Olo Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2015 Chce odblokować swoją kawę er5. Rozebrałem gaźniki i słyszałem że trzeba te 2 dziurki czymś zakleić Miał ktoś z tym doświadczenie? 0 Cytuj
Suchy-wolk Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2015 Po czym wnioskujesz, że jest zablokowana? Bo jak czytam, że trzeba dwie dziurki zakleić to mnie strzela w kościach hehe 0 Cytuj Masylant – Marketing dla Motoryzacji Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
Olo Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ponieważ były właściciel tak mówił, sprowadzona jest z francji, nie idzie powyżej 140 O tych dziurkach znalazłem stare tematy na forum er5 ale tam wszystko umarło i nikt się nie odzywa 0 Cytuj
michal_lc4 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2015 No to zaklej i sprawdź. Tylko może się okazać że jest zblokowana wałkiem rozrządu, wydechem, etc Eeee... ja to bym jeszcze ze dwie wywiercił... 1 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel
Olo Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2015 Tym też jest zablokowana każda er5, od gpz musiał bym przekładać graty. 0 Cytuj
pawelnext22 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2015 A moduł zapłonowy ? 0 Cytuj
Madpawel Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2015 Te dwie dziurki powoduja ze przepustnica nie podnosi sie na maxa a co za tym idzie motocykl nie osiaga pełnej mocy.Najlepiej wymienic same przepustnice lub całe gazniki. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy
Olo Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2015 Jeszcze jedna dziurka jest od spodu. Tej też trzeba się pozbyć? Nie mogę znaleźć gaźnika na części a całego nie chce kupić bo może się okazać że kupie taki sam ;/ 0 Cytuj
Massi Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2015 jest coś takiego jak płynny metal, używałem kiedyś takiego specyfiku, aluminium trzymał się dobrze a po zastygnięciu można to szlifować wiercić itp. więc jak nie masz gdzie kupić części a chcesz to zalepić to jest to sposób, pytanie tylko co jeśli jednak nie złapie dobrze i poleci w gaźniki 0 Cytuj
Madpawel Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ta dziurka od spodu zostaje. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy
Olo Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2015 Dzięki,to tą od spodu nie ruszam Myślałem też żeby może lutem zaślepic te dziurki 0 Cytuj
Olo Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Zakleiłem te dziurki jakimś klejem do pękniętych bloków silnikowych Powiem że pomogło, powyżej 8000 obr idzie o wiele lepiej, myślę że kawci do H2R teraz dużo nie brakuje polecam taką przeróbkę, jak ktoś ma zblokowaną ercie Edytowane 1 Lutego 2016 przez Olo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.