Skocz do zawartości
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
master611

Co Wybrac, R1,1000Rr Czy Gsxr 750/1000?

Polecane posty

master611

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;

Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fred89

Jak traktujesz moto tak ono Ci sluzy :-)

Litry sa mocno przeciazone z racji mocy i uzytkownikow pragnacych wrazen...

 

Osobiscie polecam Gixxa ;-)

Mam drugi sezon i jest tfuuu tfuuu (by nie zapeszyc) bezawaryjny :-)

A mocy wystarczy na dlugo ;-)

 

R1 i Cbrki maja wieksze problemy techniczne bo sa popularniejsze i przechodza z rak do rak :-)

 

Najlepiej sie przejechac i dopasowac do siebie :-)

Edytowano przez fred89 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal750

Rowniez sklanialbym sie do CBR lub GSXR

Problemy w ramach GSXRow byly tylko w modelach K5-K6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master611

dzieki za wypowiedzi, a ma ktos cbr 1000rr i moze podzielic sie opiniami ? :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal750

Mialem kilka i jak dla mnie:

 

+wygodna pozycja

+umiarkowane spalanie

 

-korci zeby ostro wkrecac na kazdej prostej :smile:  (nie umialem nim spokojnie jezdzic)

-nie czuc realnej predkosci (jadac przez wies 190 km/h  wydawalo mi sie ze jade ok 80 km/h)

-maly schowek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

A musi byc sport gdzie pow 200 km to meczarnia? Moze ostry naked ktory nie ustepuje osiagami sportom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master611

A musi byc sport gdzie pow 200 km to meczarnia? Moze ostry naked ktory nie ustepuje osiagami sportom?

jakies konkretne propozycje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Tuono? Monster 1200? Speed triple 1050?

Street fighter ducati?

Ewentualnie moj monster 821 ale to nie litr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzery

Mi marzy się BMW s1000rr, którego brakuje w tym zestawieniu. Nawet ten z pierwszy z 2008r, ale w Polsce jest ich jak na lekarstwo i nie ta półka cenowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Mi marzy się BMW s1000rr, którego brakuje w tym zestawieniu. Nawet ten z pierwszy z 2008r, ale w Polsce jest ich jak na lekarstwo i nie ta półka cenowa.

O tym zapomnialem, tez super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzery

Przy nowszym sprzęcie kierował bym się bardziej ceną części, dostępnością i serwisem. Serwisem Hodny, dostępnością części przede wszystkim, ale też i ich ceną jestem pozytywnie zaskoczony. Hodna Profi na Obywatelskiej ściąga wszystko co chcę w ciągu ~2dni, ceny jak w ASO (wiadomo) ale do przełknięcia.

Kiedyś urwałem śrubkę przelewu oleju w Kawie GPZ, prawie miesiąc czekania a koszt 60zł jak za kawałek aluminium z gwintem... masakra.

 

W wrześniowym Motocyklu czytałem test o CBR 1000 z 2008r po 50tyś km i summa summarum wypadł średnio. Ale pewnie i tak to będzie ten kolejny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

Przy nowszym sprzęcie kierował bym się bardziej ceną części, dostępnością i serwisem. Serwisem Hodny, dostępnością części przede wszystkim, ale też i ich ceną jestem pozytywnie zaskoczony. Hodna Profi na Obywatelskiej ściąga wszystko co chcę w ciągu ~2dni, ceny jak w ASO (wiadomo) ale do przełknięcia.

Kiedyś urwałem śrubkę przelewu oleju w Kawie GPZ, prawie miesiąc czekania a koszt 60zł jak za kawałek aluminium z gwintem... masakra.

 

W wrześniowym Motocyklu czytałem test o CBR 1000 z 2008r po 50tyś km i summa summarum wypadł średnio. Ale pewnie i tak to będzie ten kolejny...

Sorry ale żyjemy w 21 wieku i nie ma problemów z częściami :smile:, zwłaszcza dla nowych motocykli (przy używanych możliwe bo nie ma wszystkiego na stanie), w 48-72 h można sprowadzić z drugiego końca Europy jedną śrubkę. Przy nowym moto trzeba przestrzegać warunków dotarcia silnika i wszystkich przeglądów itp. to nie będzie żadnych problemów i części nie będą potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;

Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac?

Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu.

Edytowano przez Matik (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master611

Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu.

z motocykli uwazam jedynie honde i suzuki, a yamaha to "jak juz"...na kawasaki wgl nie patrze szczerze mowiac, jestem swiadomy tego ze moto ktore kupie nie bedzie wygodne; poza tym nie szukam turystyka wiec samo mowi przez siebie;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzery

Sorry ale żyjemy w 21 wieku i nie ma problemów z częściami :smile:, zwłaszcza dla nowych motocykli (przy używanych możliwe bo nie ma wszystkiego na stanie), w 48-72 h można sprowadzić z drugiego końca Europy jedną śrubkę. Przy nowym moto trzeba przestrzegać warunków dotarcia silnika i wszystkich przeglądów itp. to nie będzie żadnych problemów i części nie będą potrzebne.

W 21 wieku ale z 10 lat temu problemy były. Pewnie faktycznie się pozmieniało i nie ma problemu z dostępnością. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl

z motocykli uwazam jedynie honde i suzuki, a yamaha to "jak juz"...na kawasaki wgl nie patrze szczerze mowiac, jestem swiadomy tego ze moto ktore kupie nie bedzie

wygodne; poza tym nie szukam turystyka wiec samo mowi przez siebie;

Probuje doszukac sie jakiejs logiki w wyborze tylko Hondy i Suzuki? Dlaczego tylko te marki? Co z np z Triumphem, Ducati, BMW,KTM, Aprilia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master611

wlosi niech robia pizze ale nie pojazdy jak dla mnie;

a co do pozostalych trzeba miec wiekszy kapital

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matthewspl
:smile: A jezdziles Ducatem albo Aprilia kiedykolwiek? Kazdy ma prawo do swojego zdania i tego nie krytykuje ale trzeba byc obiektywnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master611

:smile: A jezdziles Ducatem albo Aprilia kiedykolwiek? Kazdy ma prawo do swojego zdania i tego nie krytykuje ale trzeba byc obiektywnym.

popieram, kto co lubi; nie jezdzilem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomahouk

Co wybrać mojego Gsx-r 750 .Masz hajs zapraszam :riding:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek rst1000

Zobacz które moto jest najlepiej przystosowane do twojej postury. Wszystkie motocykle są wspaniałe ale jak w dalszą trasę to sport odpada. Trudno korzystać ze sprzętu. Ja bym wybierał kompromis: dobra pozycja i silnik który czujesz pod manetką. :smile:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kabzior

 

 

Zobacz które moto jest najlepiej przystosowane do twojej postury.

 

Przyspamuję stroną, która mnie bardzo pomogła w wyborze (tylko trzeba sobie ręce i nogi pomierzyć ;) ) - http://cycle-ergo.com/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysiek rst1000

 

 

Przyspamuję stroną, która mnie bardzo pomogła w wyborze (tylko trzeba sobie ręce i nogi pomierzyć ;) ) - http://cycle-ergo.com/

 

Ale super to znalazłeś, nawet nie przypuszczałem, że jest to możliwe. To zawsze była dla mnie pierwsza informacja przy wyborze tj. wstępnie patrzyłem na jakiej wysokości jest siedzisko w stosunku do manetek. A tutaj teoretycznie można wszystko zobaczyć. Super strona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master611

na pewno bedzie to jakis sport,aczkolwiek chodzi mi tez po glowie jakas nowsza 600 mimo wszystko. . . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×