Skocz do zawartości

Pojawiająca Się Czasem Kontrolka Od Oleju


Suchy-wolk

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj odbyłem pierwszą trasę w nowym sezonie i ku mojemu zaskoczeniu, co jakiś czas zapaliła się czerwona kontrolka od oleju. Zaniepokoiłem się tym stanem przez pierwsze kilka sekund, ale kontrolka zgasła po chwili i przez kolejne X kilometrów nie dała się we znaki. Sytuacja się powtarzała co jakiś czas - zazwyczaj podczas zmiany biegów i energicznych ruchach manetki gazu.Myślałem przez pierwsze minuty, że ma to związek z ostatnią wymianą oleju na nowy, ale przez 20-50km olej powinien dotrzeć spokojnie w każdy zakamarek silnika (tam, gdzie powinien).Jakie są wasze sugestie? Zalazłem ponad 3/4 zbiornika od oleju, więc chyba nie możliwe, że jest niedobór?

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolej troche oleju - pewnie czujnik oleju nie zalapuje przy szarpnieciach.

https://www.spisperfum.pl - lista odpowiedników perfum FM Group

 

http://www.motostat.pl/user_images/32712/icon3.png - Suzuki GSX750F K6
http://www.motostat.pl/user_images/35804/icon3.png - Yamaha XC125TR

http://www.motostat.pl/user_images/73564/icon1.png - Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D Long

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być niedobór, miałem podobnie po wymianie oleju i filtra - zdarzało się jak jechałem pod jakaś górkę ew. przy ostrzejszej jeździemasz chyba oczko do sprawdzania ilości oleju ? bo 3/4 zbiorniczka to dość mało precyzyjne określenie :smile:

"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na innym forum miał kolo identyczny problem-po dolewce ustało czerwone oko mrugać

Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ :ph34r:

 

Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra panowie, jutro dolewam olej z rana :smile: Kydy, który ma tą samą Yamaszkę też radził dolać, więc wygląda na to, że filtr faktycznie trochę zassał i wszystko się rozpłynęło :biggrin:

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wymiana oleju powinna wygląda tak, ze wlewasz nowy olej, odpalasz silnik na minutę, czekasz aż olej spłynie i dolewasz do odpowiedniego poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji masz ile zalać oleju bez wymiany filtra a ile z wymianą. Aha i sam filtr tez zalecają by zalać trochę olejem przed montażem.Ale po to masz wizjerek-oczko by sprawdzić stan :smile:

"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wczoraj było to samo bo wlałem jak każą 3.7L i po odpaleniu czasem sie kontrolka zapalila wlanie na 4.5 rozwiązało sprawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej dolany z rana, 300km nawinięte bez migania kontrolki = problem rozwiązany.Zamykam, ale zostawiam dla potomnych :decayed:

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
  • Dodaj nową pozycję...