Ice Opublikowano 13 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2015 Skrótem: ciśnienie w kołach w porządku, a motocykl nadal dziwnie się prowadzi. Jest ktoś w stanie pomóc, ktoś posiadający jakieś doświadczenie w regulacji zawiasu? Supermoto. 0 Cytuj
barteklodz Opublikowano 13 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2015 półki prawidłowo skręcone ? olej właściwy, świeży ? 0 Cytuj Bus, bagażówka stała trasa Łódź-Paryż(F)-Łódź 663-231-860
esquina Opublikowano 14 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2015 Jak się objawia według ciebie 'dziwnie'? 1 Cytuj
Krzysiek rst1000 Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2015 Musisz zobaczyć jakie są nastawy w twoim manualu. I tak ustawić parametry jak podaje opis serwisowy. Dopiero potem sprawdzamy jak motor się zachowuje przy nastawach standardowych. Zobacz na youtube komentarze Dave Moss'a. 0 Cytuj
Ice Opublikowano 19 Września 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 Zawias skręciłem według producenta tak jak wyjeżdża z fabryki (nie uwzglednilem 'uklepania') jeździ się lepiej ale jeszcze to nie to - może za dużo wymagam 0 Cytuj
Krzysiek rst1000 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) Zawias skręciłem według producenta tak jak wyjeżdża z fabryki Do właściwego ustawienia zawieszenia potrzebne jest parę spraw: - wymiana wszystkich płynów w motocyklu (czyli serwis) - łożyska, szczególnie na główce - czy na tylnym amortyzatorze jest ciśnienie Ważne jest nie tylko skręcenie ale i odbicie. Niektórzy wymieniają tylny amor na Ohlins'a. Polecam lekcje u profesjonalistów, ja stosuje uwagi Dave'a Moss'a. Ale czy to jest takie łatwe? Nie do końca, ponieważ co prawda fabryczne nastawy można zrobić ale szybkość odbicia jest już subiektywna i czy należy podkręcić na bardziej sztywno czy nie, zależy od wyczucia. Trzeba testować. Do czego masz zastrzeżenia? Co Ci nie pasuje w zawieszeniu. Ustawienia robimy w zależności od wagi drivera. Edytowane 20 Września 2015 przez Krzysiek rst1000 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
ErR Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Ustawienia robimy w zależności od wagi drivera. i od stylu jazdy, czy na ulicę czy na tor, czy lubi mocno hamować przed zakrętem czy może odkręcać na wyjściu, czy jeździ po ulicy czy może lubi korzystać z szutrów. Sam oprócz SAG-u to mało co zrobisz... znaczy zrobić zrobisz ale małe szanse aby było to dobrze... Jezeli chcesz mieć na serio pro ustawiony zawias to dzień zabawy z kimś kto robi to dzień w dzień. Ustawienie tłumienia i odbicia to lata praktyki. Gdzie latasz tym moto? Tylko po asfalcie czy czasami walisz gdzieś po szutrach ? Wypady na tor może ? Musisz mieć sprawne obydwa zawiasy - po serwisie! Tylni amorek dostaje kilka razy mocniej po d*pie niż przód - a wszyscy prawie o nim zapominają. Jeżeli masz ponad 5-7 letnie moto to niestety ale olbrzymie prawdopodobieństwo, że amorek dawno już nie pracuje tak jak trzeba. Sprawdź sobie fanpejdże LTD34 oraz BFG Suspension. Ltd masz w wawie a BFG w górach ( ja robiłem w BFG - bo jeszcze ustawiał mi zawiasy na torze przy okazji). Nie sa to tanie sprawy ale po serwisie moto całkowicie inne a wiele osób omija temat zawieszenia ... 0 Cytuj
Lusia Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 bfg nie polecam może na ścigach się koleś zna ale na sm w ogóle wp poland, p4s a jeżeli sam serwis to Leon w łodzi 0 Cytuj
ErR Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Lusia, wracaj do kuchni, mężczyźni rozmawiają ! ;-) :-P 0 Cytuj
Lusia Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 sorki zagalopowałam się 0 Cytuj
SMmaciek Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 jaką masz oponę z tyłu? 150 czy 160 ? 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.