Jump to content

Lidl Tydzień Motocyklisty

adany_76
 Share

Recommended Posts

Z racji tego iż jestem kierowcą rozwożącym towar do sklepów lidl , mam dostęp do wcześniejszych gazetek promocyjnych . wczoraj podczas załadunku wpadła mi w ręce gazetka , w której lidl wprowadzi tydzień dla motocyklisty . promocja będzie od 24.03.2012 . pozwoliłem sobie zrobić fotki artykułów i wydaje mi się że niektóre rzeczy są dosyć interesujące

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

no prosze wiadomosci z pierwszej reki:D zna ktos ta firme Crivit? kasku czy rekawic nie kupilbym w lidlu ale rzeczy typu odziez termoaktywna mozliwe ze jest godna uwagi

oo...blokada na koło :P stara czasami nie chce mi się otwierać więc chyba pora na zmianę..

Ten sam producent wiec oczekuje podobnej jakości.Blokada też fajna sprawa, tania, odstraszy a jak bedą chcieli podpier.. maszynę to i tak to zrobią ;)

Siemka ja w tamtym roku kupiłem tangbaga tego z lidla i jestem z niego bardzo zadowolony jest pakowny i wygodny polecam

Krzysztofor

Kurcze, jak na złość :sad2:. chcesz kupić pas na Nery to nie można doczekać się w lidlu, a tu zakupiony dziś i musiałem przeczytać, że jest :PA co tam kupi się drugi na zaś lub dla pleczaczka :smile:

Filet: tylko nie poluj w lidlu na kaczeńcowej, ja obstawiam ten teren ;) chociaż dla dwóch wystarczy myślę.

I pewnie trzeba będzie jechać z samego rana bo jak zwykle po południu już nic nie będzie :|

najlepiej zadzownic do lidla pod numer: 800 - 507 - 777 (Pon.-Sob.: 8:00 - 19:00), podać adres sklepu i poprosić o zostawienie przy dostawie konkretnego produktu dla Was

dosyć ciekawie prezentuje się plecak wygląda na solidny i pakowny