Altaro Posted August 23, 2015 Report Share Posted August 23, 2015 Witam was wszystkich. Jestem szczęśliwym posiadaczem motocykla Daelim VT. Jak to każdy pedant wziąłem się za czyszczenie gaźnika. rozebrałem wszystko na częsci pierwsze i po złożeniu, doszedłem do wniosu że nie zapisalem ilości obrotów poszczególnych śrób regulacji. W tym momencie po pewnym czasie gdzie gaźnik leżał w domu, nie wiem nawet która śrubka służy do czego, bo ich umiejscowienie jest dość nietypowe dla mnie. Liczę na waszą pomoc bo ja niestety nie ptorafie tego wyregulować. Mieszkam na Radogoszczu i nawet nie mam jak tego zataszczyć do mechanika(o ile takowy w pobliżu się znajduje) Podpinam zdjęcia przestawiające gaźnik. Prosiłbym was o pomoc w rozszyfrowaniu która śruba jest do czego...na zdjęciach zaznaczyłem 2 które mogą do czegoś służyć. Nie mma pojecia która jest od mieszanki a która od wolnych obrotów(o ile od tego one są) i o ile na start je odkręcić by motocykl chociaż odpalił... Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc... Wielkie dzięki! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massi Posted August 23, 2015 Report Share Posted August 23, 2015 (edited) tak na moje oko to na 4 zdjęciu przyciąłeś oring a jeśli tak to weź gaźnik w rękę i leć do uszczelki po nowy. Nie znam tego gaźnika ale coś mi się wydaje że śruba nr.2 będzie od mieszanki a wykręcił bym ją na starcie o jakieś 3 - 3.5 obr Edited August 23, 2015 by Massi (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olo Posted August 24, 2015 Report Share Posted August 24, 2015 Ten gaźnik wygląda mi na replikę mikuni vm 22. Śrubka 1 od wolnych, 2 od mieszanki. We większości chińskich gaźnikow śrubka od mieszanki to pic na wodę fotomontaż na rozgrzanym silniku kręc nią i patrz jak się silnik wkreca na obr. Później po jazdach zobacz jak jest świeca wypalona jak będę problemy to mogę pomóc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altaro Posted August 24, 2015 Author Report Share Posted August 24, 2015 Ten gaźnik nosie nazwe SLC. Motocykl jest koreański więc gaźnik chyba też. Niestety byłem w uszczelce i nie mogli mi pomóc, więc musiałem ją wyciąć samemu. Spróbuje zrobićtak jak mówicie... Mam nadzieje że przyniesie to jakiś efekt i moto chociaż odpali 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.