Skocz do zawartości

 

Zapraszamy do galerii zdjęć z Rozpoczęcia Sezonu Motocyklowego w Łodzi; - więcej informacji tutaj.

banner_galeria.png

Co Wybrac, R1,1000Rr Czy Gsxr 750/1000?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;

Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac?

Opublikowano (edytowane)

Jak traktujesz moto tak ono Ci sluzy :-)

Litry sa mocno przeciazone z racji mocy i uzytkownikow pragnacych wrazen...

 

Osobiscie polecam Gixxa ;-)

Mam drugi sezon i jest tfuuu tfuuu (by nie zapeszyc) bezawaryjny :-)

A mocy wystarczy na dlugo ;-)

 

R1 i Cbrki maja wieksze problemy techniczne bo sa popularniejsze i przechodza z rak do rak :-)

 

Najlepiej sie przejechac i dopasowac do siebie :-)

Edytowane przez fred89 (wyświetl historię edycji)

qxK0W5f.jpg

Opublikowano

Rowniez sklanialbym sie do CBR lub GSXR

Problemy w ramach GSXRow byly tylko w modelach K5-K6

Opublikowano

dzieki za wypowiedzi, a ma ktos cbr 1000rr i moze podzielic sie opiniami ? :smile:

Opublikowano

Mialem kilka i jak dla mnie:

 

+wygodna pozycja

+umiarkowane spalanie

 

-korci zeby ostro wkrecac na kazdej prostej :smile:  (nie umialem nim spokojnie jezdzic)

-nie czuc realnej predkosci (jadac przez wies 190 km/h  wydawalo mi sie ze jade ok 80 km/h)

-maly schowek

Opublikowano

A musi byc sport gdzie pow 200 km to meczarnia? Moze ostry naked ktory nie ustepuje osiagami sportom?

jakies konkretne propozycje?

Opublikowano

Mi marzy się BMW s1000rr, którego brakuje w tym zestawieniu. Nawet ten z pierwszy z 2008r, ale w Polsce jest ich jak na lekarstwo i nie ta półka cenowa.

Opublikowano

Przy nowszym sprzęcie kierował bym się bardziej ceną części, dostępnością i serwisem. Serwisem Hodny, dostępnością części przede wszystkim, ale też i ich ceną jestem pozytywnie zaskoczony. Hodna Profi na Obywatelskiej ściąga wszystko co chcę w ciągu ~2dni, ceny jak w ASO (wiadomo) ale do przełknięcia.

Kiedyś urwałem śrubkę przelewu oleju w Kawie GPZ, prawie miesiąc czekania a koszt 60zł jak za kawałek aluminium z gwintem... masakra.

 

W wrześniowym Motocyklu czytałem test o CBR 1000 z 2008r po 50tyś km i summa summarum wypadł średnio. Ale pewnie i tak to będzie ten kolejny...

Opublikowano (edytowane)

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;

Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac?

Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu.

Edytowane przez Matik (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu.

z motocykli uwazam jedynie honde i suzuki, a yamaha to "jak juz"...na kawasaki wgl nie patrze szczerze mowiac, jestem swiadomy tego ze moto ktore kupie nie bedzie wygodne; poza tym nie szukam turystyka wiec samo mowi przez siebie;

Opublikowano

Sorry ale żyjemy w 21 wieku i nie ma problemów z częściami :smile:, zwłaszcza dla nowych motocykli (przy używanych możliwe bo nie ma wszystkiego na stanie), w 48-72 h można sprowadzić z drugiego końca Europy jedną śrubkę. Przy nowym moto trzeba przestrzegać warunków dotarcia silnika i wszystkich przeglądów itp. to nie będzie żadnych problemów i części nie będą potrzebne.

W 21 wieku ale z 10 lat temu problemy były. Pewnie faktycznie się pozmieniało i nie ma problemu z dostępnością. ;)

Opublikowano

wlosi niech robia pizze ale nie pojazdy jak dla mnie;

a co do pozostalych trzeba miec wiekszy kapital

Opublikowano

:smile: A jezdziles Ducatem albo Aprilia kiedykolwiek? Kazdy ma prawo do swojego zdania i tego nie krytykuje ale trzeba byc obiektywnym.

popieram, kto co lubi; nie jezdzilem

Opublikowano

Co wybrać mojego Gsx-r 750 .Masz hajs zapraszam :riding:

Opublikowano

Zobacz które moto jest najlepiej przystosowane do twojej postury. Wszystkie motocykle są wspaniałe ale jak w dalszą trasę to sport odpada. Trudno korzystać ze sprzętu. Ja bym wybierał kompromis: dobra pozycja i silnik który czujesz pod manetką. :smile:

large.593303dbf0906_NapisthebeginerR.jpg.d8326e9181116ec3f6b8722b716ec5c8.jpg

Opublikowano

 

 

Zobacz które moto jest najlepiej przystosowane do twojej postury.

