Bercig Opublikowano 15 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Chce się przesiąść na cb1 lub bandita 400. Który polecacie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemooo Opublikowano 15 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Przyglądałem się Banditowi 400 swojego czasu. Kompaktowy motocykl, 4 gary ładnie brzmią, niecałe 60KM po odblokowaniu daje rade. Gorzej podobno z częściami zamiennymi, ale na pewno można go dostać w dość dobrej cenie. Z CB1 może być ten sam problem z częsciami co w Bandicie, a moze nawet większy. Edytowane 15 Listopada 2015 przez Przemooo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 15 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 CB 500 Poważnie. 0 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasLDZ Opublikowano 16 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Też skłaniałbym się ku CB500 , GS500 , różnica niewielka , kasa podobna, a części dostępne i jedne z najtańszych. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercig Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ale np. gs 500 jest chłodzony powietrzem to przy wyższych temperaturach jak w mieście nie będzie się grzał bardzo? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kande Opublikowano 16 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Powietrze daje radę ;-) w każdym razie w moim. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 16 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Ale np. gs 500 jest chłodzony powietrzem to przy wyższych temperaturach jak w mieście nie będzie się grzał bardzo? Żartujesz? Upalam enduro, kiedyś chłodzone powietrzem lub powietrzem/olejem, taki wiatrołap w jednym cylindrze jeszcze mi się nie zgrzał jakoś mocno w lesie, a to nie jest to samo co pyrkanie po mieście tylko mielenie praktycznie w miejscu czasem godzinę czasu w bagnie. A GSF 400 to niby jak jest chłodzony Ale bierz CeBule 500, chłodzona wodą, nic się nie dzieje. CB 500 pełno wszędzie, czy to w ofertach sprzedaży czy w częściach zamiennych. Kultura pracy Hondy. Śmiesznie tania w eksploatacji. Zobacz ile jest CB1 czy GSF400, jedna sztuka na alle, musisz wziąć to co jest, a w 500'tkach przebierasz jak w ulęgałkach Edytowane 16 Listopada 2015 przez michal_lc4 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Też bym obstawiał CB500, albo nawet mierzył w CBF600. Zależnie jaki budżet. A co do motocykli chłodzonych powietrzem, to one sa tak projektowane, by się nie przegrzewać. Mój pamiętny Zipp 250 był chłodzony powietrzem i śmigał az miło, w tym po mieście i kreska często bywała na czerwonym polu. Nic sie nie przegrzewało 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercig Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 przyjrzałem się tej CB 500 i nawet motorek fajny , tylko że dla niej 50 tys przebiegu to nie dużo, nie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemooo Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Motocykl ma swoje lata wiec przejechane też trochę musi mieć. Z tego co wiem, przebieg 50k km to nic dla takiego silnika jeśli był prawidłowo serwisowany. Drugie tyle bez problemu przelata, a myślę, że nawet trzecie bez remontu też da rade 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_lc4 Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Silnik jeszcze nie jedną budę napędzi, jak to mówią Przejżyj forum CB, niektórzy tam mają 130 - 150tyś nakręcone po świecie. 0 Cytuj Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane... SUPERMOTO LDZ Inspekcja Rowów Przydrożnych https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 tylko że dla niej 50 tys przebiegu to nie dużo, nie? Tak jak przedmówcy: jeśli ktoś dbał i regularnie wymieniał olej i filtry to raczej na pewno zrobi do 200 tys. To nie są wysokoobrotowe silnik w sportach projektowane na 50-70 tys km. Cebule niejednokrotnie robiły i po 300 tys. Nawet jeśli czeka Cie remont silnika to też nie zabulisz milionów. Części tanie, ogólnodostępne. Ogółem pełno tego 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercig Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 ok, dzięki za rade 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.