Jump to content

Kamizelka Z Airbagiem


Dzejdzej
 Share

Recommended Posts

Szukając kurtki znalazłem coś takiego http://www.saferide.pl/produkty.php?name=hit-air%20MLV%20-%20kamizelka%20z%20poduszk%C4%85%20powietrzn%C4%85 (niestety nie potrafie inaczej tego linka zamieścić) opcja ciekawa na allegro ceny podobne, napewno kamizelka podnosi poziom bezpieczeństwa duzym plusem chyba jest ten wymienny naboj CO2 a jakie wy macie o tym zdanie?? a dodam ze taki nabój kosztuje 80zł

Link to comment
Share on other sites

ciekawa rzecz, dobra ochrona jak sie wyleci z motoru, gorzej jak w nas cos uderzy, wtedy nie wiele pomoze, a cena nie mala, no ale jak komus nie szkoda kasy to dodatkowa ochrona nie zaszkodzi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fakt niezłe, widziałem to ustrojstwo (w telewizorni) dobre 6 lat temu jak testowali, na manekinach bodajże to Honda była prekursorem tego tematu.

Skądże że zaletą prócz ochrony (niezłe to usztywnienie szyi) jest mała waga.

Ale cena co najmniej o polowe za wysoka, nie? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif

 

Pytanko Jerzy Ty kimać nie możesz czy jak temat zapodałeś o 2:04 :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Pytanko Jerzy Ty kimać nie możesz czy jak temat zapodałeś o 2:04

Wiesz normalnie jak sie dowiedziałem wczoraj ze Łódzki WORD rusza z kursami na A to aż spać nie mogłem :riding: a tak n a serio to uczyłem się :decayed: ale zobacz nie tylko ja np lansl odpowiedział o 2 35 :smile:

Ale cena co najmniej o polowe za wysoka, nie?

Cena może trochę wysoka na tej stronce co zapodałem są też tańsze jakies 1300zł ale nie mają tych bocznych poduszek wiadomo ze za to można mieć 250L benzyny ale z 2 strony jeżeli to daje jakieś szanse ze kręgosłup będzie cały to chyba opłaca się zrobić taki zakup bo raczej nic nas nie chroni na motocyklu oprócz kasku i protektorów ja chyba zakupie sobie to ale najpierw to prawko muszę zdaća jeszcze Link do jednej firmy RS-Taichi http://www.rs-taichi...-mesh-vest.htmlna niemieckiej stronie firmy Hit Air oprócz tych kamizelek o których wspomniałem wcześniej są kurtki w budowanym Air bagiem ale cena 500 Euro
Link to comment
Share on other sites

Ta firma często się wystawia na różnych eventach - byli też teraz na wystawie motocykli gdzie prezentowali te kamizelki.

Spodziewałem się że bedzie to wieksze, cięższe bardziej toporne - jednak jest inaczej.kamizelki są całkiem rozsądnych rozmiarów.

 

Dołączona grafika

 

Kamizelki są w 2 kolorach - czarnym i prezentowanym wyzej jaskrawym zielonym

Link to comment
Share on other sites

zapominalscy moga sie zdziwic jak zejda z moto bez odpiecia:D mysle ze za jakies 10 lat bedzie to standardem i dobrze :smile:

Link to comment
Share on other sites

Przy zejściu raczej problemu nie ma, gorzej jak by ktoś chciał szybko zeskoczyć.Ale kamizelka jest wielokrotnego użytku, koszt naboju to ~30-50zł - więc w razie czego tragedii nie ma :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

kamizelka bardziej do mnie przemawia niż kask.

 

jednak życie pokazuje że większość ludzi jak by mogła to jeździła by bez kasku i w krótkich spodenkach. Widać to po stanach gdzie kask nie jest obowiązkowy a i u nas bo pełen rynsztunek również nie jest obowiązkowy.

Reasumując jeżeli wprowadzą nakaz używania powyższych to się to przyjmie jeżeli nie to pozostanie to gadżetem dla tych którzy takowe lubią :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...