Steelo Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Witam, jak w temacie, nie mogę się uporać z problemem, kupiłem motocykl Honda cbr 600 f1 pc19. Wymieniłem mu akumulator, bo tamten siadał, 2-3 odpalenia, a potem sobie pchaj tą grubą krowę Przy nowym akumulatorze, po naładowaniu, odpala na zimnym, ciepłym, lecz po kilku dniach ma problemy z odpaleniem gdy silnik jest ciepły. Bez ssania jak i z ssaniem. Na zimnym odpala od dotknięcia. Ciepły - problemy. Trzeba troszkę przytrzymać ten starter by załapał, więc zwracam się z gorącą prośbą cóż to może być? HALP... Lewa. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Ciężko cokolwiek wywróżyć nie słysząc jak to cudo w ogóle chodzi. Może to tylko świece, a może nie. Ale na początek obstawiałbym porządne czyszczenie i regulację gaźników. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted August 4, 2015 Author Report Share Posted August 4, 2015 Synchronizacja 260zł kurna, a podobno nie da się samemu :c 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 (edited) Motocyklizm to nie tani sport:) Edited August 4, 2015 by AndrzejCBR (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted August 4, 2015 Author Report Share Posted August 4, 2015 a może taniej wyjdzie ? http://allegro.pl/synchronizacja-gaznikow-wakuometr-wakuometry-i5585287187.html 210zł wakuometr na 4 cylindry a kogoś od roboty to mam :3 Jak myślicie? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcio Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 taniej cztery szklane rurki idwa trójniki 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteklodz Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 gaźniki i sprawdzić zaworki 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted August 5, 2015 Author Report Share Posted August 5, 2015 taniej cztery szklane rurki idwa trójniki Każdy mi mówi że nie da się bez urządzenia takowego zsynchronizować 4 gazników. Umiałbyś to opisać? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcio Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Na yutubie znajdziesz filmy . Zamiast wychyleń wakazówek zegarów wskazaniem jest poziim słupa cieczy Tyle że u ciebiejest jakiś porąbany system podejścia do śrub regulacyjnych 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Zamiast wychyleń wakazówek zegarów wskazaniem jest poziim słupa cieczy Yyy... jak słupem cieczy w rurkach ustawić równe podciśnienie w gaźnikach ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massi Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 tak jak już ktoś pisał ja bym zaczął od zaworów a dopiero później brał bym się za gaźniki. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcio Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 łoj tam, taka partyzantka 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted August 5, 2015 Author Report Share Posted August 5, 2015 heh wracając dzisiaj z łodzi do Aleksandrowa, była tragedia. Bateria pada nawet gdy jeżdżę, Na skrzyżowaniu mi padał, 15 min odpoczynku i z popychu.. i tak 4 razy właśnie baterie wrzuciłem na prostownik ;x 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gary Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 (edited) Hej Steelo, trafiłem tutaj poprzez forumowego Shoutboxa, w którym zapodałeś link do Twojego tematu. Przejrzałem pobieżnie o Twoich moto-problemach. Z odpalaniem na zimnym, koledzy słusznie radzą ale i słusznie większość nie chce zgadywać tylko po tekstowym opisie problemu. Najczęściej wskazuje się właśnie gaźniki (brudne i/lub rozsynchronizowane). Czasem problem w świeczkach lub przewodach WN, choć zazwyczaj problem na zimny itd. itp Teraz piszesz kolego, że "bateria pada nawet gdy jeździsz", a z wątku wynika, że założyłeś nowe aku. To teraz będziemy zgadywać czy to regulator napięcia czy może moto wrażliwe na wybuchy na Słońcu. Jeśli wolno mi coś doradzić, moto swoje latka ma, ale stare czy młode, wymaga regularnego serwisu. (olej, filtry, luz zaworowy, gaźniony, świeczki, ładowanie, kapcie - to podstawa!) Jeśli nie ogarniasz tematu sam, to zleć sprawdzenie moto w jednym z serwisów polecanych