Jump to content

Bmw F650 Gs Vs Honda Nc 700 X


tome1985
 Share

Recommended Posts

Witam i pozdrawiam wszystkich motocyklistow.

Od niedawna jestem posiadaczem kategori A,teraz trzeba wybrac ta pierwsza maszyne,ale jak wiadomo gdzie dwoch ludzi tam 3 opinie,znacie to juz.

Z poczatku myslalem o chopper,ale przegladajac oferty w salonie bmw znalazlem 2 piekne motocykle.

Mieszkam w niemczech prosze o porady tych ktorzy znaja te motocykle.W jednym salonie Stoja dwie te maszyny obok siebie,obydwie mi sie bardzo spodobaly,i zmienily mi sie gusty od razu na cos innego,tak BMW jest 2004 rok z ABS 16.500 km przejechanych z nowym 2 letnim przegladzie i z roczna gwarancja.

Honda jest z 2003 roku 11.50 km takze z nowym przegladem takze z ABS  i roczna gwarancja,kto zna awaryjnosc i czy te maszyny sa dobre na poczatek.

dzieki dla wszystkich ktorzy cos tu wpisza

Link to comment
Share on other sites

Na początek oba są super, w tym zestawieniu wybrał bym ten że śmigłem bo daje możliwość zjechania z asfaltu. Dzięki czemu zakres dróg które możesz odwiedzić jest znacznie większy.

Link to comment
Share on other sites

BMW jest 2004 rok z ABS 16.500 km przejechanych

 

 

Honda jest z 2003 roku 11.50 km

 

 

Rozumiem,że na tych motocyklach jeździł niemiecki emeryt do kościoła i tylko w niedziele.

Myślałem,że tylko u nas kręcą liczniki. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Witam i pozdrawiam wszystkich motocyklistow.

Od niedawna jestem posiadaczem kategori A,teraz trzeba wybrac ta pierwsza maszyne,ale jak wiadomo gdzie dwoch ludzi tam 3 opinie,znacie to juz.

Z poczatku myslalem o chopper,ale przegladajac oferty w salonie bmw znalazlem 2 piekne motocykle.

Mieszkam w niemczech prosze o porady tych ktorzy znaja te motocykle.W jednym salonie Stoja dwie te maszyny obok siebie,obydwie mi sie bardzo spodobaly,i zmienily mi sie gusty od razu na cos innego,tak BMW jest 2004 rok z ABS 16.500 km przejechanych z nowym 2 letnim przegladzie i z roczna gwarancja.

Honda jest z 2003 roku 11.50 km takze z nowym przegladem takze z ABS i roczna gwarancja,kto zna awaryjnosc i czy te maszyny sa dobre na poczatek.

dzieki dla wszystkich ktorzy cos tu wpisza

Honda Nc700 produkowana jest od 2012 r. Oba mają prawie identyczne możliwości silnika, BMW nieco lepiej radzi sobie poza asfaltem, ale NC tez można zjechać na szutrow drogi. Oba się dobrze i łatwo prowadzą, NC może nawet łatwiej. Bierz co ma lepszą cenę ;-)
Link to comment
Share on other sites

Bierz co ma lepszą cenę ;-)

 

Nie bez kozery napisałem to

Rozumiem,że na tych motocyklach jeździł niemiecki emeryt do kościoła i tylko w niedziele.

 

Paweł,a odniósłbyś się do przebiegu,bo w/g mnie jak na turystyk/szosa/enduro to coś zaniżony chyba.

Link to comment
Share on other sites

dokladnie przepraszam zle nApisalem nc 700 jest 2013 nie 2003 zle npisalem.

O licznikach nie ma mozliwosci krecenia,nie wiem jak w polsce ale  w niemczech istnieje urzadz o stanach licznikowych auta czy motocykla.Przy przegladie dwu letnim bo tutAj TÜF/POLSKI PRZEGLAD/robi sie co dwa lata,wtedy Firma robiaca przeglad spisuje stan licznika dane pojazdu i wlasciciela wysyla do tej instytucji,

I powiedzmy robimy przeglad np.2012 rok ze stanem licznika dajmy na to 1200km wtedy Firma wysyla nasze dane do tej instytucji,i po dwoch latach wracamy znowu zrobic przeglad czyli w 2014 tym samym pojazdem i stan licznika wynosi 900km czyli mniej i wtedy znowu dane sa wysylane do tej instytucji,i jak cos sie nie zgadza,w tym wypadku stan licznika jest mniejszy niz dwa lata temu,to mozemy sie spodziewac wizyty policji w naszym domu.Czyli o cofaniu licznika nie ma mowy.

