Pablo74 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Może się komuś przyda mój test albo go uchroni przed czyszczeniem zestawu napędowego. W tamtym roku przetestowałem smar do łańcucha firmy LIQUEI MOLY w kolorze opakowanie wygląda tak testowałem już smar tej firmy tylko biały z teflonem sprawował się przyzwoicie, deszcz nie robił na nim większego wrażenie a i felgi za mocno nie zabrudził. Na co dzień używam Motul Road Plus moim zdaniem jest trochę lepszy od Liquei Moly, głębiej wnika i dłużej się utrzymuje na łańcuchu nie feldze . Test wyglądał tak. Po przejechanie ok 50 km śladowe ilości smaru pozostały na łańcuchu a reszta zachlapała wszystko No i znowu 2 godz. czyszczenia. Koniec z testami za dużo czyszczenia mnie to kosztuje Podsumowując temat smar LIQUEI MOLY Grand Prix kolor zielony NIE POLECAM A na pewno nie polecam tego gówna po użyciu 2 godziny czyściłem cały zestaw napędowy łącznie z ogonem , nawet do roweru się nie nadaje posmarowałem córce w rowerze i d*pa. Noga zachlapana a ja zapierniczałem kupować córce nowe buty ( a ile się przy tym nasłuchałem) obecnie używam go do smarowanie zawiasów w garażu i nic poza tym. Chyba umieściłem nie w tym dziale .sorry. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mibu Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 A ja mam takie pytanko, orientujecie się może czy te smary do łańcuchów przechowywane w temp. minusowej tracą swoje właściwości?Bo został mi smar od zeszłego sezonu tylko że niestety narażony był na spore minusowe temperatury i teraz nie wiem czy on jest jeszcze coś wart.dzięki za wszelkie info 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piżmak Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Poczytaj info na opakowaniu, są tam pewno takie informacje. Mojm zdanie może już nie trzymać odpowiednich parametrów. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mibu Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 no właśnie czytałem i tam jest podana tylko maksymalna temp. :/ ach, chyba trzeba będzie się zaopatrzyć w nowy smar... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suchy-wolk Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Jeżeli nie ma napisane, to standardowa reguła mówi "Trzymaj w temperaturze pokojowej..", także minusowe temp. i bliskie zeru psują produkt i jego właściwości. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Kurcze czytam i czytam i nie wiem czym tu smarowac ten lancuch:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BykuOCW Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Do smarowania łańcucha zdecydowanie polecam olej przekładniowy HIPOL. 5 ML na cały łańcuch, nakłada się pędzelkiem na rolki łańcucha. Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie, łańcuch jest czysty, nic się nie brudzi oraz posiada rewelacyjne właściwości smarne. W serwisówkach motocykli zalecają właśnie w ten sposób pielęgnować łańcuch. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crosiak Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Ja uzywam smaru BEL-RAY bo to jedyny ktory nie chlapie mi na felge i jest bardzo wydjany. Smarowalem Hipolem tak delikatnie po przejzadzce byla cala felga zabrudzona. Cena tego smaru moze nie jest mala ale warto wydac wiecej 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 ja uzywam zwycięzcy: http://www.motocykl-online.pl/artykuly/spraye-do-lancuchow-8211-test 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piżmak Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 W jakich serwisówkach polecają ten olej JAWA, MZ, WSK. Zawsze po każdym oleju będzie brudne moto i ty. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidekk Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 Ja uzywam smaru BEL-RAY bo to jedyny który nie chlapie mi na felgę i jest bardzo wydjany.Też go właśnie zamówiłem i nie wiem czy nie chlapie bo pryskając łańcuch tak zaj*bałem felgę i koło, że ciężko stwierdzić czy nie pryska :DWażne żeby miał dobre właściwości smarne i tylko o to mi chodzi... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_sokol Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Używam syntetycznego Castrol'a. Dobrze trzyma się łańcucha, moto jest czyste. A i własności smarne ma chyba niezłe bo łańcuch jest cały czas w niezłym stanie. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.