bartek4026e Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Mam problem z odkręceniem śrubek w pokrywce zbiorniczka płynu hamulcowego.Ani drgną a łebki prawie już wytarte.Może ma ktoś jakiś patent no taki problem? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 puknij pare razy młotkiem w srubokret wlozony w śrubki moze pomoże 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salvelinus Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Musi pomóc patent sprawdzony. Kiedyś były takie śrubokręciki z "udarem " w netto chyba . W trakcie pukania robił się obrót. Dobry patent czy przy zbiorniczku czy przy kolektorach. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 a jak nie to przyspawać srubokret do srubki - na 100% pomoże 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwutek Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 no chyba że drewnianą elektrodą 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madpawel Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 puknij pare razy młotkiem w srubokret wlozony w śrubki moze pomoże dokładnie tak, tylko trzeba miec do tego dobry srubokręt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pink-f Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Mam problem z odkręceniem śrubek w pokrywce zbiorniczka płynu hamulcowego.Ani drgną a łebki prawie już wytarte.Może ma ktoś jakiś patent no taki problem?miałem tak, nie pomogło nic, musiałem rozwiercić śruby 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preker84 Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 nanjlepszy sposób na zapieczone śruby to palnik tylko przy śrubkach od zbiorniczka hmmmmm.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JASTRZAB Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 Musi pomóc patent sprawdzony. Kiedyś były takie śrubokręciki z "udarem " w netto chyba . W trakcie pukania robił się obrót. Dobry patent czy przy zbiorniczku czy przy kolektorach.DOKŁADENIE TEŻ MAM NA WYPOSAŻENIU WARSZTATU UDAROWY ŚRUBOKRĘT , POTRAFI ŚRUBCE ŁEB UKRĘCIĆ JAK JEST OPORNA 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_sokol Posted May 29, 2012 Report Share Posted May 29, 2012 Zapieczone śruby można lekko podlać płynem hamulcowym, ma dobre właściwości penetrujące i smarujące. Przeważnie się udawało, z wyjątkiem tych ukręconych Płyn hamulcowy pomaga też przy skorodowanym gwincie, tyle tylko, że wtedy bobrze użyć też szczotki drucianej. I jeszcze jedno, lepiej nie zalać płynem lakieru, bo może mu zaszkodzić.Przeczytałem właśnie początek wątku w tym przypadku mój pomysł może nie pomóc :/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sv_650s_04 Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Ja przerabiałem ten problem i nic nie dawało rady. Nie chciałem wiercić, palnik nie wchodził w grę... Poczytałem w necie i tam gdzieś na forum, polecili preparat Klenn Flo http://kleenflo.pl/preparat-penetruj%C4%85co-smaruj%C4%85cy-z-teflonem Po 30 minutach śrubka się odkręciła i po sprawie. Koszt też nieduży (ok. 27zł za dużą puchę), a WD40 wymięka!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scOti Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 ja polecam preparat brake away, wiele razy przydał się przy aucie i motocyklu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavulon Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 w razie gdyby nic nie pomogło, to jest jeszcze zestaw wkrętaków w różnym rozmiarze. Ja tak wykręcałem bolce w zaciskach. Działa to na zasadzie lewego gwintu, wierci się w śrubie otwór i wkręca lewy gwint w momencie gdy wkrętak się zablokuje cała siła idzie na wykręcenie śruby. A jeśli śrubki są malutkie to chyba jedynie opcja rozwiercenia łebków zdjęcie pokrywki i spróbować wykręcić same gwinty, jak nie ma łebków to gwint nie jest taki naciągnięty. Wszystko zależy od tego jak to wygląda, najlepsze pomysły przychodzą w trakcie robienia 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.