Jump to content

Zimny Odpala Od Dotknięcia, Ciepły Ma Problemy


Steelo
 Share

Recommended Posts

Witam, jak w temacie, nie mogę się uporać z problemem, kupiłem motocykl Honda cbr 600 f1 pc19.

Wymieniłem mu akumulator, bo tamten siadał, 2-3 odpalenia, a potem sobie pchaj tą grubą krowę :biggrin:

Przy nowym akumulatorze, po naładowaniu, odpala na zimnym, ciepłym, lecz po kilku dniach ma problemy z odpaleniem gdy silnik jest ciepły. Bez ssania jak i z ssaniem.

Na zimnym odpala od dotknięcia.

Ciepły - problemy. Trzeba troszkę przytrzymać ten starter by załapał, więc zwracam się z gorącą prośbą cóż to może być? HALP...

 

Lewa.

Link to comment
Share on other sites

Ciężko cokolwiek wywróżyć nie słysząc jak to cudo w ogóle chodzi. Może to tylko świece, a może nie. Ale na początek obstawiałbym porządne czyszczenie i regulację gaźników.

Link to comment
Share on other sites

taniej cztery szklane rurki idwa trójniki

Link to comment
Share on other sites

taniej cztery szklane rurki idwa trójniki

Każdy mi mówi że nie da się bez urządzenia takowego zsynchronizować 4 gazników.

Umiałbyś to opisać?

Link to comment
Share on other sites

Na yutubie znajdziesz filmy . Zamiast wychyleń wakazówek zegarów wskazaniem jest poziim słupa cieczy

Tyle że u ciebiejest jakiś porąbany system podejścia do śrub regulacyjnych

Link to comment
Share on other sites

 

 

Zamiast wychyleń wakazówek zegarów wskazaniem jest poziim słupa cieczy

 

Yyy... jak słupem cieczy w rurkach ustawić równe podciśnienie w gaźnikach ?  :blink:

Link to comment
Share on other sites

tak jak już ktoś pisał ja bym zaczął od zaworów a dopiero później brał bym się za gaźniki.

Link to comment
Share on other sites

łoj tam, taka partyzantka

Link to comment
Share on other sites

heh wracając dzisiaj z łodzi do Aleksandrowa, była tragedia. Bateria pada nawet gdy jeżdżę, Na skrzyżowaniu mi padał, 15 min odpoczynku i z popychu.. i tak 4 razy :biggrin: właśnie baterie wrzuciłem na prostownik ;x

Link to comment
Share on other sites

Hej Steelo, trafiłem tutaj poprzez forumowego Shoutboxa, w którym zapodałeś link do Twojego tematu.

Przejrzałem pobieżnie o Twoich moto-problemach. 

Z odpalaniem na zimnym, koledzy słusznie radzą ale i słusznie większość nie chce zgadywać tylko po tekstowym opisie problemu. 

Najczęściej wskazuje się właśnie gaźniki (brudne i/lub rozsynchronizowane). Czasem problem w świeczkach lub przewodach WN, choć zazwyczaj problem na zimny itd. itp 

Teraz piszesz kolego, że "bateria pada nawet gdy jeździsz", a z wątku wynika, że założyłeś nowe aku. To teraz będziemy zgadywać czy to regulator napięcia czy może moto wrażliwe na wybuchy na Słońcu.

 

Jeśli wolno mi coś doradzić, moto swoje latka ma, ale stare czy młode, wymaga regularnego serwisu. (olej, filtry, luz zaworowy, gaźniony, świeczki, ładowanie, kapcie - to podstawa!) Jeśli nie ogarniasz tematu sam, to zleć sprawdzenie moto w jednym z serwisów polecanych na tym forum. Budowa lub zakup własnego wakuometru, jeśli i tak synchro zamierzasz zlecać komuś innemu - mija się z celem. Dla własnej przyjemności i radości z bezawaryjnej jazdy, doprowadź (jeśli trzeba to z pomocą serwisu) moto do techniczne poprawnego i sprawdzonego stanu i ciesz się chłopie jazdą, zamiast oczekiwać Zdalnego Zdiagnozowania i rozwiązania problemu. 

 

Powodzenia!

Edited by gary (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Gary, dzięki za odpowiedz, jutro prawdopodobnie go rozbieram, i posprawdzam przewody czy na którejś z wiązek nie ma przebicia. sprawdzę też regulator.

poczyszczę gazniki, bez synchronizacji póki co. nie tykam tego. i zobaczymy. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

poczyszczę gazniki, bez synchronizacji póki co. nie tykam tego. i zobaczymy. 

przepraszam za porównanie ale to tak jak byś się zesrał i nie podtarł

Link to comment
Share on other sites

poczyszczę gazniki, bez synchronizacji póki co. nie tykam tego. i zobaczymy. 

Twoje moto i Twój czas ale ciekaw jestem co rozumiesz przez "poczyścić gaźniki"? Znaczy z zewnątrz? Szmatką z kurzu wytrzeć?

Jeśli jednak je rozbierasz to po pierwsze szacun za serwisowy skill, a po drugie, jeśli ogarniasz czyszczenie gaźniorów to synchronizacji też się z Youtube'a nauczysz ;-) Na zachętę kilka filmów mojego ulubionego serwisowego reżysera, którego nagrania, ogladałem namiętni, gdy obaj posiadaliśmy jeszcze Yamahy XJ 600

 

A tutaj kombo, czyszczenie + synchro:

 

Powodzenia i daj proszę znać o postępach, rezultatach itd.

Edited by gary (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dziękuję Gary, powiem Ci że ja skilla nie mam :biggrin:

Ale Tata mojej Dziewczyny lubi to i potrafi sporo, więc jutro mnie czeka sporo nauki :biggrin:

Napewno Odpowiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bateria pada nawet gdy jeżdżę, Na skrzyżowaniu mi padał, 15 min odpoczynku i z popychu.. i tak 4 razy :biggrin: właśnie baterie wrzuciłem na prostownik ;x

 

A skusiłeś się może na sprawdzenie napięcia ładowania?

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzenie czego ???  :biggrin:  No przecież poszło aku pod prostownik ...znowu  :P

Link to comment
Share on other sites

Dobrze że pod prostownik a nie do gniazdka, jak już robię OT to dodam że nadal szukam garażu na teofilowie 

A tak na temat to niech autor tego tematu albo odda moto do warsztatu albo niech sprzeda sprzęt zanim go zajedzie, jak coś to już wiem od kogo nie kupować 
"igły"

Link to comment
Share on other sites

W sumie można i tak, po co komu ładowanie:

 

 

Na skrzyżowaniu mi padał, 15 min odpoczynku i z popychu.. i tak 4 razy

 

To  już 4 x po 15 min to mamy godzinę, jakby kolega miał  jeszcze ze 3 aku w plecaku to już można chwile polatać :decayed:
 

Edited by mih00 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Panowie, dzisiaj sprawdzone zostało ładowanie, im więcej mocy pobierał, tym słabiej ładował.. Tzn, ładowanie 11v bez świateł, 8-9v ze światłami

Około 14v powinno być ładowanie, więc stawiam na regulator, może być inna przyczyna?

Link to comment
Share on other sites

Alternator mogl się skonczyc, poszukaj w necie jakie powinny być wartości, napięcie i oporność na poszczególnych przewodach

Edited by Suchy-wolk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...