Suchy-wolk Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Dzisiaj odbyłem pierwszą trasę w nowym sezonie i ku mojemu zaskoczeniu, co jakiś czas zapaliła się czerwona kontrolka od oleju. Zaniepokoiłem się tym stanem przez pierwsze kilka sekund, ale kontrolka zgasła po chwili i przez kolejne X kilometrów nie dała się we znaki. Sytuacja się powtarzała co jakiś czas - zazwyczaj podczas zmiany biegów i energicznych ruchach manetki gazu.Myślałem przez pierwsze minuty, że ma to związek z ostatnią wymianą oleju na nowy, ale przez 20-50km olej powinien dotrzeć spokojnie w każdy zakamarek silnika (tam, gdzie powinien).Jakie są wasze sugestie? Zalazłem ponad 3/4 zbiornika od oleju, więc chyba nie możliwe, że jest niedobór? Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Zalazłem ponad 3/4 zbiornika od oleju, więc chyba nie możliwe, że jest niedobór?moze za duzo wlałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x10d Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Dolej troche oleju - pewnie czujnik oleju nie zalapuje przy szarpnieciach. https://www.spisperfum.pl - lista odpowiedników perfum FM Group http://www.motostat.pl/user_images/32712/icon3.png - Suzuki GSX750F K6http://www.motostat.pl/user_images/35804/icon3.png - Yamaha XC125TR http://www.motostat.pl/user_images/73564/icon1.png - Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D Long Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOti Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 może być niedobór, miałem podobnie po wymianie oleju i filtra - zdarzało się jak jechałem pod jakaś górkę ew. przy ostrzejszej jeździemasz chyba oczko do sprawdzania ilości oleju ? bo 3/4 zbiorniczka to dość mało precyzyjne określenie "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocianlask Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 jeśli wymieniałeś filtr oleju to po prostu mogło do niego zassać olej.Skontroluj stan oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwutek Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 na innym forum miał kolo identyczny problem-po dolewce ustało czerwone oko mrugać Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 No dobra panowie, jutro dolewam olej z rana Kydy, który ma tą samą Yamaszkę też radził dolać, więc wygląda na to, że filtr faktycznie trochę zassał i wszystko się rozpłynęło Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Dlatego wymiana oleju powinna wygląda tak, ze wlewasz nowy olej, odpalasz silnik na minutę, czekasz aż olej spłynie i dolewasz do odpowiedniego poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 YZF ma czujnik poziomu oleju więc jak bedzie za malo to sie zaświeci kontrolka oleju czyli tak jak wczesniej było pisane dolać i powinno byc po sprawie. STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOti Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 W instrukcji masz ile zalać oleju bez wymiany filtra a ile z wymianą. Aha i sam filtr tez zalecają by zalać trochę olejem przed montażem.Ale po to masz wizjerek-oczko by sprawdzić stan "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muodyv6 Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 U mnie wczoraj było to samo bo wlałem jak każą 3.7L i po odpaleniu czasem sie kontrolka zapalila wlanie na 4.5 rozwiązało sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Suchy, może ta kontrolka Ci się zapalała jak na gumie leciałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Olej dolany z rana, 300km nawinięte bez migania kontrolki = problem rozwiązany.Zamykam, ale zostawiam dla potomnych Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi