Skocz do zawartości

Cb1 Czy Bandit 400?


Bercig

Rekomendowane odpowiedzi

Przyglądałem się Banditowi 400 swojego czasu. Kompaktowy motocykl, 4 gary ładnie brzmią, niecałe 60KM po odblokowaniu daje rade. Gorzej podobno z częściami zamiennymi, ale na pewno można go dostać w dość dobrej cenie. Z CB1 może być ten sam problem z częsciami co w Bandicie, a moze nawet większy.

Edytowane przez Przemooo (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB 500  B) Poważnie.

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale np. gs 500 jest chłodzony powietrzem to przy wyższych temperaturach jak w mieście nie będzie się grzał bardzo?

Żartujesz? Upalam enduro, kiedyś chłodzone powietrzem lub powietrzem/olejem, taki wiatrołap w jednym cylindrze jeszcze mi się nie zgrzał jakoś mocno w lesie, a to nie jest to samo co pyrkanie po mieście tylko mielenie praktycznie w miejscu czasem godzinę czasu w bagnie. A GSF 400 to niby jak jest chłodzony

 

Ale bierz CeBule 500, chłodzona wodą, nic się nie dzieje. CB 500 pełno wszędzie, czy to w ofertach sprzedaży czy w częściach zamiennych. Kultura pracy Hondy. Śmiesznie tania w eksploatacji. Zobacz ile jest CB1 czy GSF400, jedna sztuka na alle, musisz wziąć to co jest, a w 500'tkach przebierasz jak w ulęgałkach  :biggrin:

Edytowane przez michal_lc4 (wyświetl historię edycji)

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym obstawiał CB500, albo nawet mierzył w CBF600. Zależnie jaki budżet. A co do motocykli chłodzonych powietrzem, to one sa tak projektowane, by się nie przegrzewać. Mój pamiętny Zipp 250 był chłodzony powietrzem i śmigał az miło, w tym po mieście i kreska często bywała na czerwonym polu. Nic sie nie przegrzewało ;)

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl ma swoje lata wiec przejechane też trochę musi mieć. Z tego co wiem, przebieg 50k km to nic dla takiego silnika jeśli był prawidłowo serwisowany. Drugie tyle bez problemu przelata, a myślę, że nawet trzecie bez remontu też da rade ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jeszcze nie jedną budę napędzi, jak to mówią  :P

Przejżyj forum CB, niektórzy tam mają 130 - 150tyś nakręcone po świecie.

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tylko że dla niej 50 tys przebiegu to nie dużo, nie?

Tak jak przedmówcy: jeśli ktoś dbał i regularnie wymieniał olej i filtry to raczej na pewno zrobi do 200 tys. To nie są wysokoobrotowe silnik w sportach projektowane na 50-70 tys km. Cebule niejednokrotnie robiły i po 300 tys. Nawet jeśli czeka Cie remont silnika to też nie zabulisz milionów. Części tanie, ogólnodostępne. Ogółem pełno tego :smile:

Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...