Kovalchuck Posted August 24, 2015 Report Share Posted August 24, 2015 Mam do was takie pytanko, padł mi licznik i chodziło o magnes oczywiście rozebraliśmy przednie koło i ślimak został zdjęty w Profi zamówiłem nowy magnes i uszczelkę... macie jakieś ważne uwagi przy zakładaniu go ponownie ? Czy po prostu zakładać jak leci ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted August 27, 2015 Author Report Share Posted August 27, 2015 Prędkościomierz Naprawiony Wszystko działa !!! Uwagi dla potomnych : > Zdejmując pozostałości po starym magnesie najwygodniej jest połamać żeby wyczyścić obudowę ślimaka. > rdzeń magnesu jest w kształcie ,,tulei" trzeba go wcisnąć. Na początku jest ciężko i obawiałem się że nie będzie się kręcił ale nie bać się walić na siłę do końca jak wejdzie to się zacznie ładnie kręcić > a z ważnych uwag! polecił bym nie zgubić uszczelki która jest pomiędzy ślimakiem a kołem takie małe cienkie ,,cuś" chciałem dokupić nowe ale tego nawet nie było w servisówce w profi Ogólnie całość składa się łatwo prosto i przyjemnie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gajdziu Posted May 8, 2016 Report Share Posted May 8, 2016 Gdzie udało ci się zakupić magnes wraz z uszczelką ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalchuck Posted May 8, 2016 Author Report Share Posted May 8, 2016 Byłem w Profi Łódź ul. Obywatelska uszczelki koleś nie mógł nawet znaleźć z numeru VIN, dlatego założyłem starą uszczelkę z nowym magnesem (kosztował chyba 66zł) i ważne żebyś magnes kupował po numerze VIN bo się różniły te z k3 i od k4 były inne 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.