Skocz do zawartości

Niepłynne Hamowanie Przednich Hamulców.


Mavver

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jakiś czas temu opisywalem problem niepłynnego hamowania - gdy hamuję samym przodem motocykl hamuje pulsacyjnie, raz mocniej, raz słabiej aż cały motocykl faluje :biggrin:. Na początek wymieniłem klocki - prawie nic się nie zmieniło. Następnie płyn hamulcowy - sprawdzono mi wówczas też pompkę plynu i podobno była OK. Na koniec nowe tarcze - i przez jakiś czas na nowych tarczach było super. Przejechałem jakiś 1000km i problem powrocił. Tarcze są idealne, klocki biorą równo i nieźle wyglądają, płynu jest wystarczająco dużo i nie ma żadnych bąbelków. Czy może zapowietrzył się układ? Gdy zahamuję kilka razy klamką wyraźnie sztywnieje, ale nawet wtedy hamowanie jest pulsacyjne. Na klamce nic nie czuć. Co może być przyczyną?

Może klocki dotarly się idealnie do tarcz (na początku nie brały całej powierzchni tarcz) i zapowietrzyl sie układ hamulcowy?
Skrzywienie tarcz wykluczam.

Edytowane przez Mavver (wyświetl historię edycji)

„Żeby być motocyklistą nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny także olej w głowie”

Zapraszam na mojego bloga: www.mankut.blog.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jestes pewny ze z tarczami ok

To sprawdz czy zacisk swobodnie przesuwa sie na prowadnicach (szpilkach)

A najlepiej je wykrec i zobacz czy nie ma wytarc powodujacych progi

"Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe,
ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja obstawiam krzywe tarcze, mimo wszystko  :smile:

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=aymt_homepage_panel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem temat rok temu!!!Nie słuchałem starszych,którzy od razu obstawiali tarcze.wymieniłem cały przód(oponę,łożyska koła,łożyska główki,lagi...i na końcu tarcze-problem ustąpił  :decayed:

 

ps.jakie tarczki wsadziłeś?

Edytowane przez zino (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze to jakieś tańsze z MotorWings, ale ponoć nie zdarzały im się krzywienia, a na pewno nie po 2 miesiącach :P
Swoją drogą nie jeździłem agresywnie więc skrzywienie tarcz bym wykluczył.

Co więcej efekty był taki sam na starych tarczach, które były sporo cieńsze niż minimmum.

Może faktycznie zeszkliły się klocki.

Edytowane przez Mavver (wyświetl historię edycji)

„Żeby być motocyklistą nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny także olej w głowie”

Zapraszam na mojego bloga: www.mankut.blog.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

za takie objawy odpowiada tylko i wyłącznie tarcza hamulcowa lub jej złe zamontowanie. Ja wyjechałem nowym autem z salony i po 900 km tarcza popękała promieniście i zrobiła się fioletowa więc możliwe jest wszystko.Mam identyczne objawy  w bmw gs, ale tarcze są krzywe minimalnie ale jednak krzywe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...