Jump to content

Wymiana Magnesu Prędkościomierza


Kovalchuck
 Share

Recommended Posts

Mam do was takie pytanko, padł mi licznik i chodziło o magnes :smile: oczywiście rozebraliśmy przednie koło i ślimak został zdjęty :smile: w Profi zamówiłem nowy magnes i uszczelkę... macie jakieś ważne uwagi przy zakładaniu go ponownie ?

 

Czy po prostu zakładać jak leci ?  

Link to comment
Share on other sites

Prędkościomierz Naprawiony :smile: Wszystko działa !!!

 

Uwagi dla potomnych :

 

> Zdejmując pozostałości po starym magnesie najwygodniej jest połamać żeby wyczyścić obudowę ślimaka.

> rdzeń magnesu jest w kształcie ,,tulei" trzeba go wcisnąć. Na początku jest ciężko i obawiałem się że nie będzie się kręcił :smile: ale nie bać się walić na siłę do końca jak wejdzie to się zacznie ładnie kręcić :smile:

> a z ważnych uwag! polecił bym nie zgubić uszczelki która jest pomiędzy ślimakiem a kołem :smile: takie małe cienkie ,,cuś"  chciałem dokupić nowe ale tego nawet nie było w servisówce w profi :smile: 

 

Ogólnie całość składa się łatwo prosto i przyjemnie :smile: 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Kovalchuck

Byłem w Profi  Łódź ul. Obywatelska :smile: uszczelki koleś nie mógł nawet znaleźć z numeru VIN, dlatego założyłem starą uszczelkę z nowym magnesem (kosztował chyba 66zł)

i ważne żebyś magnes kupował po numerze VIN bo się różniły te z k3 i od k4 były inne :smile: 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...