Skocz do zawartości

Opinia Kurtki Hein Gericke


boyzdw

Rekomendowane odpowiedzi

jeżdziłem trochę w listopadzie i teraz w HG i bardzo mi się podoba. Nie przegrzewam się, nie jest mi zimno. Nie mam doświadczenia jazdy w upale ale ogólnie kurtki mają bardzo dobre opinie. Za to przeżyłem w niej spotkanie z mercedesem na ulicy Włókniarzy. Zamortyzowała upadek i w zasadzie nic mi się nie stało. Protektory zadziałały jak trzeba, upadłem na bark.Za taką cenę, upewnij się że to oryginał, spróbuj znaleźć ten model na stronie producenta... 350zł to bardzo mało.. te kurtki zaczynają się od 200 funtów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że zdecydowana albo spora część rajderów na coś z firmy Hein Gericke.

 

Firma solidna, sprawdzona a produkty trwałe.

Mam ich katanę od dobrych 5 sezonów i nic się złego z nią nie dzieje. Ta którą pokazywałeś moim zdaniem całkiem przyjemna no i stan całkiem dobry, godna uwagi.

 

Fakt cena troszkę niepokojąca http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja postaram się sprawdzić czy u nas coś w magazynie może zalega?? A ta kurtka jest naprawdę warta uwagi. Ale faktycznie cena podejrzana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety na allegro jest bardzo... BARDZO dużo podróbek. Wiem akurat o tych z kategorii kurtek bo temat maglowałem przez kilka tygodni. Najwięcej jest podróbek Alpinestars. Kolega z innego forum miał kupić jedną dla siebie i okazało się, że różniła się od oryginału tylko dwom szwami, które były zrobione w odwrotnym kierunku. Oczywiście różnią się też dramatycznie jakością materiałów i trwałością a w przypadku np. protektorów to już bardzo niebezpieczna sprawa. Najlepiej dobrze obejrzeć i dać do zerknięcia komuś, kto ma identyczną by wszystko dokładnie sprawdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji