master611 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy; Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred89 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) Jak traktujesz moto tak ono Ci sluzy :-) Litry sa mocno przeciazone z racji mocy i uzytkownikow pragnacych wrazen... Osobiscie polecam Gixxa ;-) Mam drugi sezon i jest tfuuu tfuuu (by nie zapeszyc) bezawaryjny :-) A mocy wystarczy na dlugo ;-) R1 i Cbrki maja wieksze problemy techniczne bo sa popularniejsze i przechodza z rak do rak :-) Najlepiej sie przejechac i dopasowac do siebie :-) Edytowane 20 Września 2015 przez fred89 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Rowniez sklanialbym sie do CBR lub GSXR Problemy w ramach GSXRow byly tylko w modelach K5-K6 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 dzieki za wypowiedzi, a ma ktos cbr 1000rr i moze podzielic sie opiniami ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Mialem kilka i jak dla mnie: +wygodna pozycja +umiarkowane spalanie -korci zeby ostro wkrecac na kazdej prostej (nie umialem nim spokojnie jezdzic) -nie czuc realnej predkosci (jadac przez wies 190 km/h wydawalo mi sie ze jade ok 80 km/h) -maly schowek 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 A musi byc sport gdzie pow 200 km to meczarnia? Moze ostry naked ktory nie ustepuje osiagami sportom? jakies konkretne propozycje? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzery Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Mi marzy się BMW s1000rr, którego brakuje w tym zestawieniu. Nawet ten z pierwszy z 2008r, ale w Polsce jest ich jak na lekarstwo i nie ta półka cenowa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzery Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Przy nowszym sprzęcie kierował bym się bardziej ceną części, dostępnością i serwisem. Serwisem Hodny, dostępnością części przede wszystkim, ale też i ich ceną jestem pozytywnie zaskoczony. Hodna Profi na Obywatelskiej ściąga wszystko co chcę w ciągu ~2dni, ceny jak w ASO (wiadomo) ale do przełknięcia. Kiedyś urwałem śrubkę przelewu oleju w Kawie GPZ, prawie miesiąc czekania a koszt 60zł jak za kawałek aluminium z gwintem... masakra. W wrześniowym Motocyklu czytałem test o CBR 1000 z 2008r po 50tyś km i summa summarum wypadł średnio. Ale pewnie i tak to będzie ten kolejny... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matik Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy; Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac? Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu. Edytowane 21 Września 2015 przez Matik (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 21 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu. z motocykli uwazam jedynie honde i suzuki, a yamaha to "jak juz"...na kawasaki wgl nie patrze szczerze mowiac, jestem swiadomy tego ze moto ktore kupie nie bedzie wygodne; poza tym nie szukam turystyka wiec samo mowi przez siebie; 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzery Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Sorry ale żyjemy w 21 wieku i nie ma problemów z częściami , zwłaszcza dla nowych motocykli (przy używanych możliwe bo nie ma wszystkiego na stanie), w 48-72 h można sprowadzić z drugiego końca Europy jedną śrubkę. Przy nowym moto trzeba przestrzegać warunków dotarcia silnika i wszystkich przeglądów itp. to nie będzie żadnych problemów i części nie będą potrzebne. W 21 wieku ale z 10 lat temu problemy były. Pewnie faktycznie się pozmieniało i nie ma problemu z dostępnością. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 21 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 wlosi niech robia pizze ale nie pojazdy jak dla mnie; a co do pozostalych trzeba miec wiekszy kapital 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 21 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 A jezdziles Ducatem albo Aprilia kiedykolwiek? Kazdy ma prawo do swojego zdania i tego nie krytykuje ale trzeba byc obiektywnym. popieram, kto co lubi; nie jezdzilem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Suchy-wolk Opublikowano 21 Września 2015 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy; Pytanie czy litr Ci potrzebny? Każdy jeździ czym lubi, ale nie gadaj, że Ci mocy brakuje w F4 bo taką samą jeżdżę po torze i 100 koni robi swoje, wystarczy pokręcić na obrotach A tak poważnie. Przejedź się 600'tką nowszej generacji, a zobaczysz jak dużo da Ci przesiadka na motocykl z wtryskiem, który ma 20 KM więcej. Skoro pozostajesz przy Hondzie, proponuję 600RR (im nowsza tym lepsza). Zaoszczędzisz kasę na eksploatacji, a douczysz się jeździć sprzętem. Jak nie 600RR, to GSX-R 750 będzie moim zdaniem bezkonkurencyjny, bo wybaczy Ci dużo więcej niż litrowy 200 konny przecinak. 