Jump to content

Co Wybrac, R1,1000Rr Czy Gsxr 750/1000?


master611
 Share

Recommended Posts

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;

Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac?

Link to comment
Share on other sites

Jak traktujesz moto tak ono Ci sluzy :-)

Litry sa mocno przeciazone z racji mocy i uzytkownikow pragnacych wrazen...

 

Osobiscie polecam Gixxa ;-)

Mam drugi sezon i jest tfuuu tfuuu (by nie zapeszyc) bezawaryjny :-)

A mocy wystarczy na dlugo ;-)

 

R1 i Cbrki maja wieksze problemy techniczne bo sa popularniejsze i przechodza z rak do rak :-)

 

Najlepiej sie przejechac i dopasowac do siebie :-)

Edited by fred89 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

dzieki za wypowiedzi, a ma ktos cbr 1000rr i moze podzielic sie opiniami ? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mialem kilka i jak dla mnie:

 

+wygodna pozycja

+umiarkowane spalanie

 

-korci zeby ostro wkrecac na kazdej prostej :smile:  (nie umialem nim spokojnie jezdzic)

-nie czuc realnej predkosci (jadac przez wies 190 km/h  wydawalo mi sie ze jade ok 80 km/h)

-maly schowek

Link to comment
Share on other sites

A musi byc sport gdzie pow 200 km to meczarnia? Moze ostry naked ktory nie ustepuje osiagami sportom?

jakies konkretne propozycje?

Link to comment
Share on other sites

Mi marzy się BMW s1000rr, którego brakuje w tym zestawieniu. Nawet ten z pierwszy z 2008r, ale w Polsce jest ich jak na lekarstwo i nie ta półka cenowa.

Link to comment
Share on other sites

Przy nowszym sprzęcie kierował bym się bardziej ceną części, dostępnością i serwisem. Serwisem Hodny, dostępnością części przede wszystkim, ale też i ich ceną jestem pozytywnie zaskoczony. Hodna Profi na Obywatelskiej ściąga wszystko co chcę w ciągu ~2dni, ceny jak w ASO (wiadomo) ale do przełknięcia.

Kiedyś urwałem śrubkę przelewu oleju w Kawie GPZ, prawie miesiąc czekania a koszt 60zł jak za kawałek aluminium z gwintem... masakra.

 

W wrześniowym Motocyklu czytałem test o CBR 1000 z 2008r po 50tyś km i summa summarum wypadł średnio. Ale pewnie i tak to będzie ten kolejny...

Link to comment
Share on other sites

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;

Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac?

Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu.

Edited by Matik (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu.

z motocykli uwazam jedynie honde i suzuki, a yamaha to "jak juz"...na kawasaki wgl nie patrze szczerze mowiac, jestem swiadomy tego ze moto ktore kupie nie bedzie wygodne; poza tym nie szukam turystyka wiec samo mowi przez siebie;

Link to comment
Share on other sites

Sorry ale żyjemy w 21 wieku i nie ma problemów z częściami :smile:, zwłaszcza dla nowych motocykli (przy używanych możliwe bo nie ma wszystkiego na stanie), w 48-72 h można sprowadzić z drugiego końca Europy jedną śrubkę. Przy nowym moto trzeba przestrzegać warunków dotarcia silnika i wszystkich przeglądów itp. to nie będzie żadnych problemów i części nie będą potrzebne.

W 21 wieku ale z 10 lat temu problemy były. Pewnie faktycznie się pozmieniało i nie ma problemu z dostępnością. ;)

Link to comment
Share on other sites

wlosi niech robia pizze ale nie pojazdy jak dla mnie;

a co do pozostalych trzeba miec wiekszy kapital

Link to comment
Share on other sites

:smile: A jezdziles Ducatem albo Aprilia kiedykolwiek? Kazdy ma prawo do swojego zdania i tego nie krytykuje ale trzeba byc obiektywnym.

