Mavver Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 (edited) Cześć,jakiś czas temu opisywalem problem niepłynnego hamowania - gdy hamuję samym przodem motocykl hamuje pulsacyjnie, raz mocniej, raz słabiej aż cały motocykl faluje . Na początek wymieniłem klocki - prawie nic się nie zmieniło. Następnie płyn hamulcowy - sprawdzono mi wówczas też pompkę plynu i podobno była OK. Na koniec nowe tarcze - i przez jakiś czas na nowych tarczach było super. Przejechałem jakiś 1000km i problem powrocił. Tarcze są idealne, klocki biorą równo i nieźle wyglądają, płynu jest wystarczająco dużo i nie ma żadnych bąbelków. Czy może zapowietrzył się układ? Gdy zahamuję kilka razy klamką wyraźnie sztywnieje, ale nawet wtedy hamowanie jest pulsacyjne. Na klamce nic nie czuć. Co może być przyczyną?Może klocki dotarly się idealnie do tarcz (na początku nie brały całej powierzchni tarcz) i zapowietrzyl sie układ hamulcowy?Skrzywienie tarcz wykluczam. Edited August 17, 2015 by Mavver (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bulba Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 Jezeli jestes pewny ze z tarczami ok To sprawdz czy zacisk swobodnie przesuwa sie na prowadnicach (szpilkach) A najlepiej je wykrec i zobacz czy nie ma wytarc powodujacych progi 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 A ja obstawiam krzywe tarcze, mimo wszystko 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 jw tarcze 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzychoslav Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 może klocki się zeszkliły 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zino Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 (edited) Przerabiałem temat rok temu!!!Nie słuchałem starszych,którzy od razu obstawiali tarcze.wymieniłem cały przód(oponę,łożyska koła,łożyska główki,lagi...i na końcu tarcze-problem ustąpił ps.jakie tarczki wsadziłeś? Edited August 18, 2015 by zino (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mavver Posted August 21, 2015 Author Report Share Posted August 21, 2015 (edited) Tarcze to jakieś tańsze z MotorWings, ale ponoć nie zdarzały im się krzywienia, a na pewno nie po 2 miesiącach Swoją drogą nie jeździłem agresywnie więc skrzywienie tarcz bym wykluczył.Co więcej efekty był taki sam na starych tarczach, które były sporo cieńsze niż minimmum.Może faktycznie zeszkliły się klocki. Edited August 21, 2015 by Mavver (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robcio Posted October 12, 2015 Report Share Posted October 12, 2015 za takie objawy odpowiada tylko i wyłącznie tarcza hamulcowa lub jej złe zamontowanie. Ja wyjechałem nowym autem z salony i po 900 km tarcza popękała promieniście i zrobiła się fioletowa więc możliwe jest wszystko.Mam identyczne objawy w bmw gs, ale tarcze są krzywe minimalnie ale jednak krzywe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.