Ice Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Skrótem: ciśnienie w kołach w porządku, a motocykl nadal dziwnie się prowadzi. Jest ktoś w stanie pomóc, ktoś posiadający jakieś doświadczenie w regulacji zawiasu? Supermoto. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteklodz Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 półki prawidłowo skręcone ? olej właściwy, świeży ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esquina Posted September 14, 2015 Report Share Posted September 14, 2015 Jak się objawia według ciebie 'dziwnie'? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted September 18, 2015 Report Share Posted September 18, 2015 Musisz zobaczyć jakie są nastawy w twoim manualu. I tak ustawić parametry jak podaje opis serwisowy. Dopiero potem sprawdzamy jak motor się zachowuje przy nastawach standardowych. Zobacz na youtube komentarze Dave Moss'a. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice Posted September 19, 2015 Author Report Share Posted September 19, 2015 Zawias skręciłem według producenta tak jak wyjeżdża z fabryki (nie uwzglednilem 'uklepania') jeździ się lepiej ale jeszcze to nie to - może za dużo wymagam 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek rst1000 Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 (edited) Zawias skręciłem według producenta tak jak wyjeżdża z fabryki Do właściwego ustawienia zawieszenia potrzebne jest parę spraw: - wymiana wszystkich płynów w motocyklu (czyli serwis) - łożyska, szczególnie na główce - czy na tylnym amortyzatorze jest ciśnienie Ważne jest nie tylko skręcenie ale i odbicie. Niektórzy wymieniają tylny amor na Ohlins'a. Polecam lekcje u profesjonalistów, ja stosuje uwagi Dave'a Moss'a. Ale czy to jest takie łatwe? Nie do końca, ponieważ co prawda fabryczne nastawy można zrobić ale szybkość odbicia jest już subiektywna i czy należy podkręcić na bardziej sztywno czy nie, zależy od wyczucia. Trzeba testować. Do czego masz zastrzeżenia? Co Ci nie pasuje w zawieszeniu. Ustawienia robimy w zależności od wagi drivera. Edited September 20, 2015 by Krzysiek rst1000 (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooland Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Ustawienia robimy w zależności od wagi drivera. i od stylu jazdy, czy na ulicę czy na tor, czy lubi mocno hamować przed zakrętem czy może odkręcać na wyjściu, czy jeździ po ulicy czy może lubi korzystać z szutrów. Sam oprócz SAG-u to mało co zrobisz... znaczy zrobić zrobisz ale małe szanse aby było to dobrze... Jezeli chcesz mieć na serio pro ustawiony zawias to dzień zabawy z kimś kto robi to dzień w dzień. Ustawienie tłumienia i odbicia to lata praktyki. Gdzie latasz tym moto? Tylko po asfalcie czy czasami walisz gdzieś po szutrach ? Wypady na tor może ? Musisz mieć sprawne obydwa zawiasy - po serwisie! Tylni amorek dostaje kilka razy mocniej po d*pie niż przód - a wszyscy prawie o nim zapominają. Jeżeli masz ponad 5-7 letnie moto to niestety ale olbrzymie prawdopodobieństwo, że amorek dawno już nie pracuje tak jak trzeba. Sprawdź sobie fanpejdże LTD34 oraz BFG Suspension. Ltd masz w wawie a BFG w górach ( ja robiłem w BFG - bo jeszcze ustawiał mi zawiasy na torze przy okazji). Nie sa to tanie sprawy ale po serwisie moto całkowicie inne a wiele osób omija temat zawieszenia ... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lusia Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 bfg nie polecam może na ścigach się koleś zna ale na sm w ogóle wp poland, p4s a jeżeli sam serwis to Leon w łodzi 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooland Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Lusia, wracaj do kuchni, mężczyźni rozmawiają ! ;-) :-P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lusia Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 sorki zagalopowałam się 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMmaciek Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 jaką masz oponę z tyłu? 150 czy 160 ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.