Skocz do zawartości

Lidl Tydzień Motocyklisty


Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego iż jestem kierowcą rozwożącym towar do sklepów lidl , mam dostęp do wcześniejszych gazetek promocyjnych . wczoraj podczas załadunku wpadła mi w ręce gazetka , w której lidl wprowadzi tydzień dla motocyklisty . promocja będzie od 24.03.2012 . pozwoliłem sobie zrobić fotki artykułów i wydaje mi się że niektóre rzeczy są dosyć interesujące

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Na drodze spotykam się z masą nieodpowiedzialności,Wielu ludzi jeździ po wariacku, nie przestrzegają znaków,Ani ograniczeń prędkości, nie mają za grosz wyobraźni.Aż czasami ciężko ich wyprzedzić.... ;)

podpisrx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no może coś fajnego sie znajdzie. Dzieki za info.

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no prosze wiadomosci z pierwszej reki:D zna ktos ta firme Crivit? kasku czy rekawic nie kupilbym w lidlu ale rzeczy typu odziez termoaktywna mozliwe ze jest godna uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosyć ciekawie prezentuje się plecak wygląda na solidny i pakowny

Na drodze spotykam się z masą nieodpowiedzialności,Wielu ludzi jeździ po wariacku, nie przestrzegają znaków,Ani ograniczeń prędkości, nie mają za grosz wyobraźni.Aż czasami ciężko ich wyprzedzić.... ;)

podpisrx.jpg

Odnośnik do komentarza