 

Przyspamuję stroną, która mnie bardzo pomogła w wyborze (tylko trzeba sobie ręce i nogi pomierzyć ;) ) - http://cycle-ergo.com/

Opublikowano

 

 

Przyspamuję stroną, która mnie bardzo pomogła w wyborze (tylko trzeba sobie ręce i nogi pomierzyć ;) ) - http://cycle-ergo.com/

 

Ale super to znalazłeś, nawet nie przypuszczałem, że jest to możliwe. To zawsze była dla mnie pierwsza informacja przy wyborze tj. wstępnie patrzyłem na jakiej wysokości jest siedzisko w stosunku do manetek. A tutaj teoretycznie można wszystko zobaczyć. Super strona.

large.593303dbf0906_NapisthebeginerR.jpg.d8326e9181116ec3f6b8722b716ec5c8.jpg

Opublikowano

na pewno bedzie to jakis sport,aczkolwiek chodzi mi tez po glowie jakas nowsza 600 mimo wszystko. . . 

Opublikowano

Najpierw zadaj sobie pytanie jak chcesz użytkować motocykl :smile: Jeżeli jeździsz czasem na tor to litr na pewno będzie mniej poręczny niż 600 czy 750 od suzuki o ktorym byla mowa... A jeżeli nie potrzebna Ci poręczność to liter mógłby być...

 

Tak jak to jeden kolega z forum powiedział najfajniejszym kompromisem jest właśnie klasa 750 której na rynku prawie nie ma... Masa 600-ki a osiagi nie mało gorsze od litra. Suzuki GSX-r 750 jest tego dobrym przykładem...

Opublikowano

Najpierw zadaj sobie pytanie jak chcesz użytkować motocykl :smile: Jeżeli jeździsz czasem na tor to litr na pewno będzie mniej poręczny niż 600 czy 750 od suzuki o ktorym byla mowa... A jeżeli nie potrzebna Ci poręczność to liter mógłby być...

 

 

GSXR750 ma tą samą ramę co 1000. Poprawcie mnie jeśli się mylę..

Musisz sam zdecydować co potrzebujesz, czy litra czy 600. A model to już inna kwesita.

Opublikowano

Zależy pewnie jeszcze od generacji GSX-R ale 600 i 750 mają taką samą ramę, zaś 1000 ma inną ramę :smile:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

coraz blizej jestem ku zmianie moto :smile: bylem nastawiony na gsxr 750 k4-k5 ale doczytalem ze posiadaja one dosc slaba skrzynie (wypada 5-6bieg),moze ktos sie wypowiedziec w tym temacie? im wiecej czytam tym bardziej sie zniechecam tak naprawde... 

Opublikowano

coraz blizej jestem ku zmianie moto :smile: bylem nastawiony na gsxr 750 k4-k5 ale doczytalem ze posiadaja one dosc slaba skrzynie (wypada 5-6bieg),moze ktos sie wypowiedziec w tym temacie? im wiecej czytam tym bardziej sie zniechecam tak naprawde... 

chłopie przestań czytać baśnie, pogadaj z ludźmi którzy jeździli na nich pare sezonów, te mity piszą internetowe trole jeżdżący na komarach, gdzieś tam coś usłyszeli, napisali dalej i tak sie bierze gówniany motocykl, gdyby tak brać wszystkie wpisy pod uwage to nie ma dobrego moto, o 954 tez pisali ze pęka głowica i inne pierdy, owszem w w pierwszym roku produkcji były takie przypadki jak ktoś pałował na zimnym ale honda miała z tego tytułu akcje serwisową i wymieniali wadliwe głowice, modele z 2003 już są pozbawione tego, to samo z gsxr, za***ać skrzynie to moge ci w każdym nawet nowym moto w 2 dni, prędzej musisz uważać na ramy w k4-k5 bo one lubią strzelić szczególnie jak jakiś apacz gwoździe wbijał po schodzeniu z gumy

Opublikowano

To prawda. Zdarzają się awarie we wszystkim. Kup moto, które w zakładanym budżecie będzie w najlepszym stanie. 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...