Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash


Zdjęcie
- - - - -

Skradziona Ninja Zx6Rr Vivit Yellow


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 viayo

viayo
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Aprilia 1000r Tuono, Kawasaki Zx6r
  • Lokalizacja:retkinia

Napisano 03 sierpień 2015 - 09:43

Witam
Skradziono w niedziele 02.08 wyzej wymieniona Ninje , numer rejesracji KNS VC 32,
VIN JKAZX4P198A037413, rok 2008
Zaparkowana na rogu karolewskiej i lakowej
Zolta jaskrawa , rzuca sie naprawde w oczy

Dlugo sie nia nie nacieszylem.

Bede wdzieczny za wszelka pomoc
Adam

Niestety nie moge zadnego pliku juz dodac tutaj ale zdjecia sa na forum - superbee -

#2 szerszung

szerszung
  • Użytkownik
  • 356 postów
  • Imię:Grzegorz
  • Motocykl:Suzuki GSF 600 S, Iż 49, Iż planeta
  • Lokalizacja:Łódź - Zdrowie

Napisano 03 sierpień 2015 - 09:59

Jakaś menda ... mam nadzieję, że wszystko zakończy się dobrze !!!

#3 esquina

esquina
  • Użytkownik
  • 238 postów
  • Imię:Maciej
  • Motocykl:KTM
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 03 sierpień 2015 - 11:09

http://www.scigacz.p...cykl,23004.htmlMoże artyukuł w jakiś sposób ułatwi zorganizowanie poszukiwań. Oby udało się odzyskać! 



#4 Lesiu94

Lesiu94
  • Dawca
  • 670 postów
  • Imię:Kuba
  • Motocykl:F3-> 954rr
  • Lokalizacja:Łódź-Wiskitno

Napisano 03 sierpień 2015 - 11:40

Zawinęli ci ją z pod bloku?
  • viayo lubi to

#5 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1595 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 03 sierpień 2015 - 12:10

Widzialem ja jak stala :(

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png


#6 Lesiu94

Lesiu94
  • Dawca
  • 670 postów
  • Imię:Kuba
  • Motocykl:F3-> 954rr
  • Lokalizacja:Łódź-Wiskitno

Napisano 03 sierpień 2015 - 12:13

Na FB zauważyłem nieciekawą wiadomość, po moto poznałem od razu. Mam nadzieję, że maszyna szybko się znajdzie.

#7 viayo

viayo
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Aprilia 1000r Tuono, Kawasaki Zx6r
  • Lokalizacja:retkinia

Napisano 03 sierpień 2015 - 12:39

Pod firma stala

#8 Podkopnik

Podkopnik
  • Użytkownik
  • 105 postów
  • Imię:thundercat
  • Motocykl:YZF 600 R Thundercat
  • Lokalizacja:Opoczno

Napisano 03 sierpień 2015 - 14:15

Jak w biały dzień to musiał ktoś widzieć nie ma bata... Pewnie na busa ją władowali



#9 rafik13

rafik13
  • Użytkownik
  • 76 postów
  • Imię:Rafał
  • Motocykl:CBR 600 f4
  • Lokalizacja:Łódź Stare Polesie

Napisano 03 sierpień 2015 - 14:42

Leciałem tamtędy wczoraj po 21 jeszcze stała



#10 viayo

viayo
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Aprilia 1000r Tuono, Kawasaki Zx6r
  • Lokalizacja:retkinia

Napisano 03 sierpień 2015 - 15:57

Krotko po 22 jeszcze ktos ja tam widzial. O 23 juz jej nie bylo

#11 pd

pd
  • Moderator
  • 2002 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:DL650
  • Karta FŁM:0110

Napisano 03 sierpień 2015 - 16:04

miałeś jakieś zabezpieczenia typu blokada na tarczy, jakiś łańcuch lub immobiliser ew alarm z czujnikiem ruchu?


  • viayo lubi to

#12 rafik13

rafik13
  • Użytkownik
  • 76 postów
  • Imię:Rafał
  • Motocykl:CBR 600 f4
  • Lokalizacja:Łódź Stare Polesie

Napisano 03 sierpień 2015 - 16:34

Często tamtędy jeżdżę,twoja była ta ciemno czerwona starsza bo też tam stała ?

 

na przyszłość polecam parking masz na rogu strzelców i struga sam tam trzymam moto

 

Oby się znalazła



#13 viayo

viayo
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Aprilia 1000r Tuono, Kawasaki Zx6r
  • Lokalizacja:retkinia

Napisano 03 sierpień 2015 - 16:58

Ta zolta byla moja, czerwona ace i niebieski srtom od chlopakow z firmz tez
Ironia losu, alam dzisiaj w paczce przyszedl chyba
  • Naczelny lubi to

#14 kosmaty

kosmaty
  • Członek Stowarzyszenia
  • 1901 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:R1 rn19
  • Lokalizacja:LDZ/CZMP
  • Karta FŁM:0158

Napisano 03 sierpień 2015 - 17:36

widzieli że na zagramanicznych blachach stoi wiec na 100% nie ma ubezpieczenia, porozglądaj się czy gdzieś może jakaś kamera na rogu sie nie znajdzie.

Powodzenia i współczuje 



#15 Naczelny

Naczelny
  • Użytkownik
  • 74 postów
  • Imię:Stanisław
  • Motocykl:Honda CBR1100XX
  • Lokalizacja:Łódź - Doły

Napisano 03 sierpień 2015 - 18:06

bankowo ktoś już wcześniej się przymierzał i patrzył czy nie ma alarmu, jak zabezpieczona itd Może gdzieś jest jakieś nagranie z typami kręcącymi się podejrzanie w okolicy... Może też być nagranie busa gdzieś bliżej lub dalej w okolicy. Pewnie pójdzie na części, ale mam nadzieję że się znajdzie...



#16 viayo

viayo
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Aprilia 1000r Tuono, Kawasaki Zx6r
  • Lokalizacja:retkinia

Napisano 03 sierpień 2015 - 19:49

Kamery sa. Pytanie czy policja z nich skorzysta ....w miare szybko. Twierdze ze nie ale obsm sie mylil. Porozwieszalismi kartki w okolicy .. Moze ktos cos widzial podejrzanego
Mam prosbe , czy moglby ktos umiescic rowniez moj anons na
http://forum.motocyklistow.pl.... Czekam od rana na rejestracje
Z gory dzieki

#17 koperta4512

koperta4512
  • Użytkownik
  • 211 postów
  • Imię:Wojtek
  • Motocykl:FZ6 S2
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski / Częstochowa

Napisano 03 sierpień 2015 - 20:40

Dodane ;) Motocykl bardzo rzuca się w oczy wiec rozglądałbym się na allegro za częściami od niej. 



#18 viayo

viayo
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Aprilia 1000r Tuono, Kawasaki Zx6r
  • Lokalizacja:retkinia

Napisano 03 sierpień 2015 - 20:46

Dzieki, allegro olx i gratki sa trzepane

#19 Rogal

Rogal
  • Dawca
  • 563 postów
  • Imię:Krzychu

Napisano 03 sierpień 2015 - 21:41

Tak samo na fejsie zauważyłem i skojarzyłem. Oby sie kawa odnalazła.
...

#20 viayo

viayo
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Aprilia 1000r Tuono, Kawasaki Zx6r
  • Lokalizacja:retkinia

Napisano 03 sierpień 2015 - 23:47

Rozpisalem sie gdzie moglem

Dodane ;) Motocykl bardzo rzuca się w oczy wiec rozglądałbym się na allegro za częściami od niej.

Dzieki !




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!