na tym forum. Budowa lub zakup własnego wakuometru, jeśli i tak synchro zamierzasz zlecać komuś innemu - mija się z celem. Dla własnej przyjemności i radości z bezawaryjnej jazdy, doprowadź (jeśli trzeba to z pomocą serwisu) moto do techniczne poprawnego i sprawdzonego stanu i ciesz się chłopie jazdą, zamiast oczekiwać Zdalnego Zdiagnozowania i rozwiązania problemu. Powodzenia! Edited August 5, 2015 by gary (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted August 6, 2015 Author Report Share Posted August 6, 2015 Gary, dzięki za odpowiedz, jutro prawdopodobnie go rozbieram, i posprawdzam przewody czy na którejś z wiązek nie ma przebicia. sprawdzę też regulator. poczyszczę gazniki, bez synchronizacji póki co. nie tykam tego. i zobaczymy. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massi Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 poczyszczę gazniki, bez synchronizacji póki co. nie tykam tego. i zobaczymy. przepraszam za porównanie ale to tak jak byś się zesrał i nie podtarł 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gary Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 (edited) poczyszczę gazniki, bez synchronizacji póki co. nie tykam tego. i zobaczymy. Twoje moto i Twój czas ale ciekaw jestem co rozumiesz przez "poczyścić gaźniki"? Znaczy z zewnątrz? Szmatką z kurzu wytrzeć? Jeśli jednak je rozbierasz to po pierwsze szacun za serwisowy skill, a po drugie, jeśli ogarniasz czyszczenie gaźniorów to synchronizacji też się z Youtube'a nauczysz ;-) Na zachętę kilka filmów mojego ulubionego serwisowego reżysera, którego nagrania, ogladałem namiętni, gdy obaj posiadaliśmy jeszcze Yamahy XJ 600 A tutaj kombo, czyszczenie + synchro: Powodzenia i daj proszę znać o postępach, rezultatach itd. Edited August 6, 2015 by gary (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted August 6, 2015 Author Report Share Posted August 6, 2015 Dziękuję Gary, powiem Ci że ja skilla nie mam Ale Tata mojej Dziewczyny lubi to i potrafi sporo, więc jutro mnie czeka sporo nauki Napewno Odpowiem. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mih00 Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Bateria pada nawet gdy jeżdżę, Na skrzyżowaniu mi padał, 15 min odpoczynku i z popychu.. i tak 4 razy właśnie baterie wrzuciłem na prostownik ;x A skusiłeś się może na sprawdzenie napięcia ładowania? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_lc4 Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Sprawdzenie czego ??? No przecież poszło aku pod prostownik ...znowu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massi Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Dobrze że pod prostownik a nie do gniazdka, jak już robię OT to dodam że nadal szukam garażu na teofilowie A tak na temat to niech autor tego tematu albo odda moto do warsztatu albo niech sprzeda sprzęt zanim go zajedzie, jak coś to już wiem od kogo nie kupować "igły" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mih00 Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 (edited) W sumie można i tak, po co komu ładowanie: Na skrzyżowaniu mi padał, 15 min odpoczynku i z popychu.. i tak 4 razy To już 4 x po 15 min to mamy godzinę, jakby kolega miał jeszcze ze 3 aku w plecaku to już można chwile polatać Edited August 8, 2015 by mih00 (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelo Posted August 10, 2015 Author Report Share Posted August 10, 2015 Panowie, dzisiaj sprawdzone zostało ładowanie, im więcej mocy pobierał, tym słabiej ładował.. Tzn, ładowanie 11v bez świateł, 8-9v ze światłami Około 14v powinno być ładowanie, więc stawiam na regulator, może być inna przyczyna? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Jeśli to honda do normalne regulator do wymiany wcześniej alternator do sprawdzenia. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteklodz Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 (edited) Alternator mogl się skonczyc, poszukaj w necie jakie powinny być wartości, napięcie i oporność na poszczególnych przewodach Edited August 11, 2015 by Suchy-wolk (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.