaczenia, gdyż na piatym i 6tym biegu obroty stają w miejscu, a gdybym miał inne zębatki, to motocykl przy 240 miałby full obrotów Manetka ma długi zakres, sprawdzałem to. Może własnie coś z tym EXUPem Za raz zadzwonię pod numer w linku, który podałeś, jeżeli się czegoś ciekawego dowiem, to od razu zdam relacje EDIT: zadzwoniłem ale nic nie chcieli pomóc nawet jak oferowałem pieniądze za poradę Ale znalazłem inne ogłoszenie, zadzwoniłem i facet powiedział, że jest tylko jedna metoda odblokowania i to co zrobiłem jest ok i oni tak samo odblokowują moto i że nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez cichy (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymi Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Cześć,Mam podobny problem, w zeszłym sezonie motor śmigał 290 teraz 220. Na 5 do 10000 kręci a na 6 do 9000.Możesz podać kolego rozwiazanie problemu albo numer kto może pomóc.Do usłyszenia Jaquzie: kolega to się next time zapozna z regulaminem forum, a potem zadaje pytania i prosi o porady. rozumiemy się? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.