A ten Salon co Stoja dwie maszyny oni skupuja motocykle najwyzej do 20tys km stan licznika tylko sprawdzone i na kazda jest roczna lub dwu letnia gwarancja.

BMW KOSZTUJE 3.499 EURO

HONDA KOSZTUJE 3.899 EURO

POZDRAWIAM

Edited by tome1985 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jedzeniem f650gs i nc700. Oba Lubie. Moje przebiegi roczna są różne, od 5 do 14 tys. Zależy od wolnego czasu, nastroju i chęci. W tym roku zrobiłem nieco ponad 3tys, a w ubiegłym prawie 16tys....

Przebiegiem bym się w tym przypadku nie martwił. To BMW jest raczej mało awaryjne, a jelsi juz to czasem padnie ale to na prawdę sporadycznie "bendix" rozrusznika. Silniki rotax są mało awaryjne. Olej co 10tys, regulacja zaworów płytkami. Dużo akcesoriów i części na rynku wtórnym jeśli być chciał coś dokupić. Honda NC jest do bólu poprawnym i przewidywalny motocyklem, ale mi się podoba. Zmieniałem f650na NC. BMW zrobiłem 21tys, a NC 26tys. I tym i tym zaliczyłem dłuższe wyjazdy Rumunia, Albania, Norwegia. I tym i tym zjezdzalem z asfaltu dość często. Na asfalcie zdecydowanie NC się lepiej prowadzi poza BMW wygrywa, szczególnie ze ja miałem GSa w wersji Dakar czyli z 21 calowym kołem z przodu i nieco zwiększonym skokiem zawieszenia. Ja wybrałbym Honde na Twoim miejscu ;-)

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli jesteś pewny stanu obu motocykli to bierz ten co Ci się lepiej podoba. Tylko weź pod uwagę jakich nakładów finansowych będą po zakupie wymagać.

I musisz samemu stwierdzić czy będziesz chciał zjechać z asfaltu i pojeździć szutrami czy wystarczy ci jazda tylko drogami.

Każdym motocyklem można zjechać z asfaltu tylko na jednym będziesz walczył z maszyną a na innym napawał się widokami, samamu zdecyduj co wolisz. Na drodze właściciwosci jezdne są zbliżone, z tym że pozycja na BMW będzie wygodniejsza.

Link to comment
Share on other sites

Z tych dwóch w życiu nie brałbym BMW... no chyba, że interesuje Cię lekki offroad, ale i Hondę można doposażyć w stosowniejsze opony. Choćby już sam rocznik mówi wiele. Zważ na jedną rzecz: NC700X to nie za szybki motocykl, tam w zależności od wersji jest 48 lub 52 KM więc jeśli chcesz mieć dynamike i śmigać po autobanie powyżej 150 to niestety się rozczarujesz. Sam przymierzałem się do NC700, tyle że S a nie X, ale kocioł ma ten sam. Bardzo wygodna rzecz w trasy to skrzynia dwusprzęgłowa DCT - więc to na pewno na plus do turystyki, a jak chcesz polatać po winklach to przełączasz na łopatki.

 

Mając ten wybór w życiu nie wziąłbym BMW... 

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli jesteś pewny stanu obu motocykli to bierz ten co Ci się lepiej podoba. Tylko weź pod uwagę jakich nakładów finansowych będą po zakupie wymagać.

I musisz samemu stwierdzić czy będziesz chciał zjechać z asfaltu i pojeździć szutrami czy wystarczy ci jazda tylko drogami.

Każdym motocyklem można zjechać z asfaltu tylko na jednym będziesz walczył z maszyną a na innym napawał się widokami, samamu zdecyduj co wolisz. Na drodze właściciwosci jezdne są zbliżone, z tym że pozycja na BMW będzie wygodniejsza.

Co do pozycji to raczej względna i subiektywna opinia. Dla kogoś z ok 176cm wzrostu jak ja, pozycja w BMW i Honda nieznacznie się różni... Absolutnie nie można tu żadnego z nich faworyzowac, gdyz akurat pozycja kierowcy to ich mocna strona
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...