popieram, kto co lubi; nie jezdzilem

Link to comment
Share on other sites

Krzysiek rst1000

Zobacz które moto jest najlepiej przystosowane do twojej postury. Wszystkie motocykle są wspaniałe ale jak w dalszą trasę to sport odpada. Trudno korzystać ze sprzętu. Ja bym wybierał kompromis: dobra pozycja i silnik który czujesz pod manetką. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Krzysiek rst1000

 

 

Przyspamuję stroną, która mnie bardzo pomogła w wyborze (tylko trzeba sobie ręce i nogi pomierzyć ;) ) - http://cycle-ergo.com/

 

Ale super to znalazłeś, nawet nie przypuszczałem, że jest to możliwe. To zawsze była dla mnie pierwsza informacja przy wyborze tj. wstępnie patrzyłem na jakiej wysokości jest siedzisko w stosunku do manetek. A tutaj teoretycznie można wszystko zobaczyć. Super strona.

Link to comment
Share on other sites

na pewno bedzie to jakis sport,aczkolwiek chodzi mi tez po glowie jakas nowsza 600 mimo wszystko. . . 

Link to comment
Share on other sites

Najpierw zadaj sobie pytanie jak chcesz użytkować motocykl :smile: Jeżeli jeździsz czasem na tor to litr na pewno będzie mniej poręczny niż 600 czy 750 od suzuki o ktorym byla mowa... A jeżeli nie potrzebna Ci poręczność to liter mógłby być...

 

Tak jak to jeden kolega z forum powiedział najfajniejszym kompromisem jest właśnie klasa 750 której na rynku prawie nie ma... Masa 600-ki a osiagi nie mało gorsze od litra. Suzuki GSX-r 750 jest tego dobrym przykładem...

Link to comment
Share on other sites

Najpierw zadaj sobie pytanie jak chcesz użytkować motocykl :smile: Jeżeli jeździsz czasem na tor to litr na pewno będzie mniej poręczny niż 600 czy 750 od suzuki o ktorym byla mowa... A jeżeli nie potrzebna Ci poręczność to liter mógłby być...

 

 

GSXR750 ma tą samą ramę co 1000. Poprawcie mnie jeśli się mylę..

Musisz sam zdecydować co potrzebujesz, czy litra czy 600. A model to już inna kwesita.

Link to comment
Share on other sites

Zależy pewnie jeszcze od generacji GSX-R ale 600 i 750 mają taką samą ramę, zaś 1000 ma inną ramę :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

coraz blizej jestem ku zmianie moto :smile: bylem nastawiony na gsxr 750 k4-k5 ale doczytalem ze posiadaja one dosc slaba skrzynie (wypada 5-6bieg),moze ktos sie wypowiedziec w tym temacie? im wiecej czytam tym bardziej sie zniechecam tak naprawde... 

Link to comment
Share on other sites

coraz blizej jestem ku zmianie moto :smile: bylem nastawiony na gsxr 750 k4-k5 ale doczytalem ze posiadaja one dosc slaba skrzynie (wypada 5-6bieg),moze ktos sie wypowiedziec w tym temacie? im wiecej czytam tym bardziej sie zniechecam tak naprawde... 

chłopie przestań czytać baśnie, pogadaj z ludźmi którzy jeździli na nich pare sezonów, te mity piszą internetowe trole jeżdżący na komarach, gdzieś tam coś usłyszeli, napisali dalej i tak sie bierze gówniany motocykl, gdyby tak brać wszystkie wpisy pod uwage to nie ma dobrego moto, o 954 tez pisali ze pęka głowica i inne pierdy, owszem w w pierwszym roku produkcji były takie przypadki jak ktoś pałował na zimnym ale honda miała z tego tytułu akcje serwisową i wymieniali wadliwe głowice, modele z 2003 już są pozbawione tego, to samo z gsxr, za***ać skrzynie to moge ci w każdym nawet nowym moto w 2 dni, prędzej musisz uważać na ramy w k4-k5 bo one lubią strzelić szczególnie jak jakiś apacz gwoździe wbijał po schodzeniu z gumy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...