5 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomahouk Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Co wybrać mojego Gsx-r 750 .Masz hajs zapraszam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Zobacz które moto jest najlepiej przystosowane do twojej postury. Wszystkie motocykle są wspaniałe ale jak w dalszą trasę to sport odpada. Trudno korzystać ze sprzętu. Ja bym wybierał kompromis: dobra pozycja i silnik który czujesz pod manetką. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabzior Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Zobacz które moto jest najlepiej przystosowane do twojej postury. Przyspamuję stroną, która mnie bardzo pomogła w wyborze (tylko trzeba sobie ręce i nogi pomierzyć ) - http://cycle-ergo.com/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Przyspamuję stroną, która mnie bardzo pomogła w wyborze (tylko trzeba sobie ręce i nogi pomierzyć ) - http://cycle-ergo.com/ Ale super to znalazłeś, nawet nie przypuszczałem, że jest to możliwe. To zawsze była dla mnie pierwsza informacja przy wyborze tj. wstępnie patrzyłem na jakiej wysokości jest siedzisko w stosunku do manetek. A tutaj teoretycznie można wszystko zobaczyć. Super strona. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 na pewno bedzie to jakis sport,aczkolwiek chodzi mi tez po glowie jakas nowsza 600 mimo wszystko. . . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podkopnik Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Najpierw zadaj sobie pytanie jak chcesz użytkować motocykl Jeżeli jeździsz czasem na tor to litr na pewno będzie mniej poręczny niż 600 czy 750 od suzuki o ktorym byla mowa... A jeżeli nie potrzebna Ci poręczność to liter mógłby być... Tak jak to jeden kolega z forum powiedział najfajniejszym kompromisem jest właśnie klasa 750 której na rynku prawie nie ma... Masa 600-ki a osiagi nie mało gorsze od litra. Suzuki GSX-r 750 jest tego dobrym przykładem... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzery Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Najpierw zadaj sobie pytanie jak chcesz użytkować motocykl Jeżeli jeździsz czasem na tor to litr na pewno będzie mniej poręczny niż 600 czy 750 od suzuki o ktorym byla mowa... A jeżeli nie potrzebna Ci poręczność to liter mógłby być... GSXR750 ma tą samą ramę co 1000. Poprawcie mnie jeśli się mylę.. Musisz sam zdecydować co potrzebujesz, czy litra czy 600. A model to już inna kwesita. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4512 Opublikowano 27 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Zależy pewnie jeszcze od generacji GSX-R ale 600 i 750 mają taką samą ramę, zaś 1000 ma inną ramę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 coraz blizej jestem ku zmianie moto bylem nastawiony na gsxr 750 k4-k5 ale doczytalem ze posiadaja one dosc slaba skrzynie (wypada 5-6bieg),moze ktos sie wypowiedziec w tym temacie? im wiecej czytam tym bardziej sie zniechecam tak naprawde... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 10 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 coraz blizej jestem ku zmianie moto bylem nastawiony na gsxr 750 k4-k5 ale doczytalem ze posiadaja one dosc slaba skrzynie (wypada 5-6bieg),moze ktos sie wypowiedziec w tym temacie? im wiecej czytam tym bardziej sie zniechecam tak naprawde... chłopie przestań czytać baśnie, pogadaj z ludźmi którzy jeździli na nich pare sezonów, te mity piszą internetowe trole jeżdżący na komarach, gdzieś tam coś usłyszeli, napisali dalej i tak sie bierze gówniany motocykl, gdyby tak brać wszystkie wpisy pod uwage to nie ma dobrego moto, o 954 tez pisali ze pęka głowica i inne pierdy, owszem w w pierwszym roku produkcji były takie przypadki jak ktoś pałował na zimnym ale honda miała z tego tytułu akcje serwisową i wymieniali wadliwe głowice, modele z 2003 już są pozbawione tego, to samo z gsxr, za***ać skrzynie to moge ci w każdym nawet nowym moto w 2 dni, prędzej musisz uważać na ramy w k4-k5 bo one lubią strzelić szczególnie jak jakiś apacz gwoździe wbijał po schodzeniu z gumy 2 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 10 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 To prawda. Zdarzają się awarie we wszystkim. Kup moto, które w zakładanym budżecie będzie w najlepszym stanie. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.